Kerro tämän hetken 'first world problem'
Minulla lomakohteessa liian kuuma, ei voi tehdä mitään muuta kuin olla altaalla.
Kommentit (38)
En voi hakea ostamiani vaatteita postista koska olen kuumeessa.
En saa laihdutettua, kaapit täynnä kaikkea hyvää, ja saan maata päivät sohvalla nostaen tukia.
Kohta 96kg mittarissa, 162cm.oon pitkä.
Nytkin ihan ähky!
Koristelasia on enemmän kuin vitriineihin mahtuu.
Ostin uuden iPhonen ja nyt en osaa päättää, minkä suojakuoren sille hankkisin. Liikaa kivoja vaihtoehtoja.
Poikkuli ei halunu mun hämppisateriaa. :((((
Vierailija kirjoitti:
Liikaa kikkarapäätä itiksessä
Tuo on WT-problem.
Eihän tuo mikään ongelma ole. Sen kuin menee ilmastoituun huoneeseen niin on mukavan viileää.
En osaa päättää jaksaako tätä bb:a katsoa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän teidän kaikkien tuskan. Minun pitäis kävellä tai ajaa pyörällä melkein puoli km jotta saisin oikealla tavalla suolattuja ranskalaisia. Täällä lomakohteessa siis. T. Ap
Miksi pilata ranskalaiset suolalla?
Vierailija kirjoitti:
Netflixissä liikaa valinnan varaa.. oispa sellainen nappula mikä arpoo leffan
Mene Leffatykin sivuille, paina Summaleffa-näppäintä. Sieltä arpoutuu mukavasti elokuva tuhansien leffojen joukosta.
Hyvää leffailtaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei anna työntää munaa paskareikäänsä.
Hyi, miksi sä sen sinne haluat työntää? Eiköhän vaimosta löydy parempikin reikä. Jätä peppuhommat homoille.
Pitäisi löytää sopiva lomalento jolle saa koiran mukaan. Aikaavievää...
Sain tietää lempibändini keikasta kuukauden jälkijunassa ja sain lipun permannon sijaan yläkatsomosta. Lisäksi olen menossa tuon keikan jälkeen heti kahden päivän päästä toisen lempibändini keikalle ja arvelen olevani keikkaputken jälkeen väsynyt.
Herätyskello soi liian aikaisin. Siirrän sen tunnilla eteenpäin 11.00 soimaan. Toivottavasti auttaa.
En millään jaksaisi nousta sängystä ja mennä pesemään hampaat ja meikit pois. En viitsisi mennä nukkumaan ilman näitä toimenpiteitä.
Lisäksi pitäisi sammuttaa läppäri yöksi.
Keittiön kaapista tarvisin kuitenkin ennenkaikkea jotain herkkua ennen nukkumaanmenoa.
On liian hyvä olla peiton alla.
Ymmärrän teidän kaikkien tuskan. Minun pitäis kävellä tai ajaa pyörällä melkein puoli km jotta saisin oikealla tavalla suolattuja ranskalaisia. Täällä lomakohteessa siis. T. Ap