Muilla tällaisia ystäviä
Eli tämä ns. ystäväni ottaa aina jonkun oman ystävänsä mukaan kun ollaan menossa jonnekkin.
Tässä esimerkkejä: soitin yhtenä iltana ja kysyin jos hän tulisi meille ensiksi ja sitten mentäisiin baariin. Hän lupasi heti lähteä, mutta kysyi jos "Jaana" voi kanssa tulla meidän mukaan. Ja niin he tulivat kahdestaan meille.
Kerran kysyin jos mennään uimaan, niin hän otti tämän oman ystävän mukaan myös.
Nyt kun mietin tarkemmin, niin en ole tehnyt mitään kahdestaan ystäväni kanssa. Hän ottaa aina oman ystävän mukaan.
Muuten hän on mukava, avulias ja soitellaan paljon. Tullaan hyvin juttuun.
Mutta mistä johtuu tällainen käytös. Ärsyttää. En ehdota enää mitään yhteistä tekemistä. Annan olla ja otan muutenkin etäisyyttä.
Muilla tällaisia ystäviä?
Kommentit (13)
Ehkä "Jaana" on hänen tyttöystävänsä eivätkä kestä olla erossa?
Jaanalla on nyt vaikeaa ja haluaa piristää tätä raahaamalla joka paikkaan. Onhan baariin sitäpaitsi kivempi mennä vähän isommalla porukalla.
Miten kauan olette olleet ystäviä, jos ette ole koskaan tehneet mitään kaksin?
Ystäviä ollaan oltu noin 4v. Ollaan samassa työpaikassa.
Ap
Olet niin mahtava tyyppi, että hän haluaa Jaanankin tutustuvan sinuun.
Hän uskoo, että sulla ja Jaanalla synkkaisi paremmin ja aikoo itse liueta "ystävyydestänne".
Mulle ei tulis mieleenkään että joku kaveri loukkaantuisi vaikka ottaisin porukkaa mukaan! Semmonen ei vaan välttämättä tule mieleenkään kaikille, lähinnä pitäisin siitä suuttumista outona ja ehkä vähän läheisriippuvaisuutena. Ehkä sun pitää rohkeasti ehdottaa treffejä kaksin! Sano että on hänelle asiaa, kai se sen tajuaa.
Mulla on kaveri, joka ottaa aina äidin mukaan joka paikkaan. Ollaan jo kolmekymppisiä. En uskalla enää ehdottaa mitään yhteistä, kun äiti on aina mukana. Ei minulla ole mitään äitiä vastaan, mutta onhan se erilaista kuin viettää aikaa kaverin kanssa. Kerran itse ehdotti Tukholman reissua ja suunniteltiin matkaa. Viime tipassa ilmoitti, että äiti lähtee myös. Jäin pois reissusta.
Minulla entinen työkaveri oli samanlainen, aina kysyi voiko ystävänsä liittyä seuraan ja sen viimeisen ja ainoa kerran kun sanoi ei voi, niin yhteydenpitomme loppui kokonaan. Tästä aikaa nyt noin 7 vuotta. Oikein mukava ihminen oli noin muuten ja sydänystäväksi emme koskaan tulleet juuri tuon takia kun piti eri ystäviä aina raahata mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri, joka ottaa aina äidin mukaan joka paikkaan. Ollaan jo kolmekymppisiä. En uskalla enää ehdottaa mitään yhteistä, kun äiti on aina mukana. Ei minulla ole mitään äitiä vastaan, mutta onhan se erilaista kuin viettää aikaa kaverin kanssa. Kerran itse ehdotti Tukholman reissua ja suunniteltiin matkaa. Viime tipassa ilmoitti, että äiti lähtee myös. Jäin pois reissusta.
Mulla on samanlainen ystävä. Otti aina äitinsä mukaan. Enää en viitsi ehdottaa yhteistä tekemistä, koska pelkään että äiti on taas mukana. Ei äidissä mitään vikaa ole mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla entinen työkaveri oli samanlainen, aina kysyi voiko ystävänsä liittyä seuraan ja sen viimeisen ja ainoa kerran kun sanoi ei voi, niin yhteydenpitomme loppui kokonaan. Tästä aikaa nyt noin 7 vuotta. Oikein mukava ihminen oli noin muuten ja sydänystäväksi emme koskaan tulleet juuri tuon takia kun piti eri ystäviä aina raahata mukana.
"Kiva" että jollakin on kanssa ollut samanlainen ystävä.
Otan etäisyytta, en ehdota enää tapaamisia. Luulen että ystävyytemme jää, mutta onko se ikinä mitään kunnon ystävyyttä sitten ollutkaan. Harmi vain kun hän oli mukava tyyppi ja tulimme hyvin juttuun.
Ap
Ikävä sanoa, mutta vaikuttaa ettei hän oikein viihdy sinun kanssasi kahdestaan.