Mies oli ostanut minulle syntymäpäivälahjaksi mukin, jossa luki "THE BOSS"
Olipa taas ajatuksella valittu romanttinen lahja. Tuosta sai vaan sen mielikuvan että olisin nalkuttava akka. (en ole) Olin toivonut ruusua.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pari oli jo alapeukuttanut mun lahjoja :D No, mulla on ihana mies, siinäpä kadehditte.
Eime sitä lahjaa alapeukutettu vaan tota sun "T. Tummanpunaisia ruusuja ja kylpylälälahjakortin hoitoineen saanut:)" . Tuosta ku ottaa vittuilun ja omakehun pois nii jäljelle ei paljoa jää.
No siihen se olikin tarkoitettu. Ärsyttämään teitä, että mulla on ihana mies, joka huomioi minua. Katsokaas kaikilla täällä keskustelevilla naisilla ei sitä pskaa äijää ole, vaikka 90% naiset haukkuvat täällä omia miehiään. Mä saan kehua ja todellakin kehun:)
Terve ihminen ei äyski tai öykkäröi muille. Hänen ei tarvitse osoittaa muille mitään.
Osoitattehan tekin, ette sanallisesti mutta peukutuksilla. Sinne vain painetaan peukku alas.
Mahtaa olla rankka elämä, jos tulkitsee eriävän mielipiteen öykkäröinniksi.
Minulla on oikein mukava elämä. Toisin kuin sinulla, jonka täytyy provosoitua kommentistani.
Anna sille enenmän pildeä niin saat parbmpia lahjoja!!
T Esa63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pari oli jo alapeukuttanut mun lahjoja :D No, mulla on ihana mies, siinäpä kadehditte.
Ei kukaan sitä itse lahjaa alapeukuta, vaan tuota lapsellista anonyyminä leveilyä. Luulitko lohduttavasi tuolla jotenkin aloittajaa? Ketä kiinnostaa kadehtia sua pelkästään tuon tiedon perusteella?
No sanon vaan, että miehiä on monenlaisia. Jos ap:lla on ongelma tuon asian suhteen, niin hän vaihtakoon miestä. Kuka oikeasti ylipäätään viitsii enää aikuisena mitään mukeja keräillä kaappiin. Niitä on jo aivan tarpeeksi jokaisella aikuisella.
Ei kukaan varmaan jonkun mukilahjan takia ala vaihtamaan miestä. Suosittelisin jättämään tämän keskustelun nyt tähän ja menemään sinne kylpylään nauttimaan hoidoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sitä itse lahjaa alapeukuta, vaan tuota lapsellista anonyyminä leveilyä. Luulitko lohduttavasi tuolla jotenkin aloittajaa? Ketä kiinnostaa kadehtia sua pelkästään tuon tiedon perusteella?
No sanon vaan, että miehiä on monenlaisia. Jos ap:lla on ongelma tuon asian suhteen, niin hän vaihtakoon miestä. Kuka oikeasti ylipäätään viitsii enää aikuisena mitään mukeja keräillä kaappiin. Niitä on jo aivan tarpeeksi jokaisella aikuisella.
Ei kukaan varmaan jonkun mukilahjan takia ala vaihtamaan miestä. Suosittelisin jättämään tämän keskustelun nyt tähän ja menemään sinne kylpylään nauttimaan hoidoistasi.
Mutta silti pitää tulla sekin kertomaan tänne eli haukkumaan omaa miestään lahjasta. Olisi kyllä kiva lukea joskus niitäkin, että kehuttaisiin. Mutta ei, kun teillä ei niitä hyviä ihania miehiä ole, niin ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti pitää tulla sekin kertomaan tänne eli haukkumaan omaa miestään lahjasta. Olisi kyllä kiva lukea joskus niitäkin, että kehuttaisiin. Mutta ei, kun teillä ei niitä hyviä ihania miehiä ole, niin ei sitten.
Lol. Eikö normaaliin parisuhteeseen kuulu se, että joskus joku asia ärsyttää. Mikäli jatkat tuota onnellisuuden hehkutustasi tosielämässäsi, niin jossain kohtaa tuo kuplasi puhkeaa, jos et koskaan pysty myöntämään itsellesi että ärsyttää. :D Nettikiusaus on kuule aika kamala juttu, en suosittelisi että jatkat toimintaasi. Nauti mielummin upeasta elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Eikö normaaliin parisuhteeseen kuulu se, että joskus joku asia ärsyttää. Mikäli jatkat tuota onnellisuuden hehkutustasi tosielämässäsi, niin jossain kohtaa tuo kuplasi puhkeaa, jos et koskaan pysty myöntämään itsellesi että ärsyttää. :D Nettikiusaus on kuule aika kamala juttu, en suosittelisi että jatkat toimintaasi. Nauti mielummin upeasta elämästäsi.
Ap ja kaikki muutkin omaa miestään/ omia läheisiään täällä haukkuvat, nettikiusaavat myös.
Minusta toi olisi ollut ihan kiva. Kyllä mä kestän olla the boss ... ainakin meillä kotona. :D
Eikö sulla ap ole huumorintajua.