Millä lääkkeillä saan kokonaan turrutettua tunteeni ja muutun zombiksi?
Tahtoisin vihdoin viimein päästä eroon yksinäisyydentunteestani. Millä lääkkeillä saan kaikki tunteet pois?
Aikoinaan käytin perusmasennuslääkkeitä eli essitalopraamia ja voxraa, eivät vaikuttaneet ollenkaan. Eli jotain vahvempaa pitäisi saada.
Joskus turrutin tunteita alkoholilla ja toimihan se hetken, mutta alkoholimäärää piti koko ajan lisätä ja alkoi tulla kroppaan ongelmia, kipuja. Joten pitäisi löytää jokin päihde joka ei kroppaa hajottaisi niin paljon, eli varmaan jokin reseptilääke.
Älkää suositelko laittomia päihteitä. Olen lainkuuliainen kansalainen. Voisihan sitä muuttaa vaikkapa Portugaliin niin voisi laillisesti käyttää päihteitä, mutta ei minulla siihen varaa ole. Olen jumissa Suomessa, joten Suomen lainsäädännön mukaisesti pitää toimia.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mikään lääke ei poista tunteita, ei edes ketipinor. Syön sitä isolla annoksella.
Mulla poisti aika tehokkaasti. Esim. äitini kuoli äkillisesti keski-ikäisenä kun olin lääkityksellä. En tuntenut yhtään mitään. Ihmettelin hautajaisissa, miksi ihmiset itkee, koska kaikkihan kuolee joskus, pitäisi se nyt aikuisten ihmisten ymmärtää eikä itkeä sellaista mitä maailmassa tapahtuu joka ainoa päivä.
Olin varma että tulen syömään lääkettä loppuikäni, koska masennuksen ja ahdistuksen jälkeen mitään tuntematon olo oli niin valtava helpotus. Mutta valitettavasti minulle tuli lääkkeen käytön täysin estävä hyvin harvinainen sivuvaikutus (yleisoireinen eosinofiilinen oireyhtymä) ja oli pakko lopettaa. Sen jälkeen olen lääkinnyt itseäni alkoholin suurkulutuksella.
-20
Mielialalääkkeet nimenomaan eivät tee zombiksi vaan palauttavat tunteet, jos siis olet sairastanut oikeasti masennusta etkä vain ollut "masentunut"
Vierailija kirjoitti:
Psykoosilääkitys ja siihen lisäksi esim setralin. Takuulla muutut zombiksi!! Sanot vaan lääkärille että kuulet ääniä ja näet vaikkapa liskoja niin nuo lääkkeet kirjoitetaan. Viimeistään haittavaikutuksista kertoen sulle määrätään tuo masennuslääke myös! Tsemppiä valitsemallesi tielle!
sertralin mulla hirvein lääke mitä ollut. itkin ihan koko ajan. luojan kiitos oma työhuone töissä koska saatoin itkeä koko 8 h työpäivän. lopetin itse vaikka lekuri ei ois halunnu.
Mikään lääke ei poista tunteita, ei edes ketipinor. Syön sitä isolla annoksella.