Puhelinmyyjien vertaistukiryhmä!
Tsempataan täällä toisiamme. Miten te muut kestätte ne jatkuvat luurin korvaan lyömiset ja kettuilut tai sen ettei tule kauppaa.
Vinkkejä otetaan vastaan.
Kommentit (49)
Raskasta hommaa. Onneksi minulla on pohjapalkka.
Olen tehnyt 10 vuotta ja nykyään hyvin harvoin tulee kettuilua tai luuria korvaan. Eikä ne ole koskaan haitanneet. Mikäli haittaa tai niitä ei kestä, niin kannattaa miettiä jotain muuta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt 10 vuotta ja nykyään hyvin harvoin tulee kettuilua tai luuria korvaan. Eikä ne ole koskaan haitanneet. Mikäli haittaa tai niitä ei kestä, niin kannattaa miettiä jotain muuta työtä.
Saatko sä paljon kauppaa aikaseks? Mä oon vasta uus alalla.
Eläkää mieluummin tuilla, häiriköt.
Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.
Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.
Pyydä koulutusta, että saat kauppaa. Muista korostetut äänenpainot ja klousaus
Mä yleensä sanon kerran kohteliaasti myyjille, että kiitos mutta ei kiinnosta. Jos myyjä vielä jatkaa myymistä lyön luurin tässä vaiheessa kiinni. Tiedän, että tekee vain työtään, mutta kummankin aika säästyy kun en kuitenkaan aio ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.
Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.
Ei ole tarkoitus haukkua vaan antaa taustaa sille, miksi teille tietyllä tavalla vastataan. Jotta ymmärrätte ettei puhelinmyynti ole tukityöpaikka vaan ihan hankala homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.
Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.
Ei ole tarkoitus haukkua vaan antaa taustaa sille, miksi teille tietyllä tavalla vastataan. Jotta ymmärrätte ettei puhelinmyynti ole tukityöpaikka vaan ihan hankala homma.
Kai me nyt se tiedetään ettei meistä pidetä, mutta ei ole asiallista kyllä jätää esim. puhelinta pöydälle auki ja "asiakas" lähtee sitten tekemään jotain omiaan. Siinä säästyy kaikkien aika kun sanoo reilusti vaan että EI. Meidän firmassa uskotaan ja sitten merkataan, että ei tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä koulutusta, että saat kauppaa. Muista korostetut äänenpainot ja klousaus
On mua vähäsen koulutettu. Ihmettelen joitakin meidän myymistapoja, mutta niistä ei saa poiketa. Muuten reilu firma. Mun pitäis päästä siitä yli, että jos ei kauppaa tule niin uskon että joskus vielä tulee.
Paljon te huippumyyjät sitten saatte tehtyä kauppaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.
Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.
Ei ole tarkoitus haukkua vaan antaa taustaa sille, miksi teille tietyllä tavalla vastataan. Jotta ymmärrätte ettei puhelinmyynti ole tukityöpaikka vaan ihan hankala homma.
Kai me nyt se tiedetään ettei meistä pidetä, mutta ei ole asiallista kyllä jätää esim. puhelinta pöydälle auki ja "asiakas" lähtee sitten tekemään jotain omiaan. Siinä säästyy kaikkien aika kun sanoo reilusti vaan että EI. Meidän firmassa uskotaan ja sitten merkataan, että ei tilaa.
Onko helppoa soittaa tuntemattomalle ihmiselle myydäkseen jotain? Onko helppoa sanoa suoraan ei, kun tuntematon soittaa ja yrittää myydä jotain? Yritä nähdä molemmat puolet ja pysyä rauhallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.
Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.
Ei ole tarkoitus haukkua vaan antaa taustaa sille, miksi teille tietyllä tavalla vastataan. Jotta ymmärrätte ettei puhelinmyynti ole tukityöpaikka vaan ihan hankala homma.
Kai me nyt se tiedetään ettei meistä pidetä, mutta ei ole asiallista kyllä jätää esim. puhelinta pöydälle auki ja "asiakas" lähtee sitten tekemään jotain omiaan. Siinä säästyy kaikkien aika kun sanoo reilusti vaan että EI. Meidän firmassa uskotaan ja sitten merkataan, että ei tilaa.
Onko helppoa soittaa tuntemattomalle ihmiselle myydäkseen jotain? Onko helppoa sanoa suoraan ei, kun tuntematon soittaa ja yrittää myydä jotain? Yritä nähdä molemmat puolet ja pysyä rauhallisena.
Pysyn aina rauhallisena asiakkaaalle vaikka tulisi veetuilua. Tämä on edelleenkin puhelinmyyjien vertaistuki lanka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.
Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.
Ei ole tarkoitus haukkua vaan antaa taustaa sille, miksi teille tietyllä tavalla vastataan. Jotta ymmärrätte ettei puhelinmyynti ole tukityöpaikka vaan ihan hankala homma.
Kai me nyt se tiedetään ettei meistä pidetä, mutta ei ole asiallista kyllä jätää esim. puhelinta pöydälle auki ja "asiakas" lähtee sitten tekemään jotain omiaan. Siinä säästyy kaikkien aika kun sanoo reilusti vaan että EI. Meidän firmassa uskotaan ja sitten merkataan, että ei tilaa.
Minä jätän luurin pöydälle, jos soittaja on niin epäkohtelias ettei anna minulle suunvuoroa sanoa edes ei kiitos, vaan puhua papattaa päälle. Onko se sinusta asiallista käytöstä?
Ei myötätuntoa puhelinmyyjille. Monet heistä huijaavat mm. vanhuksia ja vammaisia. Moraalitonta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eläkää mieluummin tuilla, häiriköt.
Tämä. Kustannan mielummin verovaroistani työttömyystukenne, kuin kuuntelekaan yhtäkään tekopirteää, paperista myyntipuhetta lukevaa uuvattia, joka ei ymmärrä sanaa "EI!".
Ymmärrän, että puhelinmyyjille on tehty valmiit replat, mutta miten ihmeessä teidän moraalinne antaa periksi valehdella ihmisille? ”Olette osallistuneet tutkimukseen ja nyt olette olleet yksi onnekkaista ja voittaneet..” Kun paskanmarjat kukaan ei ole osallistunut yhtään mihinkään!
Mikä vika on luurin lyömisessä korvaan? Säästyy molempien aika. Jos en mitään ole kuitenkaan ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.
Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.
Ei ole tarkoitus haukkua vaan antaa taustaa sille, miksi teille tietyllä tavalla vastataan. Jotta ymmärrätte ettei puhelinmyynti ole tukityöpaikka vaan ihan hankala homma.
Kai me nyt se tiedetään ettei meistä pidetä, mutta ei ole asiallista kyllä jätää esim. puhelinta pöydälle auki ja "asiakas" lähtee sitten tekemään jotain omiaan. Siinä säästyy kaikkien aika kun sanoo reilusti vaan että EI. Meidän firmassa uskotaan ja sitten merkataan, että ei tilaa.
Onko helppoa soittaa tuntemattomalle ihmiselle myydäkseen jotain? Onko helppoa sanoa suoraan ei, kun tuntematon soittaa ja yrittää myydä jotain? Yritä nähdä molemmat puolet ja pysyä rauhallisena.
Pysyn aina rauhallisena asiakkaaalle vaikka tulisi veetuilua. Tämä on edelleenkin puhelinmyyjien vertaistuki lanka.
Vertaistuki on sana asioille, jotka ovat yllättäviä ja traagisia elämän koettelemuksia tyyliin omaisen kuolema. On aika rivoa, että täällä perustetaan vertaistukiketju työlle, jonka jokainen on ottanut vapaaehtoisesti vastaan. Hiukka paha sanojen inflaatio.
Kuinka kauan olette tehneet myyntiä?