Voiko nainen olla kaunis yli 40-vuotiaana?
Kommentit (36)
Niin mieheni minulle päivittäin valehtelee.
No kyllähän vaikka Jennifer Lopezia tai Halle Berryä enemmin katselee kuin turpiinsa ottaa.
M
Kyllä voi. Äitini on kaunis, nuorekas vielä 48 vuotiaanakin.
Papereita häneltä kysyttiin alkoholituotteita ostaessa vielä lähellä 40 ikää. 😁
Olen nähnyt kauniita kahdeksankymppisiäkin
Tältä palstalta olen oppinut, että 40v nainen on kauneimmillaan.
Sen sijaan 40v mies on papparainen.
Näin ovat henkisesti terveet mammat toitottaneet.
Voi, ainakin meikattuna. Varmaan luomunakin.
Totta kai voi olla. Varsinkin nainen joka ei ole ns.pikkusievällä tavalla kaunis, niin tällaisen naisen kauneus näkyy vaikka hän olisi 90 v. Toki hän on vanhemman näköinen. Ikä ja kauneus eivät ole synonyymeja. Ja 40 ei ole vielä ikä eikä mikään. Jotkut vain kaunistuvat vanhetessaan.
Judi Dench on upea, vaikka on paljon tuotakin vanhempi.
40 v nainen ei ole vanhaa nähnytkään. Kauneus on ajatonta. Ihminen joka liittää kauneuden nuoruuteen ei tätä ymmärrä. Kauneus näkyy vaikka olisi minkä ikäinen, jos ihmisellä on kaunis kasvojen luusto. Monella yli 50 v voi olla todella hyvä iho. Terveelliset elämäntavat vaikuttavat.
Gudrun Sjödenillä on tämä aivan upea, iättömästi kaunis naismalli! Toivottavasti linkki toimii : )
En tiedä mutta itse en jaksa enää tippaakaan välittää mitä joku ajattelee ulkonäöstäni.
Ilman muuta voi. Vasta nuoruusiän ohittaneena nainen alkaa kypsyä parhaimmilleen, eikä sille ole ylärajaa.
Oleks kateellinen jolkii nelkymppiselle?
Odotatko innolla hänen rupasahtamistaan?
Kannattaisiko sinun miettiä mitä hyvää omassa elämässäsi on?
Kannattaa ehkä hommata jokin kiva harrastus!
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta olen oppinut, että 40v nainen on kauneimmillaan.
Sen sijaan 40v mies on papparainen.
Näin ovat henkisesti terveet mammat toitottaneet.
Tällä palstalla on myös opittu, että 40v nainen on ydinjätettä, jonka pitäisi ymmärtää alkaa parisuhteeseen 60+ miesten kanssa, sillä sitä nuoremmille hän ei kelpaa ja 60+ mieskin vain tyytyy kun ei nuorempaa saa.
Kuka lie tätä toitottaa, varmaan ne terveet mammat. =)
Komistuu miehekkäästi 4-kympin jälkeen. :)
Googlaa vaikka Meryl Streep ja aseta kysymyksesi sitten uudelleen. Voi olla, paljon vanhempanakin