Mitä söisit enemmän, jos se ei lihottaisi? Minä vetäisin suklaata levyn taikka kaksi joka päivä.
Kommentit (40)
Suklaata, salmiakkia, kakkua, sipsiä. Eläisin mielelläni pelkästään noilla jos eivät lihottaisi. :D
On todennettu käytännön tasolla, aika paljon makeaa.
kaljaa, vaikka joka ikinen päivä, jos ei vaan tulis krapulaa
Hampurilaisia ja pitsaa. Söisin niitä valehtelematta joka päivä. Rakastan suolaista pikaruokaa.
Juustoa ja lisää juustoa. Lähes kaikki juustot käy. Luulis että jossain vaiheessa tulis mitta täyteen juustoja mutta toistaiseksi niin ei oo käynyt.
Söisin täytettyjä kurpitsoja ja munakoisoja jauheliha-pekoni-(sieni) täytteellä ja juustoa päälle.
:P
Vierailija kirjoitti:
Söisin täytettyjä kurpitsoja ja munakoisoja jauheliha-pekoni-(sieni) täytteellä ja juustoa päälle.
:P
Nam. Ja täytetyt paprikat myös.
Minua rajoittaa vain raha ja kaupassa käymisen vaikeus. Jos näitä rajoitteita ei olisi, söisin lihaa ja kaikkia suolaisia juttuja, makeasta en ole perustanut pariin vuosikymmeneen juuri ollenkaan.
Eli kaikki rasvainen ja suolainen mättö.
Oikeata kunnon täytekakkua! Ei mitään "juusto"kakkuja. Eikä teollisen makuisia kaupan hyllyltä. Joku leipuri leipoisi mulle! Kesällä tein itse mansikkakakun ja olihan hyvää. Tosin en saanut sitä ihan kokonaan syötyä, koska kermahan menee huonoksi. Mutta oli hyvää, sopivasti kostutettu itse tehty pohja, tuoreita mansikoita viipaleita ja kermavaahtoa väliin ja päälle. Eikä sitä rahkaa kerman sekaan, se pilaa maun. Olin ihan nirvanassa kun söin omatekemää kakkua! Otin kuvankin, koska kakku oli niin helkkarin ruma, mutta hyvää se oli :)
Leipoisin pullaa joka viikko ja korvapuustit huuhtoisin alas limpparin kanssa muutaman kerran päivässä.
Pizzaa, sipsejä ja leivonnaisia. Vaikka pidänkin monesta terveellisestä ruuasta, niin pakko myöntää että jos kaikki ruoka olisi yhtä terveellistä, söisin aika eri tavalla...
Pasteijoita. Rakastan niitä, mutta syön ehkä kerran vuodessa jossain juhlissa...
Pizzaa ja spagettia. Päälle pullollinen punaviiniä.
Olettaen siis, että en liho ja maksa on terästä.
Juustomakaronia (mac and cheese) sekä Neslen pussijääkahvia joka on älyttömän hyvää mutta erittäin sokerista. Ja Irtokarkkeja!
Lapuan leivän voipullia ja Pekan leivän voirinkeleitä!
Grilliribsejä bearnaisekastikkeessa. Juustoja, pähkinöitä, kermaisia valkosipuliperunoita, kermatäytekakkua, omenaisia possumunkkeja tai kermamunkkeja. Vohveleita kerman ja mansikkahillon kera. Rasva tuntuu jos kielellä pelkästä ajatuksesta.