Kellään muulla ollut? Mies muuttuu " paremmaksi " koko ajan
Olen vuoden verran seurustellut. Tämän nykyisen miehen kanssa jotenkin hämmentää se, että aina ennen alkuvaiheessa suhdetta kaikki oli ns täydellistä. Nähtiin usein, viestiteltiin ja oltiin ylipäätään tosi ihastuneita. Ja mieskin tosiaan näytti sen....
Mutta tämän nykyisen kanssa tuntuu moni asia menevän päinvastoin. Alkuun mietin mahtaako miestä edes kiinnostaa, kun oli jotenkin " viileä" ja puhui aika vähän, vaikka ihan aktiivisesti piti yhteyttä jne.
Mutta nykyään on eri meininki. Ihastun itse enemmän ja enemmän kun mieskin on nykyään avoimempi ja jotenkin lämpimämpi, ja ylipäätään vaikuttaa enemmän ihastuneelta kuin alussa. Kaiken kaikkiaan on vaan tosi hyvä fiilis tästä. :) Voikohan olla että jotkut on vaan hitaasti lämpeneviä ja vaatii aikaa? Eikä siinä, kyllä tää mulle käy että sujuu aina vaan paremmin, mut tuntuu vaan niin epätodelliselta kun useimmiten aluksi näytetään parhaat puolet itsestään ja ns alkuhuuma voi jo parin vuoden kohdalla olla ohi. Kokemuksia?
Kommentit (10)
Mun mies on muuttunut paremmaksi vuosi vuodelta.
Reilu kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä ja lapsia on.
Mies on vapautuneempi ja rennompi nykyään.
Minullakin on vähän samanlaisia kokemuksia. Suhde on kestänyt melkein kolme vuotta, ja oikeastaan jatkuvasti on tuntunut siltä, että suhde kehittyy hiljalleen paremmaksi ja paremmaksi. Alussa oli toki ihastumista, mutta myös vaikeuksia. Itse en tosin ole koskaan kokenut kenenkään kanssa mitään täydellistä alkuhuumaa, vaan kaikki edeltävät suhteeni ovat olleet vain nopeasti lopahtaneita ja hieman väkinäisiä tapailuja.
Kyllä, jotkut ovat hitaasti lämpiäviä. Kuulun näihin itsekin. Uusiin ihmisiin tutustuessa huonot puoleni yleensä alkuun korostuvat ja saatan vaikuttaa sulkeutuneelta, viileältä ja kovalta, sillä en näytä tunteitani helposti. Sitten kun tutustuu paremmin, olen ihan toisenlainen. Tutustuminen tietysti vaatii aika paljon kärsivällisyyttä.
Aloittaja vielä... mukava kuulla että on muitakin:) itseasiassa olen tosi onnellinen, en vaa oikein viitsi sinkkukavereille hehkuttaa...
Jos mies ei ollut neitsyt tavatessanne niin kyllä se jollain muulla on ollut.
Minulla on tuollainen suhde, tosin nyt on takana jo yli 10 vuotta. Alkuhuuma vei jalat alta. Sitten iski arki, ja oikeastaan kaikki oli aika lailla päin honkia. Mutta yhdessä pysyttiin, koska kumpikin aisti, että toisessa on sitä jotakin. Tietyllä tavalla olemme hitsautuneet yhteen. Ja kasvaneet toki aikuisiksikin tässä välissä.
Jos se on sellainen hitaasti lämpiävä. Parempi niin päin kuin joku varttisuhteilija.
Wau nyt ollaan kyllä jännän äärellä voiko miehetkin olla erinlaisia.
Jään odottamaan vastauksia, hih hih.