Jos vasta tapaillaan ja kummatkin osapuolet kestää toisen oikkuja ja ärhentelyä
Niin kai se on aika lupaavaa?
Olen tapaillut nyt pari kk miestä josta pidän paljon, eikä hänen ärhentelytkään ärsytä tai loukkaa, mikä on yllättänyt itsenikin. Sen sijaan useimmat muut tapailemani miehet tekevät kardinaalivirheitä jo ensimmäisten viestien vaihdon/puheluiden aikana.
Itse olen ollut aika rauhallinen tämän tapailun aikana, mutta hormonitoiminta ottikin eräänä päivänä vallan ja aloin kiukutella, mies kesti sen eikä suuttunut kuten muut. Sitten tuli toinen päivä, kun taas kiukuttelin. Mietin että nyt sillä varmasti meni hermot/maku minusta lopullisesti, mutta ei. Mies otti yhteyttä tavalliseen tapaan eikä ottanut edes puheeksi kiukkukohtaustani. Me tunnutaan ymmärtävän toisiamme ja hyväksyvän toisemme sellaisina kuin olemme. Ehkä tästä voi tulla jotain vakavampaa, siltä minusta tuntuu.
Onko teillä kokemusta vastaavasta? Onko tällainen yleensä hyvä merkki, eli merkki siitä että suhde voi muuttua pysyvämmäksi ja vakavammaksi, kun toinen ei suutukaan tai menetä makuaan oikutteluista?
Kommentit (23)
Minä kyllä mielestäni ymmärsin Ap:n pointin. Jotkut täällä ottaa ilmeisesti sanan "kiukkukohtaus" liian tosissaan. Kaikilla on joskus huonoja päiviä, jolloin ei ole parhaimmillaan, eiköhän aloittaja sitä hakenut takaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat todella rasittavalta tyypiltä. Toivottavasti mies ymmärtää häipyä suhteesta, ennenkuin on liian myöhäistä.
Miksi juuri naisen kiukuttelu on ongelma minkä takia pitäisi erota, jos mies kertoman mukaan on tehnyt ihan samaa?
Itseäni ei tuollainen kiukuttelusuhde kiinnostaisi, mutta eiköhän tässä ole vakka kantensa valinnut ja hyvä niin. Mielummin kaksi rähisijää ja toistensa rähjäämistä sietävää tyyppiä yhdessä, kuin kumpikin tahoillaan parisuhteessa jonka toinen osapuoli kärsii tuosta toisen osapuolen kiukuttelusta.
No ei sitten kovin vakavalta vaikuta.
Mutta yleensä ne huonot piirteet joita piti seurustelun alussa söpöinä ja kivoina, alkaa ärsyttää pitemmän päälle.
Se loukkaava huumorikin voi alkaa ärsyttämään. Tuli sellainenkin mieleen että ensin huumorin varjolla tekee sinusta pilaa ja myöhemmin sitten ihan oukeasti. Vai tarkoititko loukkaavalla huumorilla jotain pierujuttuja tai kaksimielisiä juttuja?
Kirjoituksiesi perusteella teillä vaikuttaisi olevan kuitenkin hauskaa yhdessä!
Voihan tuo olla vuosisadan rakkaustarinakin.