Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs mieltä Meghanin Smart Works -vaatteista? Ostaisitteko? Pitäisittekö?

Vierailija
16.09.2019 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi.

Vierailija
2/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi, en käytä tuollaisia vaatteita, työni on sen luontaista, että tuollaisissa näyttäisin hassulta. Mutta jos olisin bisnesmaailmassa tai vaikka lakinainen ja minulla olisi parempi vartalo, niin ehkä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Rumia vaatteita järjettömillä hinnoilla. Valkoinen pusero 125 puntaa! Huonosti istuva jakkupuku 300 puntaa! Parempia vaatteita saa halvemmalla. Laukku myös tosi ruma.

Vierailija
4/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita rytkyjä.

Vierailija
5/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo crepe mekko on sellainen että voisin ostaa. Muut on tällaiselle läskipallerolle sopimattoman mallisia, näyttäisin valtavalta. Lisäksi kun olen it-alan hommissa niin kauluspaidat on vähän liian hienoja, kun porukalla on pääosin t- ja collegepaitoja töissä.

Vierailija
6/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vääntää rautalangasta, mikä näiden vaatteiden idea on?

Kun paita maksaa 125 puntaa niin saahan sillä tyylikkäitä valkoisia paitoja bisneskäyttöön vaikka kuinka paljon.

Jotenkin luulin, että malliston tarkoitus oli jotenkin auttaa köyhiä naisia työelämässä, mutta eihän noita vaatteita kukaan köyhä tai alemman keskiluokankaan nainen noilla hinnoilla osta?

Mä en nyt ollenkaan ymmärrä koko asiaa. Mikä se hyväntekeväisyys osio tässä oikein on?

Vierailija
7/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun paita maksaa 125 puntaa niin saahan sillä tyylikkäitä valkoisia paitoja bisneskäyttöön vaikka kuinka paljon.

Jotenkin luulin, että malliston tarkoitus oli jotenkin auttaa köyhiä naisia työelämässä, mutta eihän noita vaatteita kukaan köyhä tai alemman keskiluokankaan nainen noilla hinnoilla osta?

Mä en nyt ollenkaan ymmärrä koko asiaa. Mikä se hyväntekeväisyys osio tässä oikein on?

Idea oli osta yksi, maksa kaksi. Eli maksat kahdesta, toisen paitiksen saat itsellesi ja toinen lahjoitetaan jollekin valitulle köyhälle työnhakuun. Eli ei siitä hinnastakaan sovi motkottaa.

Vierailija
8/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkamaukka on köyhille sopivampi

Vierailija
9/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma työtä hakeva saa asun tai ostaa sen. Varmasti työtön köyhä nainen joka luultavasti hakee minimipalkkatyötä viihtyy £120 paidassa...

Meghan taitaa olla hieman eri planeetalta.

Vierailija
10/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jigsawn puku näyttää ihan siistiltä, mutta en ole Jigsawn vartalotyyppiä. Esim. Kate on. Kate työskentelikin vähän aikaa Jigsawille ennen avioliittoaan.

https://www.townandcountrymag.com/society/tradition/a29036036/kate-midd…

Vierailija
11/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväntekeväisyysosuus on siinä, että jokaista ostettua vaatekappaletta kohti lahjoitetaan toinen samanmoinen tuonne järjestölle, jonka kautta köyhät naiset voivat saada työpukeutumiseen sopivia vaatteita. Yleensä välittävät käytettyjä vaatteita.

Mä voisin ostaa ainakin osan malliston vaatteista, jos niissä olisi muitakin vaihtoehtoja kuin musta. Vaikka edes harmaa siihen rinnalle. Mekkoa saa sinisenäkin, mutta mulle noin kirkas ja kova sävy ei sovi.

Vierailija
12/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä bisnespukeutuminen on todella konservatiivista, musta on pääväri. Ihan ruohonjuuritasollakin pukeudutaan mustaan jakkupukuun. Jos mallisto saa suosiota niin ehkä valmistajat tekevätkin rohkean vedon ja tarjoavat harmaata tai tummansinistä?

Itse voisin hyvinkin kannattaa tällaista kampanjaa jossa varattomalle annetaan ilmaiseksi siistii vermeet päälle vastineeksi jostain minkä minä ostan.

Vierailija
13/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhakuun saa siistit ja halvat vaatteet mistä vain.

Vierailija
14/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booring

Vierailija
15/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväntekeväisyysosuus on siinä, että jokaista ostettua vaatekappaletta kohti lahjoitetaan toinen samanmoinen tuonne järjestölle, jonka kautta köyhät naiset voivat saada työpukeutumiseen sopivia vaatteita. Yleensä välittävät käytettyjä vaatteita.

Mä voisin ostaa ainakin osan malliston vaatteista, jos niissä olisi muitakin vaihtoehtoja kuin musta. Vaikka edes harmaa siihen rinnalle. Mekkoa saa sinisenäkin, mutta mulle noin kirkas ja kova sävy ei sovi.

Mäkin pidän ideasta, mutta en löytäisi noista mitään ostettavaa.

Vierailija
16/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan ylipukeutunut meidän toimistossa noilla vaatteilla.

Vierailija
17/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Huonosti istuvia, halvannäköisiä, työlaukuksi ei sovi, koska vetoketju puuttuu.

Ja kun koko idea on vain Mememe-Meghanin egoboostaus niin ei kiitos.

Vierailija
18/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta tuontyyppisille vaatteille. Suomessa taitaa useimmilla aloilla nykyään olevan konttorihommissakin rento pukeutuminen, ja esim. valkoinen kauluspaita näyttäisi aika oudolta täällä meidän konttorilla. 

Vierailija
19/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän toimisto tuskin sijaitsee brittien saarilla? Kuten aiemmin kommentoi, briteissä pukeutumistyyli toimistoissa on hyvin konservatiivista. Ihan perustoimistoassarilta edellytetään siistimpää pukeutumista kuin meillä Suomessa asiantuntijoilta

Vierailija
20/26 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo vaatteet on aika lailla sellaiset, mitä monesti suositellaan business-pukeutumisen kapselivaatekaapin perustaksi, eli eri osia yhdistelemällä ja muutamilla lisähankinnoilla saa toimivan kokonaisuuden.

Mä voisin käyttää esim. housuja neuleen kanssa ja jakun yhdistäisin farkkuihin tai hameeseen. Jakkupukupäiviä mulla on ehkä kerran vuodessa, kun firmassa käy tärkeitä vieraita tai itse pitää olla jossain virallisemmin edustamassa. Eli mulla tuohon tulisi farkut, hame, pari neuletta, muutama (värikkäämpi) paita ja parit erilaiset kengät lisäksi, ja olisin valmis melkein mihin vaan työtilanteeseen.