Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hula-vanteesta innostuneet, joko on tullut tuloksia?

Vierailija
16.09.2019 |

Monet innostuivat kesällä laihduttamaan hula-vanteen pyörityksellä ja siinähän luvattiin senttien sulavan jo kuudessa viikossa. Joten joko on sentit lähteneet? Minä olen lähinnä huomannut mustelmien tulemisen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan tainnut sillä laihtua....

Vierailija
2/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähtenyt 3cm,aloitin parisen viikkoa sitten. Enemmän oon huomannut parempaa tuntumaa kehoon ja keskivartalon hallintaa muussa tekemisessä. Käytän tuota niin kauan, kunnes vanne pysyy koko ajan ylhäällä ja sitten siirryn kevyempään vanteeseen, jonka hallinta on mulle henkilökohtaisesti hankalampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kaun teillä se vanne pyörii ennen kuin tippuu? Mietin että saiko ne siinä tutkimuksessa pyöritettyä vannetta pudottamatta sen 12 minuuttia vai paljonko se aika nyt olikaan.

Vierailija
4/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kaun teillä se vanne pyörii ennen kuin tippuu? Mietin että saiko ne siinä tutkimuksessa pyöritettyä vannetta pudottamatta sen 12 minuuttia vai paljonko se aika nyt olikaan.

Ennätys taitaa olla 4min. Ennen tippumista huomaa, että lihakset väsyy ja vanteen hallinta katoaa. En usko, että alkuun kenelläkään pysyi vanne yhtäjaksoisesti ylhäällä. Mutta kehitystä oli tässäkin, sillä alkuun ei pysynyt edes minuuttia kerrallaan.

T. 3

Vierailija
5/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Sitähän pystyt pyörittämään vaikka tunnin putkeen. Tekniikka isossa roolissa!

Vierailija
6/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oppinut ollenkaan pyörittämään. V***ttaa. 

Vierailija
7/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö olla sellainen nystyrävanne jota en pysty pyörittämään kuin kierroksen jos sitäkään vai saako tuloksia jollain sellaisella sileällä lasten jumppavanteella?

Vierailija
8/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh. Sitähän pystyt pyörittämään vaikka tunnin putkeen. Tekniikka isossa roolissa!

Juu erittäin hyvin pystyy jatkamaan pitkiä aikoja ja molempiin suuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä