Kuka on suurin kotimainen elossa oleva idolinne? Artisti, urheilija, näyttelijä tms.
Otsikossa kysymys. Kuka on teidän ihalunne kohde? Mielellään elossa oleva. Miten pitkälle fanitat? Käytkö peleissä/konserteissa/leffoissa?
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En "idolisoi" ketään. Näyttelijöistä Oiva Lothanderilla on aika mukavasti sekä henkistä että lihallista kapasiteettia, onhan noita suomessa hyviä näyttelijöitä Lothander nyt vain tuli jostain syystä mieleeni.
Musiikin suhteen olen niin kaikkiruokainen, että vaikea sanoa mitään, mutta Mariska tuli ensimmäiseksi mieleeni, joten olkoon hän, kun uutta levyäkin pukkaa- ei luultavasti kummoista mutta kuitenkin- parempaa odotellessa, paljon muitakin hyviä suomenniemellä toki on.
Urheilun kohdalla on aivan sama juttu paljon on kaikenlaista vipeltäjää , mutta näin miehenä arvostan kaikkia lajeja joissa naisilla menee liian pienet pelihousut peppuvakoseen.
Lohtander, ei Lothander.
Kunhan testasin...
Huono yritys.
Miks porukka antaa alapeukkuja, eikö riitä että antaa yläpeukun niille kenestä tykkää. Ihmeen negatiivistä jengiä täällä.
Kingston Wallin entinen rumpali Sami Kuoppamäki.
Itsellä sen verran kyseenalaisia tyyppejä ketä fanittaa, että uskaltaako sanoakaan.
Neumann on ollut vuosia suuri musiikillinen idoli ja oli ilo todistaa originaali-Dingonkin keikkoja pari vuotta sitten.
Matti Nykänenkin oli niitä lapsuudensankareita 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En "idolisoi" ketään. Näyttelijöistä Oiva Lothanderilla on aika mukavasti sekä henkistä että lihallista kapasiteettia, onhan noita suomessa hyviä näyttelijöitä Lothander nyt vain tuli jostain syystä mieleeni.
Musiikin suhteen olen niin kaikkiruokainen, että vaikea sanoa mitään, mutta Mariska tuli ensimmäiseksi mieleeni, joten olkoon hän, kun uutta levyäkin pukkaa- ei luultavasti kummoista mutta kuitenkin- parempaa odotellessa, paljon muitakin hyviä suomenniemellä toki on.
Urheilun kohdalla on aivan sama juttu paljon on kaikenlaista vipeltäjää , mutta näin miehenä arvostan kaikkia lajeja joissa naisilla menee liian pienet pelihousut peppuvakoseen.
Lohtander, ei Lothander.
Kunhan testasin...
Huono yritys.
Onhan noita huonoja yrityksiä.
Yritetään lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netta Skog
-Kultaisen Harmonikan voitto 2006 Nightwishillä ja Russlanan Wild Dancella
-Turisas bongasi Youtubesta Kultaisen harmonikan voittoesitysvideon ja pyysi bändiin jossa soitti 2007-2011 joka puolella maailmaa
-2012 Iskelmälaulun SM kisoissa toinen sija
-2012 Pohjoismaiden mestari digihaitarin soitossa ja MM nelonen.
-2013 Tangokuningatar finalisti.
-2015 Digihaitarin maailmanmestaruus mm. Pandoralla, Children of Bodomilla ja Sibeliuksen Finlandialla
-2015-2017 kiersi maailmaa Ensifeumin kanssa jossa soitti digihaitarilla kiippariosuudet ja lauloi
-Esiintyy yhden naisen bändinä ja soittaa kaikkea mahdollista joululauluista klassiseen ja hevistä eurodanceen jopa elokuvien soundtrackeja tällä nykyisellä kiertueellaan
Esiintynyt lisäksi ainakin Children of Bodomin, Nightwishin, Turmion Kätilöiden ja Popedan kanssa
Netta on kyllä suomalaisen median toimesta ihan uskomattoman aliarvostettu.
No älä. Kyllä oikeasti harmitti Netan puolesta kun soitteli niissä kaikissa Nightwishin Suomen konserteissa eli Lahdessa, Turussa ja Helsingissä Hartwall Areenalla niin yhtään mikään isompi media ei noteerannut.
Ei hanuri ole mikään tavallisin soitin Nightwishin keikalla. Mutta Lahden konsertin jälkeen jossa oli 13500 katsojaa Ilta-Sanomat kertoi ainoastaan, että vuosia sitten Marco Hietalan Brasilialainen tyttöystävä oli säikähtänyt humalaista grillijonossa Lahdessa.
Paljon asiallisempaa olis ollut kertoa Tapio Wilskan ja Netan vierailusta.
Veikko Hursti, koska niin hyväsydäminen ja auttavainen ihminen
Artisteista kunnioitan sellaisia, jotka osaavat ammattinsa ilman ylimääräistä vuodattelujulkisuushömppää. Kuten Kari Vepsä, Alma, J. Karjalainen, Kaija Koo jne.
Entinen keihäänheittäjä Seppo Räty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin Lankinen, Kaapo Kakko. Minulla tuli heistä todella hyvä kuva ja ovat varmasti fiksuja ja mukavia nuoria. ja lisäksi menestyneet jo nyt aika hyvin lajissaan. Kilpakävelijät Aku Partanen, Jarkko Kinnunen ja Aleksi Ojala. Ihan senkin vuoksi kuinka mukavalta vaikuttavia miehiä ovat ja Aleksia paljon kiusattu ja niinpä todellakin samaistuin häneen ja arvostan heitä kaikkia paljon. Lentopallomiehistä lähes koko joukkue, vaikka nyt pelit menneetkin huonosti, mutta on hyvä fiilis on aina katsella heidän pelaamistaan. Olen itsekin nuori ja oikeastaan en arvosta paljonkaan ketään näyttelijää tai poliitikkoa. Yleensä fanitan juuri urheilujoita, joissa arvostan fiksuutta ja älyä sekä hyvää käytöstä.
No et sä ny niin nuori enää oo
No en tiedä sitten onko 25-vuotias sinusta vanha. Ainakin olen nuorempi kuin monet näistä joita "fanitan" kuten kävelijät ja lentopallojoukkeessa monta vanhempaa kuin minä. Lankistakin olen vain pari vuotta vanhempi. Pitää tähän lisätä vielä Antti Ruuskanen. Minusta mukava ja sellainen huumorintajuinen mies, joka yleensä aina hyvällä tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Seppo on kyllä sellainen suomalaisuuden toteemieläin! Ja tämä siis kohteliaisuutena, vasta tuli radiosta hänen haastattelussa, kun valmentaa kasikymppisiä senioriurheilijoitakin tai siis aikuisurheilijoita.
Helsingin emerituspiispa Eero Huovinen. Hänen sanansa koskettavat kuulijaa syvältä.
Antti Tuisku
Aito, lämmin ja rehellinen ihminen, vaikka en uudesta musiikistaan niin tykkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Artisteista kunnioitan sellaisia, jotka osaavat ammattinsa ilman ylimääräistä vuodattelujulkisuushömppää. Kuten Kari Vepsä, Alma, J. Karjalainen, Kaija Koo jne.
Höpöhöpö. Kaija Koo on yli puoli vuotta keikkunut lööpeissä kun nuoleskelee avoimesti naimisissa olevaa miestä. Harvinaisen törkeää käytöstä jopa julkkikselta. En arvosta pätkääkään. Almakin avautuu turhan usein nykyään. Vepsä, Karjalainen ja mun mielestä Jenni Vartiainen pitävät yksityisasiansa ja perheensä poissa julkisuudesta, heille respectit.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä kyllä legendaarisia juttuja haastatteluissa.
Kirjailijoita, kuten Snellman ja Härkönen. Paasilinnakin oli, mutta kuoli hiljattain.
Ei ole montaakaan suomalaista julkimoa, jota kunnioittaisin tai joka ei ärsyttäisi. Lähes kaikissa on jotain vastenmielistä, ällöttävää tai kieroa.
Sami Jauhojärvi. Upean hiihtouransa lisäksi sympaattinen ihminen. Pari kertaa olen tavannut.
Minua inspiroivat myös paraurheilijat, esim. Leo-Pekka Tähti ja Liisa Lilja, jotenkin heistä huokuu uskomaton asenne, että vaikeuksista huolimatta mikä tahansa on mahdollista kun tahtoa riittää.