Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on suurin kotimainen elossa oleva idolinne? Artisti, urheilija, näyttelijä tms.

Vierailija
16.09.2019 |

Otsikossa kysymys. Kuka on teidän ihalunne kohde? Mielellään elossa oleva. Miten pitkälle fanitat? Käytkö peleissä/konserteissa/leffoissa?

Kommentit (167)

Vierailija
61/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyselee muiden idoleita ja sitten kun ei jotain itse tiedä tai ei tykkää niin käy heittämässä alapeukkua. Myrkyllinen ihminen. Kuten koko sivustokin. Elämään katkeroituneita ihmisiä haukkumassa toinen toisiaan.

Vierailija
62/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olikin vaikea kysymys.

Mulla ei ole yhtään sellaista tiettyä ihmistä jota ihailisin niin paljon että seuraisin tekemisiään itse aktiivisesti tai kävisin keikoilla/esiintymisissään. Urheilutouhut eivät kiinnosta niin paljon että sieltäkään tulisi yhtään yksilöä erikseen ilmoille. Mulla ei ole koskaan ollutkaan... ala-asteikäisenä Dingo oli kova juttu ja osa luokkakavereista oli hervottomia faneja, siis kyyneleihin asti -faneja. Tuota en oo oikein ikinä ymmärtänyt, siis noin syvälle menevää faniutta.

Joku on hyvä esim. näyttelemään ja arvostan taitojaan, mutta ei mulla ole vielä tullut eteen hetkeä, jolloin olisin jonnekin mennyt katsomaan näytelmää vain hänen takiaan. Tai tonkisin kaiken tiedon henkilökohtaisesta elämästään. Musiikissa on tietty vähän eri juttu; kyllä käyn keikoilla ja ostan lippuja niihin, mutta ei nekään varsinaisesti oo mun idoleitani. Pidän vain heidän musiikistaan ja sillä on paikka elämässäni, mutta ei keskiössä. Ja kun musiikkimakuni on niin laaja, niin sieltäkään ei löydy yhtä tiettyä tyylilajia jossa olisi joku ehdoton ykkönen.

Et ehkä mulla ei sitten vaan ole ketään kokoaikaista ylöspäin katseltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kyselee muiden idoleita ja sitten kun ei jotain itse tiedä tai ei tykkää niin käy heittämässä alapeukkua. Myrkyllinen ihminen. Kuten koko sivustokin. Elämään katkeroituneita ihmisiä haukkumassa toinen toisiaan.

Hauskanen kommentti joka jättää epävarmaksi sen, kokeeko kirjoittaja ylemmyyttä kun ei ole mainitsemiensa ihmisten kaltainen, vaikka toki tismalleen sellainen hän on koska kommentti on myrkkyä täynnä.

Jännä on. On se jännä.

64/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkola pressaksi ! Yhtä upea vaikuttaja on myös Eero Paloheimo. Jos vain olisi luento, niin varmasti menisin.

Ilkka Taipale on syvällinen ja ihminen, joka on vaikkuttanut mielenterveyspotilaiden ja vankien asemaa parantaen.

Vierailija
65/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco Hietala

Vierailija
66/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Lehtinen

Vierailija
67/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netta Skog

-Kultaisen Harmonikan voitto 2006 Nightwishillä ja Russlanan Wild Dancella

-Turisas bongasi Youtubesta Kultaisen harmonikan voittoesitysvideon ja pyysi bändiin jossa soitti 2007-2011 joka puolella maailmaa

-2012 Iskelmälaulun SM kisoissa toinen sija

-2012 Pohjoismaiden mestari digihaitarin soitossa ja MM nelonen.

-2013 Tangokuningatar finalisti.

-2015 Digihaitarin maailmanmestaruus mm. Pandoralla, Children of Bodomilla ja Sibeliuksen Finlandialla

-2015-2017 kiersi maailmaa Ensifeumin kanssa jossa soitti digihaitarilla kiippariosuudet ja lauloi

-Esiintyy yhden naisen bändinä ja soittaa kaikkea mahdollista joululauluista klassiseen ja hevistä eurodanceen jopa elokuvien soundtrackeja tällä nykyisellä kiertueellaan

Esiintynyt lisäksi ainakin Children of Bodomin, Nightwishin, Turmion Kätilöiden ja Popedan kanssa

Netta on kyllä suomalaisen median toimesta ihan uskomattoman aliarvostettu.

Vierailija
68/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costi Hautamäki.

Vierailija
69/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ketään idolia ole, mutta arvostan Pentti Linkolaa vaikka ihan kaikkea näkemyksiään ja mielipiteitään en hänen kanssaan jaa. Näyttelijöistä Kati Outinen ehdottomasti. Ja kirjailijoista ehkä paras kaikista on Joni Skiftesvik.

Vierailija
70/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Lauri. Kaunis, hauska, itseironen ja älykäs nainen. Suorapuheinen ja tekee mitä itse haluaa.

Vierailija
71/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marcus Grönholm ainut joka pystyi haastamaan Sebastian Loebin ja mahtava huumori sekä rally english

Vierailija
72/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin Lankinen, Kaapo Kakko. Minulla tuli heistä todella hyvä kuva ja ovat varmasti fiksuja ja mukavia nuoria. ja lisäksi menestyneet jo nyt aika hyvin lajissaan. Kilpakävelijät Aku Partanen, Jarkko Kinnunen ja Aleksi Ojala.  Ihan senkin vuoksi kuinka mukavalta vaikuttavia miehiä ovat ja Aleksia paljon kiusattu ja niinpä todellakin samaistuin häneen ja arvostan heitä kaikkia paljon. Lentopallomiehistä lähes koko joukkue, vaikka nyt pelit menneetkin huonosti, mutta on hyvä fiilis on aina katsella heidän pelaamistaan.  Olen itsekin nuori ja oikeastaan en arvosta paljonkaan ketään näyttelijää tai poliitikkoa. Yleensä fanitan juuri urheilujoita, joissa arvostan fiksuutta ja älyä sekä hyvää käytöstä.

Vierailija
73/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Jalonen

Vierailija
74/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä <3

Vierailija
75/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "idolisoi" ketään. Näyttelijöistä Oiva Lothanderilla on aika mukavasti sekä henkistä että lihallista kapasiteettia, onhan noita suomessa hyviä näyttelijöitä Lothander nyt vain tuli jostain syystä mieleeni.

Musiikin suhteen olen niin kaikkiruokainen, että vaikea sanoa mitään, mutta Mariska tuli ensimmäiseksi mieleeni, joten olkoon hän, kun uutta levyäkin pukkaa- ei luultavasti kummoista mutta kuitenkin- parempaa odotellessa,  paljon muitakin hyviä suomenniemellä toki on.

Urheilun kohdalla on aivan sama juttu paljon on kaikenlaista vipeltäjää , mutta näin miehenä arvostan kaikkia lajeja joissa naisilla menee liian pienet pelihousut peppuvakoseen.

Vierailija
76/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-aho ja ST1 öljyfirman perustaja  Anttonen,

Molemmat älykköjä ja ajattelijoita.

Vierailija
77/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Jalonen

Hyvä huomio. Paljon Suomelle tuonut valmentaja, paljon iloa miljoonille ihmisille tuonut ihminen.

Harvoin näihin juttuihin muistetaan valita valmentajaa, mutta tähän olisi loistava valinta JJ.

Muistetaan että on tuonut Suomelle käytännössä 3 maailmanmestaruutta tällä vuosikymmenellä, jokainen niistä pisti Suomen sekaisin.

Vierailija
78/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin Lankinen, Kaapo Kakko. Minulla tuli heistä todella hyvä kuva ja ovat varmasti fiksuja ja mukavia nuoria. ja lisäksi menestyneet jo nyt aika hyvin lajissaan. Kilpakävelijät Aku Partanen, Jarkko Kinnunen ja Aleksi Ojala.  Ihan senkin vuoksi kuinka mukavalta vaikuttavia miehiä ovat ja Aleksia paljon kiusattu ja niinpä todellakin samaistuin häneen ja arvostan heitä kaikkia paljon. Lentopallomiehistä lähes koko joukkue, vaikka nyt pelit menneetkin huonosti, mutta on hyvä fiilis on aina katsella heidän pelaamistaan.  Olen itsekin nuori ja oikeastaan en arvosta paljonkaan ketään näyttelijää tai poliitikkoa. Yleensä fanitan juuri urheilujoita, joissa arvostan fiksuutta ja älyä sekä hyvää käytöstä.

No et sä ny niin nuori enää oo

Vierailija
79/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En "idolisoi" ketään. Näyttelijöistä Oiva Lothanderilla on aika mukavasti sekä henkistä että lihallista kapasiteettia, onhan noita suomessa hyviä näyttelijöitä Lothander nyt vain tuli jostain syystä mieleeni.

Musiikin suhteen olen niin kaikkiruokainen, että vaikea sanoa mitään, mutta Mariska tuli ensimmäiseksi mieleeni, joten olkoon hän, kun uutta levyäkin pukkaa- ei luultavasti kummoista mutta kuitenkin- parempaa odotellessa,  paljon muitakin hyviä suomenniemellä toki on.

Urheilun kohdalla on aivan sama juttu paljon on kaikenlaista vipeltäjää , mutta näin miehenä arvostan kaikkia lajeja joissa naisilla menee liian pienet pelihousut peppuvakoseen.

Lohtander, ei Lothander.

Vierailija
80/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohtander, ei Lothander.

Kunhan testasin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme