Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko katsoa Pillupäiväkirjat tänään TV2:lla kello 22.30?

Vierailija
16.09.2019 |

Vai et?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin jo Areenasta ja kannattais ehkä muidenkin, ennen kuin jaksaa tyrmätä lävistysten tai hiusten värin perusteella. Kyllä pillusta puhetta tähän maailmaan mahtuu.

https://areena.yle.fi/tv

Vanhukset katsoneet taas ohjelmatietoja lehdestä.

Vierailija
22/37 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heräisin kalaisissa tunnelmissa ja menin heti herättyäni alapesulle. Johan helpotti. Mietin, olisinko saanut eilen naapurin Mairen luona vieraillessani vessan rinkasta trikomoonaksen riesakseni. En kylläkään vaahtoa. Tai ainakaan kovin merkittävästi. Täytynee seurata tilannetta. Nyt en jaksa kirjoittaa enempää, mutta lupaan palata asiaan, jos yläkerran Pertti käy illemmalla tuoksuttelemassa. Hän, kun on sellainen asiantuntija. Hih-hih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
24/37 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas räväkkää. Näitä samanlaisia ohjelmia on ollut jo ainakin 50 vuotta telkkarissa

Vierailija
25/37 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Näin kyllä jonku otsikon jostain että tällainen taidepläjäys on näköjään tulossa. Tai en tiedä onko taidetta vai mitä on olevinaan. Ei hirveästi kiinnosta pillujutut. 

Vierailija
26/37 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma on katsottavissa Yle Areenassa kahden vuoden ajan joten AP:n ei tarvitse päivystellä teeveen edessä noin kovin myöhään.

Vierailija
27/37 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin ohjelmiin aina kootaan jokin freakygalleria?

Vierailija
28/37 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun katsoit :)

Vierailija
29/37 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun katsoit :)

Esiintyjiä tarkoitin.

Vierailija
30/37 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuttavaa kun suku saa hävetä silmät päästään.

Vierailija
31/37 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma runkkareille.

Vierailija
32/37 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on seksi vähän salaperäinen, mystinen, kaunis ja joskus vähän kipeäkin juttu. Ehkä olen väärässä, mutta seksin liiallinen arkipäiväistäminen ja tavallistaminen vie siitä jotakin pois. Minulle on seksi pikemmin kuin kaunis runo tai laulu, vaikka se välillä hyvin rajua onkin.

Vierailija
33/37 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on seksi vähän salaperäinen, mystinen, kaunis ja joskus vähän kipeäkin juttu. Ehkä olen väärässä, mutta seksin liiallinen arkipäiväistäminen ja tavallistaminen vie siitä jotakin pois. Minulle on seksi pikemmin kuin kaunis runo tai laulu, vaikka se välillä hyvin rajua onkin.

Niin, ja Areenassa pyörivä ruotsalainen "Hyvää seksiä", missä kolme nuorta naista jakaa omia käsityksiä seksistä. Tuli vaan mieleen, että onpa sielutonta touhua, vaikka tekniikat on viimeisen päälle hallussa. Salaperäisyyttä kaipaisi - edes vähän.

Vierailija
34/37 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksuaalisesti estoton ihminen ja jokainen saa tietysti tehdä mitä haluaa (esim. panna paljon ja uusien ihmisten kanssa tai harrastaa fetissejä), mutta ei minua kiinnosta tuntemattomien seksielämä.

Ei minua kiinnosta edes ”tuttujen” julkkisten seksielämä.

Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa, ja vaikka olenkin seksuaalisesti estoton ja vapaamielinen ihminen, olen myös ehdoton sivistyksen kannattaja eikä sivistyneeseen käytökseen kuulu henkilöity julkinen seksipuhe.

Eli ei, en missään nimessä aio katsoa.

En myöskään tue tuollaista konseptia edes ajatustasolla, päinvastoin.

Emme tarvitse enää yhtään puhetta seksistä, lapsena/nuorena annettu yleinen seksivalistus ja aiheesta kertovat kirjat riittävät.

Vierailija
35/37 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 on asiallinen mielipide. 👍

Vierailija
36/37 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha idea. Mun kolme miespuolista kaveria piti pillupäiväkirjoja jo yhdeksänkymmentäluvulla. Joskus pääsin lukemaan niitä ja ne kyllä yllätti tarkalla a nalyysillä vastaan tulleista pilluista.

Vierailija
37/37 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja Areenassa pyörivä ruotsalainen "Hyvää seksiä", missä kolme nuorta naista jakaa omia käsityksiä seksistä. Tuli vaan mieleen, että onpa sielutonta touhua, vaikka tekniikat on viimeisen päälle hallussa. Salaperäisyyttä kaipaisi - edes vähän.

OT, mutta tuon kahlasin loppuun asti. Siinä hyvin kyllä paljastui seksologin suulla tyypillisen seksinnälkäisen naisen mentaliteetti. Ei kyllä omaa laiskuuttaan piilotellutkaan, mutta muutkin verhosivat saman laiskuuden ”subiedeksi”. ”Tykkään alistua” tarkoittaa, että maataan tyydytettävänä ja kinutaan sirkustemppuja toisensa perään. Ihan suoraan ja ylpeänä totesi useammassakin yhteydessä, että makaa tyydytettävänä ja mitään apuvälineitä ei saa käyttää. Ja fiilis menee milloin mistäkin mitättömästä. Silti koko ajan jonkun pitää olla tyydyttämässä ja hinkuttamassa. Ei varmaan ihme, ettei kukaan pidempään tuollaista katsele. Naisten kanssa sitten kaivetaan välineistöt esiin ja mietitään toisen tyydyttämistä, esim. suuseksillä. No se siitä, pahoittelut OT.