Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni nainen haaveilee turhaan parisuhteesta diplompi-insinöörin kanssa ja katkeroituu kun haave ei toteudukaan

Vierailija
16.09.2019 |

Miesten aatelia

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään enemmän duplompi-insinööreistä, heissä on leikkimieltä. 

Vierailija
2/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja provoja nämä dippainssi hölinät. Kaikki tuntemani dippainssit ovat matemaattisia ihmisiä keiden sosiaaliset taidot ovat hieman vajaita. Jos pitäisi uusi mies etsiä niin en ehkä ensimmäisenä lähtisi näitä deittailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noita juuri ole vapilla markkinoilla

Vierailija
4/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Insinöörityypit ovat nipottajia. Kuka sellaisen kanssa haluaa elää.

Vierailija
5/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri on kyllä viimeinen asia minkä miehekseni haluaisin:D Varmaan pohtiva ja analyyttisen tylsä myös sängyssä. Nipottajia, nuukia, tylsiä, laput silmillä kaikessa.

Vierailija
6/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tuntemani dippainssit on ihan jäätäviä nörttejä ihan kesätyöläisistä sinne 40v asti. Sosiaalisestikin suurinosa ihme hissukoita ja läpätkin mitä saa aikaseksi on jotain oman alan juttuja. Tosin yksi poikkeus on joka ei ole nörtti eikä sosiaalisesti vajaa varmistaa säännön. Mutta joka tapauksessa vaikea kuvitella, että nuo olisivat mitään naisten unelmia.

Vierailija
7/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen paljon diplomi-insinöörejä. Kukaan heistä ei edusta miestyyppiä, josta kiinnostuisin. Vässyköitä, hiljaisia nörttejä, sosiaalisissa tilanteissa neuvottomia ihmisiä.

Valitsin opettajan :)

Vierailija
8/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatilla/tittelillä ei väliä, mutta empaattisen, hellän ja hyvän rakastajan haluaisin, eikä haittaisi, jos ulkonäkökin olis kohtuullinen :)

Vierailija
9/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai insinööriys ihmisestä tee yhtään parempaa tai pahempaa?

Mä olen sairaanhoitaja ja mulla on DI mies. Mies on mua paljon tunteellisempi ja romanttisempi vaikka onkin "matemaattinen ja analyyttinen" muutoin. Hän on rakentanut meille talon ja kesämökin. Hän tekee kotitöistä vähintäänkin oman osansa. Hän värkkäilee iltaisin työhuoneessa mulle täysin käsittämättömien asioiden kanssa mutta aina hänellä on aikaa myös yhteiselle tekemiselle. 

Vierailija
10/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki isojen firmojen johtajat on DI:tä

Vierailija
11/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää matemaattiset ja analyyttiset meinaa? Minä olen tavan raksainssi ja inssiksi päädyin amiksen raksan papereilla ihan sillä kun halusin vakituisen työn ja paremman liksan. Mua kiinnosta matikka yhtään sen enempää kuin muutkaan aineet. Toimiston ovesta kun lähden, niin raksajutut jää sinne tai oikeestaan koko raksa-ala on muutenkin ihan perseestä, niin en jaksa tuhlata energiaa sen miettimiseen vapaa-ajalla.

Vierailija
12/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää matemaattiset ja analyyttiset meinaa? Minä olen tavan raksainssi ja inssiksi päädyin amiksen raksan papereilla ihan sillä kun halusin vakituisen työn ja paremman liksan. Mua kiinnosta matikka yhtään sen enempää kuin muutkaan aineet. Toimiston ovesta kun lähden, niin raksajutut jää sinne tai oikeestaan koko raksa-ala on muutenkin ihan perseestä, niin en jaksa tuhlata energiaa sen miettimiseen vapaa-ajalla.

Olet ilmeisesti nainen, naisia ei yleensä kiinnosta perehtyä oman alan asioihin vapaa-ajalla, mikä myös näkyy osaamisessa ja palkassa

Vierailija
13/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla ihan penaalin terävin kynä. Jos on matemaattisesti lahjakas niin tottakai kannattaa hakeutua sen tyyppisiin työtehtäviin mitkä kiinnostaa ja missä on hyvä. Fiksu ja älykäs tekee sitä työtä mistä nauttii ja käyttää päivänsä intohimoonsa. Sinun kannattaa varmaan vaihtaa alaa jos et pätkääkään nauti työstäsi. Ei sitä kehity uralla jos ei ole yhtään paloa sille alalle missä työskentelee.

Vierailija
14/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma

Vierailija
15/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Kyllä yksi DI saa luvan riittää tässä parisuhteessa.

Vierailija
16/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi päästä hyviin naimisiin vaikka mies ei ole diblomi insinööri.

Vierailija
17/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole dimploobi- tai dublomppi-insenjööri?

Vierailija
18/21 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on diplomi-insinööri miehenä. Hyvin analyyttinen, ja välillä arkipäiväisissä asioissa tavattoman kömpelö. Mm. Ruokaa laitetaan reseptin mukaan millilleen. Itse olen paljon suurpiirteisempi ja välillä tämä aiheuttaa konflikteja. Hän on kuitenkin (insinööriydestä huolimatta 😄) hyvä ja huomioonottava, rakastava mies. Meillä on samat arvot ja sama huumorintaju. Itselleni juuri sopiva.

Vierailija
19/21 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 4 dippi-inskaa, jotka kaikki pettäneet vaimoaan, 2 erosi ja kaksi antoi anteeksi ja yhden sellaisen, jota vaimo petti ja joka antoi anteeksi.

100% huonosti menneet ihmissuhteet.

Vierailija
20/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä katkeroitua