Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähihoitajan työssäoppimiset

Vierailija
15.09.2019 |

Kuinka pitkiä lähihoitajakoulutuksen TOP:it tarkalleen ovat? Haluaisin hakea lähihoitajaksi, mutta tuo vanhuspuolen TOP vähän hirvittää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt syksyllä ensimmäinen harjoittelujakso 6vkoa, keväällä toinen 6vkoa.

Täällä ei päiväkotipaikkoja riitä kaikille (opettaja ei anna meidän opiskelijoiden itse hankkia harjoittelupaikkaa), joten osa suorittaa ensimmäisen harjoittelun lasten ja nuorten sijaan vammaisten päivä- ja työtoiminnassa.

Vierailija
2/3 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen ollut mitään lastenhoito- osiota. Siis muutama vuosi sitten. Onko lie muuttunut. Kasvun tukeminen käsitti koko elin- iän ja itse tein siihen kuuluvan työssäoppimisen vanhuspaikassa. Aloittajalle: Saattaa olla vaikea suorittaa tutkinto ilman yhtään työssäoppimista vanhusten kanssa, mutta ei se huono juttu ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen ollut mitään lastenhoito- osiota. Siis muutama vuosi sitten. Onko lie muuttunut. Kasvun tukeminen käsitti koko elin- iän ja itse tein siihen kuuluvan työssäoppimisen vanhuspaikassa. Aloittajalle: Saattaa olla vaikea suorittaa tutkinto ilman yhtään työssäoppimista vanhusten kanssa, mutta ei se huono juttu ole

Ei nykyäänkään ole.