Aijotko lukea Loiri-kirjan?
Kommentit (39)
Kumihanskat kädessä koska kirja sisältää niin paljon eritteitä.
Loirille ei vaikuta tapahtuneen yhtään mitään, niin en.
Vierailija kirjoitti:
En aijo, en enään pidä Loirista
😂😂
Toivon todella, että tämä kommentti on kirjoitettu sarkastisesti kaikkine kirjoitusvirheineen.
Tottahan toki. Tahdon tietää, ketä kaikkia se on sutaissut.
Vierailija kirjoitti:
Ketä nyt enään Loirista tykkäisi. Empä minä ainankaan.
En meinaa lukea, mutta kuuntelen äänikirjana työmatkoilla. Kukahan mahtaa olla lukijana? Tuskin "Uuno" itse.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki. Tahdon tietää, ketä kaikkia se on sutaissut.
Niinpä, ties vaikka olisi Spedeäkin sutaissut ihan kokeilumielessä, eh nimittäin.
Siinäpä oivallinen isänpäivälahja, tai vaikka jouluksi papalle!
- Ei, enpä usko.
Myös minä kään en aijjo koska en pidä enään kirjoista
Miksi? Näihin kirjoihin satuillaan vaikka mitä jotta saadaan lisää myyntiä. Tyhmiltä otetaan rahat. pois.
Uskomatonta ettei tällä suurella taitelijalla vaikuta olevan juuri mitään sanottavaa monipuolisesta urastaan. Merkittävintä on ollut naisten kaataminen. Rasvainen äijä, ei taida joululevykään meillä enää soida 🤮
700 sivua on aivan liian paljon niille, jotka ennakkomarkkinoinnin perusteella kiinnostuivat. Lyhyt, kuvitettu tiivistelmä voisi myydäkin, vaikkapa Seiskan välissä jatkokertomuksena
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta ettei tällä suurella taitelijalla vaikuta olevan juuri mitään sanottavaa monipuolisesta urastaan. Merkittävintä on ollut naisten kaataminen. Rasvainen äijä, ei taida joululevykään meillä enää soida 🤮
Tervohan sen kirjan kirjoitti, kertoo jotain senkin läskipään kiinnostuksen kohteista.
Miettikää että tuon kirjan julkaisutilaisuuteen, joka on siis markkinointitilaisuus, oli maksulliset pääsyliput ja jotkut meni sinne. 😂 Ne maksoi jo siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervohan sen kirjan kirjoitti, kertoo jotain senkin läskipään kiinnostuksen kohteista.
Meinaat, että henkilöllä josta elämäkerta tehdään, ei olisi mitään sananvaltaa mitä sinne päätyy ja mitä siinä painotetaan? Yhdessä tekivät sitä kirjaa.