Joko porukka on toipunut siitä mökkiretriitistä?
Joko porukka on toipunut siitä mökkiretriitistä? Itse varmaan jaksan läpi tämän harmaan syksyn, kun muistelen mökkiretriittiä.
Kommentit (54)
Ap viittaa varmaankin tähän:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3502015/avn-mokkiretriitti-kaikki-mukaan
Minuahan ei tuonne kutsuttu, joten hierokaa vaan vielä muistelojanne naamaan :(
En ole toipunut, oli se vaan niin pyörryttävä reissu.
Oon vieläki rakastunut siihen latinoon, awww!
Menkää laittamaan mökki talviteloille. Sohva varmasti haisee tiedätte kyllä miltä.
Me saatiin se Keskisen auto lainaan ja se on meillä vieläkin. Työkaverit on kateellisia, kun kurvaan sillä työpaikan parkkipaikalle. Sanoin saaneeni vähän perintöä, kun en kehdannut kertoa retriitistä.
Olen harmissaan, kun en saanut latinolta huomiota, mutta tuo auto lohduttaa vähän.
Vitsit ku siellä olikin ihanaa. Ja tangomarkkinoilla ja mustikkametsässä. Järjestetäänkö ruskaretki seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Menkää laittamaan mökki talviteloille. Sohva varmasti haisee tiedätte kyllä miltä.
Kuka tonne nyt töihin haluaisi lähteä? Paitsi jos se latino tulee!!
Mulla on legginsit vieläkin ihan tahraiset, huhhuh. Haisevatkin oudolta.
Onneksi on reilusti hajustettua huuhteluainetta (semmoinen kukkainen, tosi pirtee ja raikas!) jäljellä niin kohta olen taas guud äs nyyy.
Kuinka joku edes kehtaa muistuttaa!? Mulla meni ahven pimppiin uimaretkellä. Oli kamalan noloa lääkärissä...
Nyyttikestit oli kyl paremmat! Siitä tuli hullumpi kuin osasin kuvitella :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku edes kehtaa muistuttaa!? Mulla meni ahven pimppiin uimaretkellä. Oli kamalan noloa lääkärissä...
Oho, kui se nyt sillai pääsi livahtamaan?
Me lähdettiin yhdessä miehen kanssa ja jätettiin lapset hoitoon. Enää ei löydetä lapsia kun eilen palattiin yksiltä. Mitä pitäisi tehdä?
Onnellisesti raskaana saunan lauteista ❤️. Toivottavasti vauva saa isältään ruskeat silmät ja paksun kiharapilven.
Vierailija kirjoitti:
Me lähdettiin yhdessä miehen kanssa ja jätettiin lapset hoitoon. Enää ei löydetä lapsia kun eilen palattiin yksiltä. Mitä pitäisi tehdä?
Lasu on palstan ratkaisu kaikkeen, mikä koskee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasu on palstan ratkaisu kaikkeen, mikä koskee lapsia.
Hyvä hyvä. Kenestä teen lasun?
Minusta ravintolareissu pimeässä marraskuussa olisi piristävä!
Ehdotan jotain fine dining paikkaa Helsingissä. Minä aijon ottaa meidän kaksoset mukaan ja tandemimettää heitä lapsentahtisesti ruokapöydässä. He ovat tosin jo 2-vuotiaita, joten nostan metelin jos ei paikassa ole leikkinurkkausta. Kun tulee jano, niin eikun äidin tissistä vähän virtaa!
Pikkujoulut! Siellä saa vapaasti suhinoita kenen kanssa haluaa.
Kävin ihan vaan velvollisuuden tunnosta moikkaamassa vanhoja sukulaisia, joilla on kesäpaikka mökkini lähellä ja nyt on jo kaksi päivää sieppinyt se utelun ja vouhkaamisen määrä. Ollaan tänä kesänä nähty kolmesti ja sitä ennen liki 30 vuotta sitten, jolloin laitoin välit kylmiksi ihan saman syyn takia, eli kyllä sitä muistelua piisaa - toivunko koskaan, sitä en tiedä.