Minulla on menossa koe, katson kauanko likaiset astiat lojuvat tiskialtaassa jos minä en niitä tiskaa
Nyt siinä on tainnut olla pari lautasta, haarukoita ja veitsiä ainakin toista viikkoa. Alkaneet jo selvästi haista ja ovat kauttaaltaan limaisia. Kauanko veikkaatte että menee ennen kuin mies saa ne tiskattua?
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla se kriittinen piste jo ylittynyt aikaa sitten. Sanoisin vaan että vaihtamalla paranee. Dump the zero, get with the hero. Mikä ihme saa naiset hakeutumaan asumaan noiden aikuislasten kanssa.
Komppaan tätä. Jos mies ei saa yli viikkoon tiskattua astioita niin ei ole kypsä hän parisuhteeseen vaan takaisin äidin kainaloon tuommoinen. Uusi aikaansaava mies tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun mies tekee vastaavan kokeen ja jättää auton öljyt vaihtamatta, odottaa niin kauan että sinä teet sen? Naiset naiset.. tehkää osanne!
tehkää ite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun mies tekee vastaavan kokeen ja jättää auton öljyt vaihtamatta, odottaa niin kauan että sinä teet sen? Naiset naiset.. tehkää osanne!
tehkää ite
Miksi nuo miesten esimerkkihommat ovat aina kerran vuodessa tehtäviä tai kertaluonteisia? Se nyt on ihan sama kuka huoltoon soittaa, ei täällä kaupungissa öljyjä vaihdella.
Saavat kyllä vaikka kasvaa tatteja, jos minä en tiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öljyt vaihdetaan autosta riippuen vuoden tai 20 000/30 000 km välein.
Meillä auto ilmoittaa kun vaatii jotakin huoltoa
Vierailija kirjoitti:
up
Up hullu kommentoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunikointi on kyllä nykyään aika aliarvostettu asia. Kuinka te ämm ät viititte, aikuiset ihmiset. Lapsellista.
Terv. nainen 41-v joka avaa suunsa jos joku asia vaivaa eikä leiki typeriä testailu- ja valtataisteluleikkejä
Minä oletan, että sitä kommunikointia on kokeiltu vuosien varrella useaan otteeseen tuloksetta, ennen kuin tällaisiin kokeisiin ryhdytään. Ja ainakin omassa suhteessani olen huomannut, että asiat ovat alkaneet toimia paremmin tämäntyyppisten kokeilujen jälkeen, kun taas jokapäiväinen huomauttelu tulkitaan vaan nalkuttamiseksi ja lopputuloksena on joko riita tai mykkäkoulu.
Niin no testin sijaan olis se ero ihan kelponen vaihtoehto. Luuletko, että joku typerä testi korjaa asian, jota ei ole vuosiin saatu muilla keinoilla korjattua?
Siivoa itse sotkusi.