Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu tulee!!! Tänään tasan 100 yötä jouluun!

Vierailija
15.09.2019 |

Tulinpa huvin vuoksi tarkistaneeksi vanhasta kunnon joulutulee.fi'stä, että kuinkas monta yötä sitä jouluun enää onkaan... (kun en itse jaksanut laskea. :D)

Ja tasan sata! Löytyykö palstalta muita innokkaita joulunodottajia, vai onko rienausta puhuakaan joulusta näin syyskuun puolvälissä? :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä itsekin vähän sillä kannalla, että on suorastaan törkeää Halloweenia kohtaan miettiä jo joulua, mutta kun...! Enää sata yötä...! Tosin ehkä se on näin suomalaiselta ihan ymmärrettävää, täällä kun Halloween ei ole niin iso "ilmiö" kuin esim. Jenkeissä.

Tosin luulin voivani odottaa jouluhössötyksen kanssa edes marraskuun alkuun, mutta Sohvaperunoiden oululainen(?) nutturanainen tuli maininneeksi Michael Bublén, ja se oli menoa se... :D

Vielä en ole "kehdannut" korkata joululevyjä ja tuoksukynttilöitä, mutta muutamia lahjoja olen jo ehtinyt miettiä. :D Ap

Vierailija
2/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tämähän voisi toimia hyvänä herätyksenä niillekin, jotka joka vuosi surkuttelevat, kun ei ole joulukuussa rahaa lasten lahjoihin. Vielä 100 päivää aikaa säästää! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muistutus kaikille av-mammoille ja -papoille.

Vierailija
4/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joulu vielä valtaosan ihmisistä yllättää. Kyllä ne lapset taas lahjoja odottaa, ja kappas vaan, varmaan yksi sisarus pyöräytetty lisää. Ja ei kun kerjäämään.

Vierailija
5/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onkin jo noin lähellä. Nyt viimeistään on hyvä alkaa säästää lasten lahjoihin ja jouluruokiin. Kuivaruokaa voi ostaa varastoon vähän kerrallaan. Lasten joulu- ja itsenäisyyspäiväjuhlien vaatteet myös hankintaan heti eikä edellisenä päivänä.

Vierailija
6/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, ilolla odotan joulua! Itseasiassa ostin ensimmäiset joululahjat viime viikolla. Minä pidän joulunajasta ja lahjoja ostelen pitkin syksyä alennusmyynneistä, samoin kuin muita joulujuttuja. Oma palkka on naurettava 1500€/kk, mutta hyvin isolle perheelle saa noin jokaiselle useampia lahjoja, kivat koristeet ja ruuat. Esim. viikko sitten noiden muutamien lahjojen lisäksi tuli vastaan kauniita punaisia antiikikynttilöitä alessa, ostin 4kpl 1€:lla, kun joulun alla noiden hinta on lähempänä 5€.

Vierailija
7/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranteet auki.

Vierailija
8/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin, että tänään on 100 päivää jouluun. <3 Rakastan itsekin joulua ja odotan sitä aina syksyllä. Vielä en minäkään ole alkanut joululauluja kuunnella, mutta "kyllä sen vaan tuntee", kun on sen aika! :D Yleensä mulla vaihtelee aikavälillä elo-lokakuu, milloin alan kuunnella. Toki mitä lähemmäs tullaan joulua, sitä enemmän kuuntelen. Jouluradio on myös ihana! Sellaisen pienen kritiikin esitän kuitenkin, että vaikka itse olenkin jouluihminen, niin minusta nykyään joulutuotteet tulee kauppoihin aivan liian pian ja joulumusiikkia ei pitäisi soittaa ennen joulukuuta kaupoissa. Muuten se hohto kärsii. Kotona voi kyllä fiilistellä milloin haluaa. :) Glögiä, suklaata, musiikkia... <3

Vierailija
9/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee!!!! Kohta alkaa jouluprovot!!!!

Vierailija
10/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oon ollut joulun innokas odottaja ja fiilistelly joulubiisejä jo hyvissä ajoin. No, nyt tuli ero vaimon kanssa ja oma asunto ja kaikkea. Enää ei joulut yms juhlat kiinnosta pätkääkään. Ei olla missään pahoissa riidoissa onneks tai mitään. Mikään ei vaa enää kiinnosta. Joulu on perhejuhla, perhettä mulla ei enää ole. Lapsia on muutama yhteinen. Multa on nyt viety matto jalkojen alta ja tarkotus elämältä. Anteeks ja kiitos että sain avautua (avauduin)..

Mies

Vierailija
11/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina oon ollut joulun innokas odottaja ja fiilistelly joulubiisejä jo hyvissä ajoin. No, nyt tuli ero vaimon kanssa ja oma asunto ja kaikkea. Enää ei joulut yms juhlat kiinnosta pätkääkään. Ei olla missään pahoissa riidoissa onneks tai mitään. Mikään ei vaa enää kiinnosta. Joulu on perhejuhla, perhettä mulla ei enää ole. Lapsia on muutama yhteinen. Multa on nyt viety matto jalkojen alta ja tarkotus elämältä. Anteeks ja kiitos että sain avautua (avauduin)..

Mies[/quote

♥️ Olet yhä isä lapsillesi. Kuulosti kivalta, että olet tykännyt joulusta. Millainen voisi nyt olla joulusi uudessa asunnossa, lapsetkin varmasti vierailevat? Elämäsi on muuttunut, mutta se on silti juhlan arvoinen. Voimia sinulle.

Vierailija
12/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies[/quote

♥️ Olet yhä isä lapsillesi. Kuulosti kivalta, että olet tykännyt joulusta. Millainen voisi nyt olla joulusi uudessa asunnossa, lapsetkin varmasti vierailevat? Elämäsi on muuttunut, mutta se on silti juhlan arvoinen. Voimia sinulle.

Kiitos ! Joo niin olen. Aina oon tykännyt, pienestä lähtien. Ei mitään hajua millainen tulee olemaan mun mikään juhla. Oon tällä hetkellä niin romuna kun vaa olla voi. Itkettäny koko päivän (vaikka mies olenkin), nytkin. Yksin omassa pienessä kodissa ilman vaimon ja lasten naurua, leikkiä yms.. Omille miespuoleisille kavereille oon pystyny tänää puhumaan, onneks. Ja on auttanut. Mulla on mun yrityskin pyöritettävänä, ei lomaa ollenkaa, tuntuu ettei mikään onnistu. Kai tää tästä joskus.

Mies

Vierailija
13/15 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, joulu. En tykkää yhtään. Lahjoja pitää ostaa (enkä tiedä mitä) eikä rahaa ole nyt, ens kuussa jne. Onneks jouluruoka on halpaa.

Ahdistaa koko touhu ja ne helvatan joulurallatukset joka paikassa, yök.

Jos ei ois lapsia ja iäkäs isä vielä elossa en viettäis joulua ollenkaan.

Vierailija
14/15 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/15 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, tämähän voisi toimia hyvänä herätyksenä niillekin, jotka joka vuosi surkuttelevat, kun ei ole joulukuussa rahaa lasten lahjoihin. Vielä 100 päivää aikaa säästää! Ap

Aina löytyy tekosyitä että joulu yllättää joka ikinen vuosi eikä mihinkään ole ikinä varaa. Säästäminen tai ympäri vuoden alelöytöjen hankkiminen ei ole ikinä näille vaihtoehto, ennemmin halutaan toisten maksavan lysti joka vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä