Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi tavallinen ruokakauppa, jos sieltä saisi vain sitä, mitä sinä ostat?

Vierailija
15.09.2019 |

Ainakin nämä pois:

Vaipat ja muut alapäähän laitettavat härpäkkeet. En käytä tenoja enkä pikkuhousunsuojia. En myöskään tamponeita tai siteitä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan tilava, kun olut- ja siiderilavat ja -hyllyt poistuisivat. Karkkihyllyssäkin olisi vain xylitolsisua, tummaa suklaata ja kurkkupastilleja.

Vierailija
2/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaupastani puuttuisivat ainakin

-aamiaisraksut

-kaura- ja soijamaito

-allergikkojen erikoistuotteet (minkä minä sille mahdan että en itse tarvitse, ei tule käytännössä koskaan ostettua)

-liharuokien vegejäljitelmät

-rasvaton maito ja piimä

-sokeriset jugurtit

-tuore kurkku

-lähes kaikki tuontihedelmät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heviosasto, purkkipapuja, vegaanijäätelöä, tumma suklaata, kissanruokaa, kahvia ja punaviiniä.

Vierailija
4/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariinit pois

Olut pois

Kaikki ihme maustetut maitojutut pois (proteiinirahkat, vanukkaat)

Vierailija
5/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki gluteeniton pois

Eksoottiset hedelmät pois

Virvoitusjuomat (limut, siideri ja olut) pois. 

Vierailija
6/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HeVi-osasto olisi täynnä kaikkea eksoottista. Erilaisia erikoisleipiä olisi paljon. Lihahyllystä puuttuisivat kaikki Pirkka/rainbow-kammotukset ja marinadiällökkeet. Lähinnä siellä olisi kokonaista laatulihaa. Ylipäätään huonot halppismerkit loistaisivat poissaolollaan. Koffien, Karjaloiden ja makualkoholilitkujen sijaan olisi laadukkaat oluet ja oikeat siiderit hyllyillä. Karamellihyllyllä olisi sitten vain suklaata ja lakritsia. Mikropopcornien tilalla oikeita jyviä.

Vierailija
7/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa, kalaa, kanaa, kasviksia & vihanneksia, kermaa, voita, mausteet, hiivaa, jauhoja, öljyä ja kaljaa. Noilla pärjäisin aika pitkälle. Marjat ja sienet luonnosta. Jos sieltä saisi vielä samalla paskapaperin ja pesuaineet niin se riittää.

Hemmetti, minun lähikauppani tällä kylällä täyttää nämä tarpeet!

Vierailija
8/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olisi ruisleipää, perusvihannekset (myös pakasteena) ja -hedelmät, härkis ja tumma soijarouhe, soijanakit, 3,99e maksava valmismozzarellasalaatti, kivennäisvettä, kahvia, kauramaitoa, spagettia ja makaronia, pakastepizzaa, ben&jerrysiä, maustamatonta jogurttia ja mysliä. Kaljaa, lonkeroa ja siideriä ja zero-kokista. Hedelmäirtokarkkeja ja SIPS-sipsejä. Kesäisin kuriositeettina kirsikoita ja mansikoita.

Tästä arvaa mun iän tosi helposti 😄

Vierailija
9/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saisi leipää, kasvismargariinia, juustoa, vihanneksia. Valmisruokia, broilerinsuikaleita, riisiä ja paljon karkkia ja suklaata. Mutta ei salmiakkia.

Vierailija
10/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: eikä tupakkaa tai alkoholia.

Vierailija
11/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä olisi ruisleipää, perusvihannekset (myös pakasteena) ja -hedelmät, härkis ja tumma soijarouhe, soijanakit, 3,99e maksava valmismozzarellasalaatti, kivennäisvettä, kahvia, kauramaitoa, spagettia ja makaronia, pakastepizzaa, ben&jerrysiä, maustamatonta jogurttia ja mysliä. Kaljaa, lonkeroa ja siideriä ja zero-kokista. Hedelmäirtokarkkeja ja SIPS-sipsejä. Kesäisin kuriositeettina kirsikoita ja mansikoita.

Tästä arvaa mun iän tosi helposti 😄

Eläkeläiset tunnistaa aina ostoksista. 

Vierailija
12/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuisi juomapuoli, 99% karkkipuolesta, 90% hevipuolesta jäisi lähinnä irtoperunaa ja irtovalkosipulia sekä tilliä ja persilja. Teetä ja oikeaa hunajaa (saatanann sokerivesilitkut POIS!!!) ois. Ei ois eineksiä tai muita makeutus (9xx ja kiinteytysainehirviöitä (1xx). Juustoja ois paljon.

Paistinjauhelihaa saisi, sikanautaa ei olisi eikä kanaa. Ois pihviä ja pieniä 100g sisäfilepaloja joita voisi itse leikata ohuen ohuiksi paloiksi ja antaa 10s paistit ja syödä puolraakana.

Jätskejä ois vain ilmattomia. Vatsa ei vaan jumalauta kestä, oksennan tuosta lisäilmasta joka ei poistu mulla normaalisti. Ilmaa kerääntyy muutenkin vatsaan ja joudun keinoteitse tyhjentämään teko röyhtäisemällä kymmeniö kertoja päivässä.

Jugurtteja ja creme fraischeja ja kermoja ois. Rasvaisina. Eikä koskaan maustettuina tai muulla lisäpaskalla höystettynä.

Vierailija
13/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani joka ei juo alkoholia koskaan, juon limua ja syön karkkia sekä sipsiä hyvin harvoin. Kokkaan paljon joten eineksiä ja valmisaterioita ei juuri ole.

Mun kaupasta saisi vihanneksia ja hedelmiä, vegaanisia pakasteita ja säilykkeitä, leivontatarpeita, mausteita sekä joitain kotitaloustuotteita.

Vierailija
14/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valmisruokaa, ei alkoholia, kaikki muu gluteenitonta ja laktoositonta.

Vierailija
15/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan valikoima vaihtuisi kuukautiskierron ja mielialojen mukaan. Toisinaan hyllystä saisi vain salaattiaterioita, tuoreita vihanneksia, marjoja ja hedelmiä, pinaattia, mehuja ja smoothieita, cashew -pähkinöitä ja tofua. Toisinaan taas valikoimassa olisi kaljaa, energiajuomaa, pizzaa, juustoa, majoneesia, suklaata ja sipsejä.

Vierailija
16/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan tuontiliha poistuisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme