Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut naapurin mieheen

Vierailija
15.09.2019 |

Oon niin lääpälläni naapurin mieheen. Siis tällä hetkellä vaan sen ulkonäköön koska ei oo juteltu yhtään. Mut moikataan rapussa ja se hymyilee mulle aina ja näyttää todella hyvältä. Oon sanavalmis ja sosiaalinen ihminen mutta kun näen sen niin en saa aloitettuu mitään keskustelua kun alkaa pyörii vatsassa ja hyvä kun uskalla edes katsoo sitä silmiin. Oon yrittänyt tarkoituksella törmätä siihen kun näen välillä parkkipaikalle millon se tulee ja lähden viemään roskia. Sattumalta tavataan liian harvoin. Miten saisin aloitettuu keskustelun tai näytettyä että oon kiinnostunut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten oon kateellinen. Muuten sama tilanne, mutta en nää enää koskaan, kun muutettiin.

Me ei hymyilty koskaan toisillemme, koska kumpikin varattuja, mutta ei se sitä ihastumista estänyt.

Selvitin sen nimekin ja vähän muutakin. Kova ikävä on vieläkin.

No mä en oo onneks varattu eikä ilmeisesti sekään. Taas tänään nähtiin rappukäytävässä ja se hymyili ja moikkas ja molemmat katsottiin toistemme perään. En vaan tajuu miks ei se tee mitään aloitetta. Minä kyl ens kerralla aion vaan kysyy, "mitä kuuluu". Sit ainakin oo yrittänyt, eikä myöhemmin harmita vaikka tästä ei mitään tulis. Mut oon niiiin ihastunut ettei mitään järkeä.

Ap

Vierailija
22/25 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa kiva tietää, miten tässä kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeä suhde ja ap:lle on sittemmin paljastunut, että miehellä on Virossa vaimo ja pieniä lapsia.

Vierailija
24/25 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti ei osannut kävellä seuraavaan kerrokseen katsomaan nimeä ovesta

Vierailija
25/25 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletko jo tehnyt aloitetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi