Hävettäisikö, jos oma lapsenne olisi sekoilemassa BB-talossa?
Ensimmäinen kausi oli melko viatonta meininkiä. Perttuhan sen voitti.
Kommentit (29)
Mikä tahansa tosi-tv formaatti aiheuttaisi sen, että miettisin mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen.
Kummityttöni oli tuolla talossa ja käyttäytyi siellä todella törkeästi. En pidä enää mitään yhteyttä häneen.
No en toivoisi mihinkään tuon tasoiseen ohjelmaan osallistumista.
Kyllä. Lapseni hakikin sinne joskus mutta onneksi ei päässyt.
Kai näidenkin vanhempia hävettää, mutta minkäs teet täysi-ikäisille ihmisille.
Jos ohjelman painopiste olisi joku muu niin ok. Mutta ei tuollainen missä julkisuuskuva pyörii vain alapään juttujen, alkoholin tai toisten mollaamisen ympärillä.
Tuonnehan kerätään tarkoituksella juuri sellaisia yksilöitä että saadaan kohuklikkauksia.
Miettikää vaikka Janita Lukkarista. Mikähän hänenkin kasvatuksessaan on mennyt pieleen?
ei hävettäisi, aikuinen osaa tehdä omat päätökset ja omat virheensä
Ei. Ei ole mikään "minun lapseni" vaan sillä on oma elämänsä ja saa tehdä niin kuin parhaaksi näkee. Toki toivon että jotain kotikasvatuksestakin on jäänyt muistiin.
Vierailija kirjoitti:
ei hävettäisi, aikuinen osaa tehdä omat päätökset ja omat virheensä
Siis ei hävettäisi, kun itsehän olet kasvattanut ihmishirviön, joka ei piittaa mistään käyttäytymissäännöistä?
Ei hävettäisi jos olisi talossa niinkuin normaalit ihmiset eikä hässisi mennentullen kameroiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei ole mikään "minun lapseni" vaan sillä on oma elämänsä ja saa tehdä niin kuin parhaaksi näkee. Toki toivon että jotain kotikasvatuksestakin on jäänyt muistiin.
Olet r o s k a s a k k i a, kun puhut lapsestasikin kuin koirasta.
Jos sekoilisi niin hävettäisi. Ei kyllä sekoilisi, eli ei hävettäisi, vaan olisin ylpeä =)
En silti toivo että menee, ei ehkä ihan täyspäisten paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei hävettäisi jos olisi talossa niinkuin normaalit ihmiset eikä hässisi mennentullen kameroiden edessä.
Niin, entistäkin nolompaa jos on esim työkavereille mainostanut että meidän ritva-antero on siellä talossa ja sitten se käyttää kaiken aikansa nu**imalla useampaakin muuta talossa olevaa. (joo sori, ei se ollutkaan meidän ritva-antero vaan joku muu samanniminen, hassu sekaannus hehe)
Ei ole sellainen että hävettäisi, meni minne vaan.
Ei minua hävettäisi, ei ole ollut tarvetta lastani hävetä. Aina olen kannustanut ja auttanut häntä, vaikka aina eivät tekemiset omaan mieleen ole ollutkaan. Mitään tyhmää tai rikollista ei ole koskaan tehnyt.
En häpeäisi vaikka lapsi lähtisi realityyn, hän on fiksu ja uskon, että osaisi siellä käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellainen että hävettäisi, meni minne vaan.
Mun kanssa
Kyllä.