Kun saa sen mitä haluaa ja siitä menee huonot housuun
Joo. Olen pitkään ajatellut, että minun pitäisi saada työelämässä enemmän vastuuta ja yksityiselämässä enemmän kunnioitusta. Nyt sitten määrätietoisen ponnistelun seurauksena on käynyt niin, että tätä on luvassa. Minulle on tulossa esimiestehtäviä, ja ihmissuhdepuolella respekti on selvästi nousussa. Miksi olen tästä itse ihan hajalla? Tulee sellainen olo, että ihan varmasti mokaan nuo työt ja ihmissuhteissa en osaa olla edes ylösalaisin. Onko muilla mitään samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (3)
Ihan hyvä kysymys, en taida osata auttaa. Ainahan terve ihminen uuden edellä tuntee jonkinlaista epävarmuutta, joka sitten pikkuhiljaa onnistumisien myötä karisee. Kannattaa tosin miettiä, mitä vastuun ja kunnioituksen etsimisellä haet. Mihin tarpeeseen ne vastaavat?
Miksi? Koska tilanne on ilmeisen uusi, etkä vielä usko itseesi. Varmuus tulee kun tottuu tilanteeseen ja oppii uusia asioita.
On, toisilla on samanlaisia kokemuksia ja toisilla erilaisia. Kaikki tunteet ovat ok, ja on normaalia tuntea ristiriitaisia tunteita.
Opettele rentoutumaan ja etsi muitakin asioita mitkä tuottavat mielihyvää.
Auttakaa.