Missä tapaatte salarakkaan kanssa?
Te, joilla on rakastaja tai salarakas: missä paikoissa tapailette salarakkaan / rakastajan kanssa?
Vietättekö öitä hotellissa, mökillä...?
Kommentit (16)
Kaverilla on kämppä meidän työpaikan lähellä. Siitä on sovittu pieni vuokra vierashuoneeseen, eli maksetaan oluet siksi aikaa että saadaan olla kahdestaan. Välillä työpäivä on sitten vaan tunnin normaalia pidempi. Tämä on toiminut jo muutamia vuosia.
Hotellihuoneessa töiden jälkeen. Sitten kotiin perheen luokse. Aamupanot samassa hotellihuoneessa ja hotellin aamiainen sen jälkeen.
Auto syrjäisellä parkkipaikalla. (vaikka metsätien lopussa) työpäivän päätteeksi. Hieman koomista (mutta kuntoilun kannlta hyväksi?) kun keski-ikäiset jäykät (lihaksiltaan) rakastavaiset puuhailevat intohimoisesti autossa.... Kyllä himokkaalle parille paikka ja konstit löytyvät!
Töissä jatketaan kahdestaan päivää muiden lähdettyä. Kesäkaudella voi tavata missä vaan. Joskus hotelleissa ja firman huoneistossa. Joskus jopa toisen kotona vaikka ei se järkevää olekaan. Autossa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on varattu, mutta itse olen vapaa, joten minun luona tavataan tai jossain ulkona, missä milloinkin. Ravintoloissa, puistoissa yms.
Onko kuumottanu kiinni jääminen? Mistä tapaatte näitä salarakkaita ja millaiset säännöt oottr sopineet?? Onko tullut huonoa omatuntoa
Autopanoja pari kertaa viikossa. Alibi aina salilla tai tallilla.
ei viddu onko suutarilas tämmöset meininki?
jups kirjoitti:
ei viddu onko suutarilas tämmöset meininki?
Olisikin. Täällä ei tapahdu yhtään mitään!
Polkupyörävarastossa poljetaan, jos ymmärsit sanaleikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varattu, mutta itse olen vapaa, joten minun luona tavataan tai jossain ulkona, missä milloinkin. Ravintoloissa, puistoissa yms.
Onko kuumottanu kiinni jääminen? Mistä tapaatte näitä salarakkaita ja millaiset säännöt oottr sopineet?? Onko tullut huonoa omatuntoa
Ei meillä mitään sääntöjä ole. Soitellaan päivittäin ja sovitaan sen mukaan. Salarakas on samalla myös ystäväni, kyse ei siis ole pelkästä seksistä.