Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäti tarjoaa sopimatonta

Vierailija
15.09.2019 |

Olen 38v kieltenope. Ilman työtä ollut 9kk kun ei ollut tarpeeksi kieleni opiskelijoita. Nyt työkkäri tarjoaa varastomiestyötä ja trukin kuljetusta. En ole koskaan näitä tehnyt. Lisäksi olin käsileikkauksessa ja oikea käsi ei toimi.

Mistä ne näitä repii.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni joka on sairaanhoitaja tarjottiin nuorena toppless paikkaa. Isä ei sallinut

Vierailija
2/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä nyt ymmärtänyt tämän asian varmasti oikein? Minä olen elämäntapatyötön ja ollut sitä jo vuosikymmeniä. Työkkäri tarjosi = oikeasti ilmoitti työpaikasta vain minulle työpaikasta viimeksi vuonna 1987. Sen jälkeen on tullut vain kehotuksia ottaa yhteyttä työnantajaan, vaikka kirjeen otsikko onkin ollut "työtarjous".

Et kai sinä puolikuntoisena oikeasti luule pääseväsi sellaisiin työpaikkoihin, joihin on pilvin pimein terveitäkin hakijoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millätavoin tarjoaa? Jos olet korvauksella, työkkärin lähettämää avointa paikkaa pitää voida osoittaa hakeneensa, mutta mikään pakko ei ole haluta. Työllistymissuunnitelmaan kirjataan ne tehtäväalueet, joihin on valmiuksia, joten sen laatimisen kanssa sietää olla tarkkana, käytännössä mahdotonta muuttaa muuksi ennenkuin vasta seuraavassa tsekkauksessa, jos silloinkaan. Ap kuitenkin sen ikäinen, että joku homma leivotaan varmasti. 

Vierailija
4/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae koulunkäyntiavustajaksi

Vierailija
5/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie jotain lääkärintodistusta sinne työkkärin suuntaan tuosta käden toimimattomuudesta ja miksei muutakin. Vähimmällä pääset, kun haet sitä työtä ja työnantaja sitten sanoo, ettet sovellu hommaan. Toinen vaihtoehto on yrittää selittää työkkäriin, miksi työ ei sovellu. Ehkä käden toimimattomuus, joka on lekurin dokumentoima, kelpaa työkkäriin, mutta se ei ole taattua ollenkaan. Voi mennä korvaukset katkolle ja olet sitten pulassa.

Miksi et ole sairaslomalla ja saa sairaspvrahaa?

Vierailija
6/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat huonon hakemuksen ja sillä pääset tuosta. Eiköhän hommaan ole sellaisiakin tarjolla, joilla on kokemusta ja muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi