Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa,että tulee avioero

Vierailija
14.09.2019 |

Avioliittomme on vaikea, vaikka asiat on hyvin, on luottamusta, halua olisi olla yhdessä onnellisia,mutta emme vain osaa. Riitaa tulee pienestä koko ajan. Yhteisiä vuosia takana 14.
Tänään taas riitaa, melkein päätettiin että tämä oli nyt tässä. Alkoi pelottaa, että onko se oikea ratkaisu.
Miten hitossa saada parannettua tilannetta, vai onko mahdotonta? Mies ei halua ulkopuolista apua, minusta kaipaisimme sitä kommunikointiin. Kipinää kun tarvisi löytää, nyt olemme ajautuneet erillemme. Mies tosin yrittää,mutta minä en syty. Kotityöt ja arki hoituu yhdessä mallikkaasti. Yhteisiä asioita kun tehdään jonkun verran.
Auttakaa!
Ero pelottaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä et KUUNTELE, jos puhut liikaa. Sinua ei kiinnosta miehesi jutut. Ole välillä hiljaa.

Vierailija
22/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti, että "Kipinää kun tarvisi löytää, nyt olemme ajautuneet erillemme. Mies tosin yrittää,mutta minä en syty. Kotityöt ja arki hoituu yhdessä mallikkaasti."

Eli kenessä on vika? Mies tekee parhaansa, mutta ap vain kalkattaa ja kalkattaa, riitelee ihan kaikesta, ei kuuntele, ei edes yritä mitään ja nyt vinkuu täällä av:lla, kun voisi olla miehen kanssa juttelemassa ja miehen sylissä.

Toivon todella, että miehelle alkaisi tuo suhde riittämään ja hän löytäisi jonkun ihmisen, joka arvostaa ja tykkää aidosti. Ei tuolla suhteella ole ainakaan tulevaisuutta.

Vierailija
24/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Onko teillä lapsia?

Vierailija
25/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa ilmaisen neuvon: ole näkymätön. Muista, ettet saa näkyä tai kuulua. Tuet kaikessa päätöksissä miestäsi, hyväksyt sivusuhteet, kaikenkattavan aliarvostuksen, teet niin tai näin, tiedät tekeväsi väärin. Näillä mennään ja hyvin pyyhkii. Muista, että lasten virheet ovat sinun virheitäsi. Muistuta itseäsi joka päivä olevasi alin arvoasteikolla. Terkuin, näkymättömääkin näkymätön

Vierailija
26/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen puhua, äläkä koko nalkuta.

Vierailija
27/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopihopi kirjoitti:

Tiedättekö mitä kumpikin suhteesta haluaa? Mitä toiveita teillä on, mitä haluatte muuttaa,mikä on hyvin?

JUTELKAA hyvät ihmset ja jollet osaa niin ammattiapua hakemaan. Jos mies kieltäytyy niin häntä ei sitten taida tarpeeksi liiton pelastaminen kiinnostaa.

Jutellaan kyllä, mutta mies ei jotenkin osaa ilmaista sisintään . Minä puhun liikaa ja varmaan hallitsen keskustelua. Mies yrittää kyllä muuten panostaa suhteeseen, mä taas en osaa sitä,kun kaipaan keskusteluyhteyttä... Mies ei halua terapiaan siksi,ettei ole "puhuja"-tyyppi.

mies sitä mies tätä.

Syyllinen on jo päätetty, ei ihme jos hän vetäytyy

Enpä ole muuten ikinä kuullut naisen kitisevän tuolla tavalla: "kaikki syyttää minua, yhyy, ei ihme kun en puhu". Miehet tekevät tuota koko ajan. Mistähän johtuu?

Vierailija
28/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti, että "Kipinää kun tarvisi löytää, nyt olemme ajautuneet erillemme. Mies tosin yrittää,mutta minä en syty. Kotityöt ja arki hoituu yhdessä mallikkaasti."

Eli kenessä on vika? Mies tekee parhaansa, mutta ap vain kalkattaa ja kalkattaa, riitelee ihan kaikesta, ei kuuntele, ei edes yritä mitään ja nyt vinkuu täällä av:lla, kun voisi olla miehen kanssa juttelemassa ja miehen sylissä.

Toivon todella, että miehelle alkaisi tuo suhde riittämään ja hän löytäisi jonkun ihmisen, joka arvostaa ja tykkää aidosti. Ei tuolla suhteella ole ainakaan tulevaisuutta.

Ihan tosissasi syyllistät aloittajaa siitä, että rakkaus on kuollut? Aloittajan pitäisi kirkua onnesta, kun mies sentään "yrittää" ja teeskennellä elämänsä loppuun asti että ihanaa on? Onko sinun mielestäsi jokaisen miehen "yrittäminen" todellakin noin arvokas asia, että sen hylkääminen saa sinut ihan raivon valtaan?

Vierailija
29/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissasi syyllistät aloittajaa siitä, että rakkaus on kuollut? Aloittajan pitäisi kirkua onnesta, kun mies sentään "yrittää" ja teeskennellä elämänsä loppuun asti että ihanaa on? Onko sinun mielestäsi jokaisen miehen "yrittäminen" todellakin noin arvokas asia, että sen hylkääminen saa sinut ihan raivon valtaan?

Täh?

Vierailija
30/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopihopi kirjoitti:

Tiedättekö mitä kumpikin suhteesta haluaa? Mitä toiveita teillä on, mitä haluatte muuttaa,mikä on hyvin?

JUTELKAA hyvät ihmset ja jollet osaa niin ammattiapua hakemaan. Jos mies kieltäytyy niin häntä ei sitten taida tarpeeksi liiton pelastaminen kiinnostaa.

Jutellaan kyllä, mutta mies ei jotenkin osaa ilmaista sisintään . Minä puhun liikaa ja varmaan hallitsen keskustelua. Mies yrittää kyllä muuten panostaa suhteeseen, mä taas en osaa sitä,kun kaipaan keskusteluyhteyttä... Mies ei halua terapiaan siksi,ettei ole "puhuja"-tyyppi.

mies sitä mies tätä.

Syyllinen on jo päätetty, ei ihme jos hän vetäytyy

Enpä ole muuten ikinä kuullut naisen kitisevän tuolla tavalla: "kaikki syyttää minua, yhyy, ei ihme kun en puhu". Miehet tekevät tuota koko ajan. Mistähän johtuu?

Koska naiset nalkuttavat ja vetävät kollektiivisesti vihansa miesten päälle.

Jos miehet kohtelisivat naisia samalla tavalla kuin naiset miehiä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä