Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat treffit ikinä?

Vierailija
14.09.2019 |

Jostain syystä täällä on suosittua keskustella kauheimmista treffeistä. Tasapuolisuuden nimissä olisi ehkä paikallaan kertoa myös niistä parhaista treffeistä.

---

Aloitan itse. Sovin varsin tunnetun nettideittipaikan kautta tapaamisen itseäni muistaakseni 4 vuotta nuoremman leidin kanssa. Taisin olla tapahtumahetkellä 33-vuotias. Kuvien perusteella treffeille oli tulossa ihan mukavan näköinen isonenäinen blondi englannin opettaja. Totuus olikin toinen.

Sovittuun aikaan ja sovittuun paikkaan asteli 178-senttinen ja 59-kiloinen pitkäsäärinen hyvin muodostunut blondi, joka ensi töikseen antoi poskipusun ja hymyili. Muistan lisäksi, että hänen äänensä oli suorastaan hunajainen. Hän halusi käydä kotonaan nopeasti ennen kahvilaan menemistä.

Matka hänen kotiinsa kesti vajaan puoli tuntia. Jäin seisomaan kengät jalassa eteiseen odottaen lähtöä. Hetken kuluttua leidi tuli helposti riisuttavissa vaatteissa eteiseen ja kysyi, haluaisinko harrastaa seksiä. Hetken ihmeteltyäni vastasin kyllä, ja arvon leidi näytti ilman vaatteita juuri niin upealta kuin vaatteiden kanssa olin ounastellut. Kaikki sujui loistavasti ilman minkäänlaisia ongelmia, ja pisteenä iin päällä arvon leidi oli vielä täysin posliini (joka sattuu olemaan henkilökohtainen preferenssini, vaikka leidi ei sitä tiennytkään etukäteen). Keskustelu sujui akti(e)n jälkeen hienosti siinä missä fyysinen mamboilukin.

Muutaman kuukauden päässä kohdattu tarinan loppu ei sitten ollutkaan yhtä kaunis, mutta elämäni parhaat ensitreffit tämä englannin opettaja kyllä tarjosi. Kelpasin siis fysiikkani vuoksi panosuhteeseen, mutta varallisuuteni oli tuolloin kuralla, joten en kelvannut parisuhteeseen (mikä oli minulle ihan OK järjestely).

Ja ei: tarina ei ole sepite, kyseessä ei ollut prostituoitu tai muuta vastaavaa sen sellaista ilkeää kommenttia, jota ainakin osa teistä kovasti haluaisi minulle heittää.

---

Nyt on teidän vuoronne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin töissä mieheen ja jonkun viikon päästä flirttailtua kysyin hänen työkaveriltaan numeron ja kysyin treffeille. Sovittiin treffit ja sille tielle jäin. Siitä on jo 15 vuotta ja jälkikasvu tuossa taustalla selittelee minecraftista jotain ja tässä samalla nyökyttelin. Pitänee laittaa iltapalaa niille.

Vierailija
2/9 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...? Lisää tarinoita, arvon raati. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokkotreffit oli aikoinaan, mies tuli pizzalle ja leffaa kattoon mun luo. Jälkiruoaksi oli mahtavaa seksiä ja viikonloppu vietettiinkin ilman vaatteita mun pienessä sängyssä. Yhdessä oltiin 17 vuotta ja tuosta päivästä lähtien erottamattomat :)

Vierailija
5/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hyvin rajatun aineiston perusteella näyttää siltä, että miehet ovat selvästi vähempään tyytyväisiä.

Hyvää seksiä ilman kauheaa ennakkovaivaa => Hyvät treffit miehen mielestä

Hyvää seksiä, josta sukeutuu piiiitkäaikainen suhde kaikkineen => Hyvät treffit naisen mielestä

Vierailija
6/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheimmat treffit on pinnalla kukausitolkulla, mutta hyvistä treffeistä ei halua kertoa kukaan?

Vierailija
7/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheimmat treffit on pinnalla kukausitolkulla, mutta hyvistä treffeistä ei halua kertoa kukaan?

suomalaiset

Vierailija
9/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat treffini olivat puitteiltaan aika tavanomaiset. Tunnelma teki niistä parhaat, mutta sitä on tekstin kautta vaikea välittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän