Muita aikuisia, joita häiritsee vanhempiensa uudet kumppanit jollain tavalla?
Eli vanhempamme erosivat minun ollessa 17v. eli noin 12 vuotta sitten. Toki oli alkujärkytys, mutta asiat kuitenkin alkoivat rullaamaan kivasti ja molemmat vanhemmat oli minulle yhtä tärkeitä.
Nyt kuitenkin olen jotenkin ihmeissäni, vihainen, huolestunut, kun ihan oikeasti isälläni on ollut tässä 12 vuoden aikana varmaan jotain 20 naisystävää, jotka hän on julkistanut facebookissa ja halunnut esitellä meille lapsille! Jotenkin kuvottavaa... Ovat siis aina lyhyitä suhteita, mutta ne kuulutetaan kaikille julkisesti ja parin kanssa on mm. asunut saman katon alla huimat 2 viikkoa... Aina hetken sinkkutauko ja sitten taas mennään...
Minua ei tosiaan kiinnosta isäni seksielämä ja olisi ihan fine, jos meille ei esiteltäisiin kaikkia "elämän rakkauksia" ja facebookissa tulee todellinen facepalm, kun taas ollaan uuden kanssa parisuhteessa hetken ja sitten taas sinkku...
Olen oikeasti harkinnut, etten haluaisi olla isän kanssa tekemisissä, kun hänen juttunsa on hyvin erikoista. Esim. äidilläni on ollut tasan 2 miestä eron jälkeen ja viimeisimmän kanssa on ollut jo vuosia yhdessä.
Onko teistä tämä normaalia +50v. ihmisen käytöstä? Isä on ollut kuitenkin aina kovin fiksu, hyvässä työssä ja hyvä ihminen, mutta tämä hänen naispelleily on ihan p*skaa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Miesparka. Kovasti yrittää mutta ei saa vakiintumaan parisuhdetta.
Mä en tiedä mitä yrittää. Ihan oikeasti. Minusta tuntuu, että hän on se, joka nimenomaa karkottaa nuo lukuisat naiset jotenkin tai sitten itse kyllästyy nopeasti ja heivaa mäkeen. Joskus olen kysynytkin, että mikäs nyt teille tuli, niin vastaus jotain ympäripyöreää "ei se sitten vaan toiminut". Ap
Ja lisään vielä, että hänellä on tapana myös muuttaa esimerkiksi yhteydenpitoaan meihin lapsiin, kun on noita naisia... Kaikkien kohdalla ei näin, mutta osan kanssa ollut oikeasti niin, ettei ole soitellut tai vastannut meidän viesteihin tai soittoihin. Sekin on minusta kuvottavaa. Ap
Minua keski-ikäistä sieppasi ja rajusti, kun leskeksi jäänyt äitini lähti melkein heti tekemään deittiprofiilia.
Ei siinä sinänsä mitään, mutta hän ei ollut henkisesti mitenkään ok. On hirveän väärin hakea joku koska se joku kuuluu olla vaikka omat asiat on päin hlvettiä.
Eikö ap ole jo irtaanunut omista vanhemmistaan? jos olet lähes 30v niin eikä sinulla ole jo oma elämäsi ja perhe. Ihan sama mitä ne vanhemmat harrastavat. Sanoisin suoraan etten halua tutustua enään vaihtuviin kumppaneihisi. Ei kukaan jaksa jos kuka tahansa ystävät tai lähiomaiset tuovat jatkuvasti uusia ihastuksiaan näytille. Nuorena ymmärettävää mutta jos ikää alkaa olla sama jatkuu loputtomiin. Laita ehdot että jos tapaatte niin tapaatte ilman niitä vieraita naisystäviä.
Itse en tarvitse koko facebookkia enkä siis seuraa kenenkään elämää sieltä. Omassa elämässäkin on ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua keski-ikäistä sieppasi ja rajusti, kun leskeksi jäänyt äitini lähti melkein heti tekemään deittiprofiilia.
Ei siinä sinänsä mitään, mutta hän ei ollut henkisesti mitenkään ok. On hirveän väärin hakea joku koska se joku kuuluu olla vaikka omat asiat on päin hlvettiä.
Minulla oli tietysti myös oma surutyö kesken.
Olen aina sanonut, ettei kuollut kuole lisää eikä nouse loukkaantumaan. Omista hautajaisistani saa lähteä vaikka treffeille, jos menen ensin.
Isäni kuoli kuitenkin melko yllättäen, eikä mt-ongelmiin kallellaan ollut (ja oleva) äitini tiennyt mitä muutakaan tehdä kuin etsiä äkkiä jonkun tilalle. Hän taantui kriisissään ja oli välillä todella sekaisin. Onneksi nykyinen suhde on osoittautunut onnistuneeksi.
Samalla tavalla hän hyväksyi ennestään tutun isäni, kun ex-mies muinoin lähti toisen matkaan.
Olen aikoinaan kokenut suhteen läheisriippuvaiseen, jolla myös piti aina olla ihastuksen kohde. Niitä saattoi olla useampia vuodessa. Nuorena ja kokemattomana en osannut toimia fiksummin, ja siinä meni vuosia turhaan tuskaan.
Miesparka. Kovasti yrittää mutta ei saa vakiintumaan parisuhdetta.