Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on alhaisinta mihin olette ryhtyneet, kun olette tulleet petetyksi, jätetyksi, loukatuksi ym kumppanin taholta?

Vierailija
14.09.2019 |

Ja kadutteko, häpeättekö niitä tekoja?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla mitalla takaisin antaminen ei ole mielestäni mitenkään alhaista.

Vierailija
2/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heittänyt pois tai rikkonut kumppanin tavaroita. Ex ei tehnyt rikosilmoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla mitalla takaisin antaminen ei ole mielestäni mitenkään alhaista.

Joo, mutta tätä en kysynyt.

4/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kaikkea 😁myöhemmin en mitään

------

Vierailija
5/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai millaisia tekoja olette joutuneet kestämään?

Vierailija
6/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eksäni kertoi harkitsevansa eroa, sanoin vihan puuskassani tappavani itseni jos ero tulee. :/ Hävettää edelleen! Ero ei tullut tuolloin vaan vuosia myöhemmin, taas ikään kuin miehen aloitteesta. Silloin tajusin että hän ihan tosissaan haluaa erota ja muistin mitä aikanaan tuli sanottua, pyysin anteeksi sitä ja kerroin, että pärjään kyllä vaikka eroaisimmekin. Lopulta minä olin se osapuoli, joka puki sanoiksi sen asian, että mies haluaa mitä ilmeisimmin erota, ja ehdotin että tehdään se. Miehelle oli liian vaikeaa sanoa sitä ääneen.

Sain sitten myöhemmin ansioni mukaan, kun toinen mies uhkaili minua vastaavalla teolla jos eroaisin hänestä. Opin kyllä kerrasta enkä enää ikinä sano tuollaista kenellekään, siitä olen varma.

Vierailija
7/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua muistaakkaan.

Menin niin alas etten pysty käsittämään.

Ei enää miehiä. Pitäkää te muut hyvänä niitä.

Vierailija
8/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eksäni kertoi harkitsevansa eroa, sanoin vihan puuskassani tappavani itseni jos ero tulee. :/ Hävettää edelleen! Ero ei tullut tuolloin vaan vuosia myöhemmin, taas ikään kuin miehen aloitteesta. Silloin tajusin että hän ihan tosissaan haluaa erota ja muistin mitä aikanaan tuli sanottua, pyysin anteeksi sitä ja kerroin, että pärjään kyllä vaikka eroaisimmekin. Lopulta minä olin se osapuoli, joka puki sanoiksi sen asian, että mies haluaa mitä ilmeisimmin erota, ja ehdotin että tehdään se. Miehelle oli liian vaikeaa sanoa sitä ääneen.

Sain sitten myöhemmin ansioni mukaan, kun toinen mies uhkaili minua vastaavalla teolla jos eroaisin hänestä. Opin kyllä kerrasta enkä enää ikinä sano tuollaista kenellekään, siitä olen varma.

Mulle kävi vähän samalla tavalla, en tosin uhkaillut itsemurhalla. Olin tosi raukkamainen kun erosin silloisesta miehestäni. Sama tapahtui myöhemmin kun erosin miesystävästäni - tosin silloin roolit olivat vaihtuneet ja miesystävä teki kaiken sen paskan, mitä minä tein aikoinaan ex-miehelleni. Tajusin, ettei ero ole helppo kummallekaan osapuolelle, oli jättäjä kuka tahansa.

Vierailija
9/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittanut tänne joskus, yhteen ketjuun missä oli listattu olisko ollut turn off tjt, ei edes ole loukannut, pettänyt tai jättänyt, mutta jos olisi tunnistanut itsensä, olisi varmasti pahoittanut mielensä, harmittaa. En tuolloin älynnyt että saattaapi tätä lukea epäilen että on lukenut, eikä sieltä onneksi muut tunnista, mutta varmasti loukkaisi löytää itsestä tai tunnistaa itsekseen jokin kirjoitus. Se oli alhaista.

Vierailija
10/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittanut tänne joskus, yhteen ketjuun missä oli listattu olisko ollut turn off tjt, ei edes ole loukannut, pettänyt tai jättänyt, mutta jos olisi tunnistanut itsensä, olisi varmasti pahoittanut mielensä, harmittaa. En tuolloin älynnyt että saattaapi tätä lukea epäilen että on lukenut, eikä sieltä onneksi muut tunnista, mutta varmasti loukkaisi löytää itsestä tai tunnistaa itsekseen jokin kirjoitus. Se oli alhaista.

niin ja jos ei käynyt ilmi niin todella kadun ja häpeän.

Tästä on kyllä aikaa, mutta välillä vieläkin tulee mieleen.

Vierailija
11/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhaisinta oli juuri jäädä pettäjä hyväksikäyttäjän seuraan ilman kenenkään suomen kansalaisen vinkkiä huonosta seurasta, iskäni kyllä kirosi siitä mutta olin aivopestynä pedofilialla vastoin isääni.

Se miksi jäin tämän seuraan niin oli sen takia koska aikaisemmin olin ollut miehen seurassa joka palvoo luciferia ja hän oli solvanut minua pahasti sen päälle mitä hän ja ne olivat systeemin avulla systeemin yläpuolelta saamaan minut tekemään ja näistä vasikan roolin kiusaamisista oli vaikeaa kilttimiehenä päästä pois ilman yhdenkään suomen kansalaisen hyvää vinkkiä ja koska vasikkana on myös vainotumpaa kuin ķámèľíņpàšķá júutalaisena. Sain apua kunnes minulle tehtiin televisio ohjelma yhdysvaltojen huippusalaisella teknologialla pelkästään minun televisioon tästä "vasikan" käytön hyväksikäytöstä ja tunteilla leikkimisestä.

You call me a snitch thats a weak trade.

Lääkkeet.

Vierailija
12/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin ala-arvoisia viestejä. Yritin kyseenalaisin keinoin saada yhden tapaamisen järjestettyä, jotta olisin saanut sanottua suorat sanat kasvotusten. No en onnistunut.

Vierailija
13/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhaisinta oli juuri jäädä pettäjä hyväksikäyttäjän seuraan ilman kenenkään suomen kansalaisen vinkkiä huonosta seurasta, iskäni kyllä kirosi siitä mutta olin aivopestynä pedofilialla vastoin isääni.

Se miksi jäin tämän seuraan niin oli sen takia koska aikaisemmin olin ollut miehen seurassa joka palvoo luciferia ja hän oli solvanut minua pahasti sen päälle mitä hän ja ne olivat systeemin avulla systeemin yläpuolelta saamaan minut tekemään ja näistä vasikan roolin kiusaamisista oli vaikeaa kilttimiehenä päästä pois ilman yhdenkään suomen kansalaisen hyvää vinkkiä ja koska vasikkana on myös vainotumpaa kuin ķámèľíņpàšķá júutalaisena. Sain apua kunnes minulle tehtiin televisio ohjelma yhdysvaltojen huippusalaisella teknologialla pelkästään minun televisioon tästä "vasikan" käytön hyväksikäytöstä ja tunteilla leikkimisestä.

Käyn ilmeisesti hitaalla, mutta en ymmärtänyt tästä yhtään mitään.

Vierailija
14/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin ja jätin kontrolloivan mustasukkaisen miehen, joka sanoi tappavansa itsensä. Vastasin: "Siitä vaan, kunhan et minun asunnossa". Olimme muuttaneet yhteen 3 kuukautta aiemmin, jäi asunnottomaksi.

Vierailija
15/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin kissanruokapurkin miehen työkenkään.

Vierailija
16/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

Juu. Kiitos! Arabi lääkitys sinullekkin kiitos.

Vierailija
17/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin ala-arvoisia viestejä. Yritin kyseenalaisin keinoin saada yhden tapaamisen järjestettyä, jotta olisin saanut sanottua suorat sanat kasvotusten. No en onnistunut.

Niin ja kadun ja häpeän. En katuisi jos olisin onnistunut siinä mihin viesteillä pyrin, sillä se ei nyt miehelle selvinnyt. Pitää varmaan hulluna. Aloin myös miettimään, olinko kuitenkin tulkinnut miehen käytöksen väärin. Se olisi pahinta.

Vajoaisin maan alle jos joskus häneen törmäisin.

Vierailija
18/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sortunut tähän samaan viestien suhteen, uskon että monikin on, vaikkka parempi olisi vaan antaa olla ja jatkaa eteenpäin.

Vierailija
19/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sortunut tähän samaan viestien suhteen, uskon että monikin on, vaikkka parempi olisi vaan antaa olla ja jatkaa eteenpäin.

Mä olen kanssa ja sainkin siitä loppuelämäksi narsistileiman. Että näin.

Vierailija
20/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se olisi. Silloin vaan kun keittää pahasti yli, ei välttämättä osaa ajatella kovin rationaalisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän