Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan virkistyspäivää ja hassunhauskat tiimiytymisleikit

Vierailija
14.09.2019 |

Siis onko jonkun mielestä nämä työpaikan virkistyspäivää oikeasti hauskoja?? Raahataan ihmiset johonkin keskelle ei mitään tekemään hassunhauskaa pussijuoksua yms hauskaa rastitehtävää. Ja sitten lopuksi se sauna ja paluu. Yööööök. En todellakaan halua palmuun talousosaston Penan kanssa, joka jo paita päälläkin kyylää..

Voisinko saada osuuteni rahana kiitos, jäisin mielummin tekemään töitä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta, niin totta! Jos firma haluaa järjestää jotain, eikö voisi vaan mennä sivistyneesti syömään?

Vierailija
2/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hauskoja niiden järjestäjien mielestä. Siis niiden, jotka järjestää mutta eivät itse osallistu vaan ohjaajat toimintaa ja salaa nauravat muille. Kaikkien osallistujien mielestä ne on  hirveintä elämässä ikinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo tuollaiset virkistymispäivät on? Veljen firma ainakin tuli virkistymään mun työpaikalle :D

Vierailija
4/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että saunominen on tietenkin vapaaehtoista, mutta silti.. miksi pitää aina olla se sauna vaihtoehtona.. se on niin kiusallista. Yksityisyyteni raja menee juuri siinä, ehkä olenkin vain rajoittunut ihminen.

Vierailija
5/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo tuollaiset virkistymispäivät on? Veljen firma ainakin tuli virkistymään mun työpaikalle :D

Nimimerkki unohtui, laitetaan siis tähän.

Vierailija
6/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, en mäkään haluaisi Markun kanssa mäntyyn :(

Vierailija
7/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi jonkun myös aina jäätävä töihin.

Vierailija
8/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä osallistunut, enkä osallistu. Vietän mieluummin päivän, miten itse haluan.

Yhdessäkin yrityksessä, missä olin töissä oli juurikin nämä kaikki "kliseet". Siis yrityksen IG:stä katsoin myöhemmin. Eli pussihyppelyt, narunvedot, alkoholit ja saunat. Eiköä oikeesti voi keksiä mitään muuta? 

Vierailija
9/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miedän juhlissa juostiin puuta ympäri ja otettiin huikkaa. Miksi? No en tiedä ja sit mentiin syömään ja dokaa. Mut hölmöläiset juoksi puuta ympäri.

Vierailija
10/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele asiaa Penan kannalta. Tehnyt hikihatussa töitä kuukausikaupalla ja vihdoin saa nähdä daamien bikinirajat ja muut kriittiset paikat. Antaa potkua marraskuulle!

Totta tuokin, ei sitä kirjanpitoa muuten jaksaisi.

Vierailija
11/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ja jouluna ihan ok jos porukassa on etätyötä tekeviä, joita ei muuten näkisi. Meillä ollaan yhdessä ja osastoittain päätetty mitä tehdään, ja yhteisen ohjelman (=syöminen) lisäksi on ollut pari vaihtoehtoa tekemiselle, niin ei ole ollut aivan niin tuskallista. 

Vierailija
12/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstoroverttien keksimiä riesoja.

Vierailija
13/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei ne nyt niin hauskoja ole, mutta onhan ne vaihtelua tavalliseen puurtamiseen. Joskus on porukan yhteishenkeä ja asennetta saatu kohotettua, silloin on kivaa, mutta en mä väkisin ala teeskentelemään mitään tekopirteää puuhastelijaa.

Vierailija
14/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, just oli eilen. Lasten synttärikutsuille sopivien leikkien lisäksi kerrottiin ryhmissä toisillemme mm. kaksi asiaa, joista ei pidä. Sanoin selleri ja työpaikan aktiviteetit, joilla ei ole mitään tekemistä työn kanssa. Lopuksi järjestäjät halusi ottaa vielä ryhmäkuvan. Tässä vaiheessa huikkasin heipat ja painelin menemään. Koko helvetin tapahtuma oli jo puoli tuntia yli annetun loppumisajan.

Tollasen jälkeen menee kyllä varsinaisiin töihin ilomielin!

15/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut mukavia virkistymispäiviä, mutta inhoan kyllä kaikkia leikkejä. Tiimiytymisleikit ovat kamalia. Onneksi meillä ei ole ollut niitä koskaan. Kerran oli naurujoogaa ja se oli todella ahdistavaa. Minä ja muutama muu jäimme istumaan sivuun. Jäisin sivuun myös kaikista muka-hauskoista ryhmäytymisleikeistä. Liian ahdistavaa.

Vierailija
16/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan osallistunut, vaikka tiimissä on noita 4 kertaa vuodessa ja olen ollut talossa 16 vuotta. Pomo kun kysely asiasta, sanoin että olen epäsosiaalinen introvertti ja mulle moiset päivät on silkkaa kärsimystä. Siihen polo totesi että ok, täytyyhän jonkun joka tapauksessa konttorilla päivystää. Eli saan jatkossakin pysyä pois tiimipäivistä.

Vierailija
17/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli tällainen tapahtuma omalla ajalla tai siten, että jos halusi saada ruokaa, niin virallinen työaika oli jo ohi. Tyyliin työaika loppuu klo 16, niin ruokailu alkaa klo 17. Ja onhan se vapaa-aikaa tietenkin, kun ruuan kanssa sai kaksi lasia viiniä ILMAISEKSI.

Vierailija
18/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa rahaa laittaa 100 € per työntekijä tuollaiseen. Tänä syksynä olimme kahdessa eri pakohuoneessa ja syömässä. Ihan hauskaa oli.

Vierailija
19/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on virkistysilta työpäivän jälkeen kerran vuodessa. Ne on kyllä olleet ihan kivoja. Ei mitään pussijuoksua tai saunomista!Kerran oli pakohuonepeli ja toisen kerran jousiammuntaa. Sit illallinen. Tylsään iltaan en omalla ajalla osallistuisikaan.

Vierailija
20/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikkujouluissa aina PAKOLLISET leikit. Typerää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä