Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun kaverin kissa kärsii eikä vie lääkäriin?

Vierailija
14.09.2019 |

Kaverillani on kissa joka ihan selkeästi kärsii jostain. Nimittäin joka kerta kun menen kaverilleni, niin kissa hakeutuu luokseni syliin ja kehrää silmät lähes ummessa. Eikö se ole jo vähän kuin avunpyyntö? Sairas kissahan kehrää kun sillä on tuskia. Olen sanonut kaverille, että veisi kissan lääkäriin, mutta hän vaan nauraa ja väittää ettei kissalla ole hätää. Mutta eihän terve kissa noin käyttäydy?

Pitääkö harkita eläinsuojeluilmoitusta kaveristani? En halua eläimen kärsivän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle suosittelen eutanasiaa. Ihme ääliö.

Vierailija
2/6 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kissa hakeutuu seuraani koko ajan ja tunkee syliin eikä jätä mua hetkenkään rauhaan. Mulla ei ole yhtään kokemusta kissoista. Onko tuo normaalia kissan käytöstä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kissassa on selkeästi jotain pahasti vialla kun näköjään tykkää sinunkaltaisestasi pölvästistä.

Vierailija
4/6 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla noin tietämätön, joten aloitus lienee tehty pilke silmäkulmassa, piristämään päivää.

Kyllä, on ihan normaalia kissan käytöstä.

Vierailija
5/6 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kissasta lasun.

Vierailija
6/6 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi olla noin tietämätön, joten aloitus lienee tehty pilke silmäkulmassa, piristämään päivää.

Kyllä, on ihan normaalia kissan käytöstä.

Ei ole normaalia kissan käytöstä kehrätä, ellei kissalla ole pentuja tai ole itse pentu. Emokissa kehrää pennuille ja päinvastoin jolla viestitään että kaikki on kunnossa. Aikuiset kissat eivät kehrää toisilleen. Kotikissalle sen sijaan on normaalia kehrätä ihmisille jolla se ilmoittaa että on hyvä olla. Kehräämiseen usein yhdistyy varpaiden kipristely ja tassuilla "leipominen" joka on ihan pentukäytöstä. Pennut leipovat emon maitorauhasia jotta maidon eritys lisääntyy kun ovat tissillä imemässä maitoa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi