Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret äidit, kertokaapa mielipiteenne

Vierailija
14.09.2019 |

Olen isän uusi vaimo, ihan vihitty ja mukana isän elämässä jo usean vuoden ajan.
Olen luomassa suhteita mieheni lapsiin ja heidän perheisiin ja lapsenlapsiin. Olemme menossa kyläilemään ensi viikonloppuna tyttären perheen luo. Millaisen isän vaimon kanssa te, nuoret äidit ja isänne tyttäret, haluisitte olla ja tulisitte toimeen? Mitä toivoisitte minulta? Suhteessa teihin ja lapsiinne? Haluaisin onnistua!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kysyt tuollaista, kertoo sinusta jo tarpeeksi paljon. Eli osaat ottaa huomioon myös läheisesi. Ihan varmasti se tapaaminen menee hyvin:)

Vierailija
2/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tuliaisia toivoisitte? Koko perheelle jotain yhteistä vai jokaiselle jotain omaa? Saako lapsille tuoda makeaa? Ovat 3 ja 8 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tuliaisia toivoisitte? Koko perheelle jotain yhteistä vai jokaiselle jotain omaa? Saako lapsille tuoda makeaa? Ovat 3 ja 8 v.

Muiden toiveista on vaikea sanoa oikeastaan yhtään mitään. Ehkäpä veisin kuitenkin tuliaisiksi suklaarasian ja kahvipaketin. Se kuulostaa kieltämättä tosi tylsältä, mutta joskus kannattaa pelata varman päälle. Lapsille en uskaltaisi viedä karkkia, koska monesti vanhemmat yrittävät hillitä lastensa karkinsyöntiä. Kenties jonkinlainen satukirja olisi heille parempi vaihtoehto. En siis ole itse äiti, vaan vastaan sulle 3-vuotiaan pienen pojan kummitädin ominaisuudessa:)

Vierailija
4/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikynät ja kivat vihkot lapsille ovat aika takuuvarma tuliainen. Kuluvaa kamaa, ei ole krääsää, ei sokeriakaan, joten luulisi sopivan monelle vanhemmalle. Varmaan tapaaminen menee ihan hyvin, jos ei mene vika on luultavasti siinä, että lasten on vain aina vaikeaa nähdä ketään muuta äitinsä tilalla. Nyt en tietysti tiedä leskeytyikö miehesi tai erosiko, eron riitaisuus vaikuttaa varmaan lasten suhtautumiseen isän uuteen kumppaniin.

Vierailija
5/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aivan mahtavan hyvistä neuvoista ja kannustavasta ilmapiiristä!!

Viennlapsille kynät ja piirustusvihot, mutta entä mieheni tyttärelle? Mitä nuori äiti kaipaisi itselleen? Oisko 100 e lahjakortti tai joku Aaltovaasi?

Ap

Vierailija
6/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kukkia ja kahvia äidille..minusta tuo 100e lahjakortti on tosi paljon ja itselleni tulisi tunne että yrität lahjoa kaveriks..

Vierailija
7/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tohon voin sanoa. Teet kaiken oikein ja kerrankin on kiva lukea tällaista.

Minä tein kaikki virheet ja opin.

Vierailija
8/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sitä mieltä, että lapsille tuliaiset ihan OK. Mieti kuitenkin, mitä viet äidille. Ei mitään turhaa eikä liian arvokasta. Joku hyvä kahvi ja / tai tee (tai pieni valikoima molempia?) voisi olla kiva? Kukatkaan eivät sovi kaikille... Tietäisikö miehesi, mikä olisi erityisesti mieleen tai ehdoton ei? Toivotan onnea, kuulostaa mukavalta! :)

Vierailija
9/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viennlapsille kynät ja piirustusvihot, mutta entä mieheni tyttärelle? Mitä nuori äiti kaipaisi itselleen? Oisko 100 e lahjakortti tai joku Aaltovaasi?

Ap

Ehkäpä mitään sisustustavaraa ei kannattaisi viedä, ellet ole todella hyvin perillä heidän kodin tyylistä:) Olen edelleen kahvipaketin ja suklaarasian kannalla. Niitäkin kun saa vähän näyttävämpiäkin. Ja kukkakimppu on myös hyvä idea kuten jo todettiin:)

Vierailija
10/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkäpä mitään sisustustavaraa ei kannattaisi viedä, ellet ole todella hyvin perillä heidän kodin tyylistä:) Olen edelleen kahvipaketin ja suklaarasian kannalla. Niitäkin kun saa vähän näyttävämpiäkin. Ja kukkakimppu on myös hyvä idea kuten jo todettiin:)

Toisaalta ajatus on aina tärkein:) Jos Ap olisit tulossa mun luokse kyläilemään, ilahtuisin yhtä paljon mistä tahansa tuliaisesta. Se on kuitenkin hieno ele vieraalta:)

Vierailija
11/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotiaat tykkää tällä hetkellä Ryhmä Hausta. Päiväkodissa näkee melkein kaikilla Ryhmä Hau tuotteita.

8 vuotiaalle hienot kynät ja vihko kuulostaa hyvältä.

Äidille voi viedä vaikka jotain erikoiskahvia ja luksusteetä. Näitä täydentäisi artesaani suklaarasia. Vaikka varmaan ihan hyvin sille kelpaisi vaikka Fazerin levy ja Juhlamokka.

Vierailija
12/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan kutsu miestäsi isäksi hänen lastensa kuullen.

Vierailija
13/16 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoittaa tuo ettei saa kutsua miestä isäksi? Siis jos puhun mieheni aikuiselle tyttärelle hänen isästään, niin sanonko isää etunimellä? Esim. Kun ajeltiin tänne isäsi kanssa/ kun ajeltiin tänne Pentin kanssa?

Vierailija
14/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie mitään sisustustavaraa ainakaan! Se on kamalinta mitä voit tehdä. Nyt on syksy, vie miehen tyttärelle vaikka kauniit villasukat ja 40e lahjakortti S-ryhmään tms. Vie mitä tahansa muuta kun sisustusesine. Muuten me luemme tällä palstalla seuraavaksi keskustelua otsikolla "isäni uusi akka toi jonkun aaltomaljan lahjaksi".

Vierailija
16/16 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä, ei sisustustavaraa, kiitos. Anna lahjakortti ravintolaan? Ja jääkää miehenne kanssa lastenvahdeiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä