MP miehestä kenellä on ollut sugarbaby?
Voisitko seurustella? Mulla oli jonkin aikaa parikin eriä sugarbabyä kun olin yksinäinen, sitten tajusin että haluan jotain aidompaa omanikäisen naisen kanssa ketä on ns. samalla aaltopituudella. Tuo sugar deittailu on varmaan sellainen asia mitä ei ihan hirveästi kannata mainostaa? 🤠
M47
Kommentit (36)
Vanha lihansyöjä, ja epätoivoinen sellainen.
Naiset ovat kovia tuomitsemaan vaikka itse ovat olleet niitä sugar babyjä nuorempana!🤣
Mielipide.
Joo, voisin. Olisit sopivan ikäinenkin.
No ei varmaan kannata mainostaa, että olet joutunut maksamaan seurasta.. Mulla ainakin lopahtaisi innostus, jos kuulisin että mies on sellainen jämäpala, että ei saa naista kuin maksamalla.
Tunnen miehen, jolla oli ”sugarbaby”. Tästä on yli 10v, jolloin nimitys oli tyttöystävä. Mies oli 40 ja tyttö 18. Mies oli todella yllättynyt ja musertunut kun tyttö päätti suhteen vuoden-kahden kuluttua. Mies ei ollenkaan ymmärtänyt miksi tyttö jätti hänet vaikka hän osti kaiken mitä tyttö oli halunnut.
Minusta tuo oli säälittävää. En ehkä kertoisi tulevalle puolisolle, jollei ole vaarana että tulee ilmi jossakin välissä. Kaikkea ei tarvitse kertoa puolisolle, mutta tietyistä asioista kannattaa puhua, ettei pilaa hyvää suhdetta kun tulevat ilmi.
Naisia harmittaa kun olet saanut tuoretta tavaraa, kyllä siitä voi maksaakin
Vierailija kirjoitti:
Silloin kannattaa varmaan pysyä siinä tuoreemmassa tavarassa.
Jos nainen ei sugardaddyilyä ymmärrä, ei hän ole samalla aaltopituudella ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Minusta sugarbaby juttu on ok, jos molemmat ovat omasta tahdostaan siinä mukana, mutta ei siitä ehkä puhua kannata sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei sugardaddyilyä ymmärrä, ei hän ole samalla aaltopituudella ap:n kanssa.
Niin mutta se syy miksi ei pidä on niin tekopyhä. Naista harmittaa että mies saa nuorta typykkää taloudellista supporttia vastaan. Vanha nainen itse ei enää tähän joukkoon kuulu, jolle se olisi mahdollista.
Onhan noita ollut itselläkin, vaimolle en oo kertonu. Eivät ne tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta se syy miksi ei pidä on niin tekopyhä. Naista harmittaa että mies saa nuorta typykkää taloudellista supporttia vastaan. Vanha nainen itse ei enää tähän joukkoon kuulu, jolle se olisi mahdollista.
Naisnäkökulmasta katsottuna syy on erilaisessa arvomaailmassa. En ole myynyt itseäni miehille nuorena, eikä se valinta todellakaan harmita. En ole kyläpyörä, ei fwb/fb-suhteita. En halua miestä, joka näitä on harrastanut. Niin yksinkertaista se on.
Olisi ok, mutta en sen kummemmin välittäisi jutella asiasta.
Voisin itsekin maksaa jonkun nuoren ja kauniin opiskelijapojan vuokria ja matkoja, jos saisin siltä säännöllisesti seksiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan kannata mainostaa, että olet joutunut maksamaan seurasta.. Mulla ainakin lopahtaisi innostus, jos kuulisin että mies on sellainen jämäpala, että ei saa naista kuin maksamalla.
Valtaosa poliitikkojen, yrittäjien jne. vaimoista on sen ruman lihavan miehen kanssa vain ja ainoastaan rahasta.
Jos raha ja omaisuus lähtisi niin nainen olisi poissa 72 tunnin sisällä.
Niih, mitä sitä on keski ikäiselle miehelle tarjolla.. joku rupsahtanut jäkättävä pirtti hirmu justiina vaimo. Ei kiitos.
Onneksi on thaimaa. Ainakin sillä paikalla on jotain tarjottavaa. Suomessa en pitäisi mitään muijaa, saatikka sitten maksaa jostain sellaista. Ei kauniita, ei osata olla mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa poliitikkojen, yrittäjien jne. vaimoista on sen ruman lihavan miehen kanssa vain ja ainoastaan rahasta.
Jos raha ja omaisuus lähtisi niin nainen olisi poissa 72 tunnin sisällä.
Niin mitenköhän ne erotilastot meni silloin ysärillä kun monilta meni firma alta.
Vierailija kirjoitti:
Niih, mitä sitä on keski ikäiselle miehelle tarjolla.. joku rupsahtanut jäkättävä pirtti hirmu justiina vaimo. Ei kiitos.
Onneksi on thaimaa. Ainakin sillä paikalla on jotain tarjottavaa. Suomessa en pitäisi mitään muijaa, saatikka sitten maksaa jostain sellaista. Ei kauniita, ei osata olla mukavia.
Suosittelen lämpimästi postimyyntivaimoja. Eivät suomalaiset naiset halua h uorissa ravannutta, sugardaddyn virkaa hoitanutta, kaikkea liikkuvaa p annutta suomimiestä.
MP? Moottoripyörä?