Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö huulten täyttö AINA ?

Princessfiller
14.09.2019 |

Joskus olen miettinyt, että jos yrittäisi täytättää huuliaan ihan pikkuriikkisen vaan. Siten, että muutos olisi niiiiin pieni, ettei sitä huomaa. Ihan vaan vähän täyteläisyyttä ylähuuleen.
Oletteko onnistuneet siinä tai tiedättekö jonkun, joka on? Huomasin vaan tämän kuvan (ylimmäinen lähikuva kasvoista), ja mietin, että kyllähän tuonkin erottaa ihan selvästi!
https://www.menaiset.fi/artikkeli/kaupallinen-yhteistyo/stockmann/ota-h…
Mitä ne Princess Fillerit ovat? Eikö sen pitäisi nimenomaan tuoda luonnollista täyteläisyyttä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö porkkanaa.

Saat hakemasi lopputuloksen, kukaan ei varmasti huomaa eroa!

Vierailija
2/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi huuliini muita merkkejä kuin Restylanea ja Beloteroa. Ne ovat turvallisia, pitkään tutkittuna hyaloronihappoja jotka vastaa lähinnä sitä mitä meidän elimistössä on luonnostaan, ja ne on aina sinetöity eli pistosten tekijä ottaa niistä ampulleista sinetit pois asiakkaan läsnäollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen huomaa. Koko kysymys on outo, eihän sitä laitettaisi, jos se ei muuttaisi huulten muotoa. Isohuuliset voisivat ottaa pienen määrän, eikä lopputulosta huomaisi, mutta koko toimenpide olisi näin ollen turha.

Vierailija
4/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://meso.pro/wp-content/uploads/2017/11/restylane-kysse-before-and-…

Tuossa on laitettu ylähuuleen sellaista ohuempaa ainetta eli Restylane Kysse-täyteainetta, ja lopputulos siisti ja luonnollinen. Ei nakkipötkömäinen eikä sojota sivuille.

Maltti on huulten täytössä valttia, eikä asiallinen pistoshoitaja suostu tekemään mitään epäluonnollisia huulia kellekään.

Vierailija
5/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa kuvassa (aloittajan) täytettä, vain huulten rajauksen, joka on tehty vähän rajojen yli.

Mun ylähuuleni on sen mallinen, että ihmiset ovat luulleet, että oon laittanut täytettä, kun rajaan sen aavistuksen yli ja suoremmaksi amorinkaaren yli.

En usko että huulten täyttö aina näkyy. 

Vierailija
6/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin näkyy. Toisaalta yleistynyt huulitäytteiden otto saa monet katsomaan tuttaviaan "sillä silmällä". Esimerkiksi multa on kysytty vaivihkaa, että olenko ottanut täytettä mun ylähuuleen. Ja jos olen ottanut, niin missä. Vastauksena olen sanonut, etten ikimaailmassa uskaltaisi. Olen pelkuri, mitä tulee täyteaineisiin. Enkä niitä 23-vuotiaana katsoisi edes tarvitsevani.

Vierailija
7/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä noita kannata nuorena alkaa ottaa, vasta sitten kun ne omat huulet ovat alkaneet iän myötä vähän "surkastumaan". Koska pistoksesta tulee aina arpikudosta.

Vierailija
8/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei aina, mutta kyllähän se kun jatkuvasti piikittää niin ajan saatossa arpeuttaa ja pakkohan sitä on jatkossakin piikittää koska harvemmin huulet enää palautuvat nätisti piikittelyn jälkeen. Joten kannattaako, niin ei.

Vierailija
9/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliinhan voi ottaa myös pigmentointia  jotka saa ne näyttämään hieman isommilta, eli pinta-tatuoida niihin huulten väriset rajaukset.

Silloin se tehdään tosiaan vain ihon pintaan eikä neula mene huulen sisään, ja siinäkin käsittelyssä käytetään puudutusvoidetta.

Minä kävin kulmakarvojen 3D-pigmentoinnissa, ja koska niistä tuli upeat niin ajattelin kokeilla huuliin myös. Huulipigmentoinnit kuulemma yleistyneet viime aikoina. Minulle tuli mieleen AP:n kuvasta että onkohan tuolle naismallille tehty huuliin kestopigmentoinnit.

Vierailija
10/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei aina, mutta kyllähän se kun jatkuvasti piikittää niin ajan saatossa arpeuttaa ja pakkohan sitä on jatkossakin piikittää koska harvemmin huulet enää palautuvat nätisti piikittelyn jälkeen. Joten kannattaako, niin ei.

Itseasiassa jos ei enää halua pitää huulitäytteitä, niin ne jämät saa nykyään liotettua hyaloronihapon vasta-aineella eli niihin pistetään sitä ja ne palautuvat.

Toki jos niitä vuosikaudet täyttää ja ihan muhkuraisiksi menee, niin sitten ei välttämättä enää auta.

Vierailija
11/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim Räikkösen Mintulla ei näy ellei olisi nähnyt ennen kuvia ja Sara Safak aiemmin, nyt mennyt tosin överiksi ja voin vain kuvitella miltä tulee vanhemmiten näyttämään kun huulet täynnä arpia eikä voi normaaliksi palauttaa kun ovat venyneet ja arpeutuneet. 

Vierailija
12/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa jos ei enää halua pitää huulitäytteitä, niin ne jämät saa nykyään liotettua hyaloronihapon vasta-aineella eli niihin pistetään sitä ja ne palautuvat.

Toki jos niitä vuosikaudet täyttää ja ihan muhkuraisiksi menee, niin sitten ei välttämättä enää auta.

niin jos vuosikaudet pitänyt ja ainetta ollut paljon niin palautuuko enää nätiksi(?) Ihohan venyy ja kasvojenalueen iho on herkkä, joten ei verrattavissa esimerkiksi vartalon ihoon, arvelen vain itse en uskaltaisi ottaa.  

Vierailija
13/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on laitettu ylähuuleen sellaista ohuempaa ainetta eli Restylane Kysse-täyteainetta, ja lopputulos siisti ja luonnollinen. Ei nakkipötkömäinen eikä sojota sivuille.

Maltti on huulten täytössä valttia, eikä asiallinen pistoshoitaja suostu tekemään mitään epäluonnollisia huulia kellekään.

Ei toi mikään överi ole mutta kyllä tuosta silti huomaa, että täytettä on.

Vierailija
14/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on monta krt ottanut niin arpeumaa tulee paljon ja se aiheuttaa myös muhkuroita.

Vierailija
15/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän konsti on hangata huulia kanelitangolla niin kas huulet turpoavat.

Vierailija
16/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että itse en olisi ainakaan ottanut näitä pistoksia alle kolmevitosena, olen ensi kuussa nelikymppinen ja huulia täytetty kerran, tosiaan ohuella kosteuttavalla hieman muhkeutta tuovalla aineella eikä paksummalla volyymiä lisäävällä aineella.

Minulle laitettiin myös se 10 pistoksen profhilo pikakasvojenkohotus joka kosteuttaa eli 5 pistosta molemmille puolille poskia ja alakasvoja ja teho pysyy yli vuoden. Todella luonnollisen näköinen, ei mitään maaoravaposkia tule, eli jos pitäisi valita vain yksi hoito missä kävisin jatkossa koska haluan pysyä nuorekkaana ja raikkaana, niin tämä on aivan ehdoton. Hoito kosteutti myös suun ympärystä ja nasaalijuonteet kohottuivat. Hinta alle 500 eikä veistä tai toipumisaikaa tarvittu. Voi olla ettei veistä tule tarvitsemaan jos alkaa hoitamaan ihoa tällä tavoin nyt.

terv. 2

Vierailija
17/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on monta krt ottanut niin arpeumaa tulee paljon ja se aiheuttaa myös muhkuroita.

Muhkurat tulee usein siitä jos täyttää liian usein, jos täyttää niitä liikaa aivan liian jämäkällä aineella, tai jos pistäjä ei osaa asiaansa ja tökkii isompiin verisuoniin.

Vierailija
18/37 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan isot, täyteläiset huulet. Vituttaa kun kaikki luulevat että oon ottanut täyteaineet. Plastiikkakirurgi sanoi, että minulla on täydelliset huulet, juuri sellaiset hänen asiakkaansa haluavat. Siitä tuli hyvä mieli. Hän ohimennen mainitsi kun olin yläluomileikkaustarkastuksessa

Vierailija
19/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan täyteläiset huulet, mutta otin niihin ihan vaan hieman täyteainetta jotta ne näyttäisivät kosteammilta ja koska halusin että huulipuna pysyisi paremmin eikä jää aina huulten vakoihin. Kannatti.

Vierailija
20/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi mikään överi ole mutta kyllä tuosta silti huomaa, että täytettä on.

Niin huomaa ja suupielten juonteet myös täytelty, kun vertaa yläkuvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi