Onko muita kenellä ratsastusharrastukseen paluu jäi kun tallilla sanottiin ettei hevonen kestä kun painaa liikaa. Mitllaiset oli fiilikset?
Kommentit (12)
Lukeeko tallin mainoksessa ”läskit älköön vaivaudu”
Vedin pari suklaalevyä ja kakspäkin kolaa, niin olo helpotti.
Niin-aloituksen perusteella mieleen tuli sohvalla paljain jaloin retkottava mies, jolla on XXXXXXXXXXXXXXXL-asu ja hurja pömppis. Outoa.
Mulle tuli tämä nöyryyttävästi vastaan työpaikan virkistyspäivässä. Siellä oli ohjelmassa lännenratsastusta. Olin innoissani, koska nuorempana ennen lasten saantia olin ollut ratsastusharrastaja. Valitettavasti siinä sitten kävi, pomon ja työkavereiden paikalla ollessa, niin että tallin tyyppi kysyi minulta mitä painan. En tiennyt edes tarkkaan, mutta siellä oli vaaka jolla voitiin kokeilla. Paino oli 100 kiloa. En päässyt ratsastamaan, hevosten onneksi. Mutta oli se nöyryyttävää se julkipunnitus työkavereiden edessä ja virkistyspäivästä ulos jääminen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten lihominen on iso ongelma
Miehistä vasta kolme neljästä on ylipainoisia. Mitätön määrä.
Ei mulla ainakaan sitä ongelmaa ollut, neljän lapsen jälkeen painoin itseasiassa vähemmän kuin ennen lapsia. Hops hepan selkään vaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tämä nöyryyttävästi vastaan työpaikan virkistyspäivässä. Siellä oli ohjelmassa lännenratsastusta. Olin innoissani, koska nuorempana ennen lasten saantia olin ollut ratsastusharrastaja. Valitettavasti siinä sitten kävi, pomon ja työkavereiden paikalla ollessa, niin että tallin tyyppi kysyi minulta mitä painan. En tiennyt edes tarkkaan, mutta siellä oli vaaka jolla voitiin kokeilla. Paino oli 100 kiloa. En päässyt ratsastamaan, hevosten onneksi. Mutta oli se nöyryyttävää se julkipunnitus työkavereiden edessä ja virkistyspäivästä ulos jääminen.
Millaisilla kuikelokaakeilla tuo ratsastus tapahtui? Keskikokoinen ponikin jaksaa sellaisen 60-70 kg selässään, normaali hevonen helposti 100 kg. Joko painoa oli tosiasiassa paljon enemmän tai sitten ratsastukseen oli valittu kovin heiveröinen ja heikkoselkäinen heppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten lihominen on iso ongelma
Miehistä vasta kolme neljästä on ylipainoisia. Mitätön määrä.
Mut kyllähän miehellä pitää olla massaa luittensa päällä, pitäähän? Kun se treenaaminen on niin hanurista.
Naisen pitää sen sijaan olla max Jennifer Aniston koska muutenhan sen alle litistyy.
Olen ratsastanut normaalipainoisena. Silloinkin isoilla hevosilla, kun en mikään lapsenpainoinen ollut. Ei olisi tullut mieleenkään yrittää nyt ylipainoisena ratsastamista. En voi ymmärtää, miten raskas ihminen ei itse tajua, ettei hevonen kestä mitä vaan...
Vierailija kirjoitti:
epäammattimaista toimintaa virkistyspäivän vetäjältä.
Hyvä että tallit huolehtivat hevosistaan.