Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kenellä ratsastusharrastukseen paluu jäi kun tallilla sanottiin ettei hevonen kestä kun painaa liikaa. Mitllaiset oli fiilikset?

Vierailija
14.09.2019 |

Niin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tallit huolehtivat hevosistaan.

Vierailija
2/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko tallin mainoksessa ”läskit älköön vaivaudu”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin pari suklaalevyä ja kakspäkin kolaa, niin olo helpotti.

Vierailija
4/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin-aloituksen perusteella mieleen tuli sohvalla paljain jaloin retkottava mies, jolla on XXXXXXXXXXXXXXXL-asu ja hurja pömppis. Outoa.

Vierailija
5/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lihominen on iso ongelma

Vierailija
6/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tämä nöyryyttävästi vastaan työpaikan virkistyspäivässä. Siellä oli ohjelmassa lännenratsastusta. Olin innoissani, koska nuorempana ennen lasten saantia olin ollut ratsastusharrastaja. Valitettavasti siinä sitten kävi, pomon ja työkavereiden paikalla ollessa, niin että tallin tyyppi kysyi minulta mitä painan. En tiennyt edes tarkkaan, mutta siellä oli vaaka jolla voitiin kokeilla. Paino oli 100 kiloa. En päässyt ratsastamaan, hevosten onneksi. Mutta oli se nöyryyttävää se julkipunnitus työkavereiden edessä ja virkistyspäivästä ulos jääminen.

Vierailija
7/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä vasta kolme neljästä on ylipainoisia. Mitätön määrä.

Vierailija
8/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan sitä ongelmaa ollut, neljän lapsen jälkeen painoin itseasiassa vähemmän kuin ennen lapsia. Hops hepan selkään vaan!

Vierailija
9/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tämä nöyryyttävästi vastaan työpaikan virkistyspäivässä. Siellä oli ohjelmassa lännenratsastusta. Olin innoissani, koska nuorempana ennen lasten saantia olin ollut ratsastusharrastaja. Valitettavasti siinä sitten kävi, pomon ja työkavereiden paikalla ollessa, niin että tallin tyyppi kysyi minulta mitä painan. En tiennyt edes tarkkaan, mutta siellä oli vaaka jolla voitiin kokeilla. Paino oli 100 kiloa. En päässyt ratsastamaan, hevosten onneksi. Mutta oli se nöyryyttävää se julkipunnitus työkavereiden edessä ja virkistyspäivästä ulos jääminen.

Millaisilla kuikelokaakeilla tuo ratsastus tapahtui? Keskikokoinen ponikin jaksaa sellaisen 60-70 kg selässään, normaali hevonen helposti 100 kg. Joko painoa oli tosiasiassa paljon enemmän tai sitten ratsastukseen oli valittu kovin heiveröinen ja heikkoselkäinen heppa.

Vierailija
10/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä vasta kolme neljästä on ylipainoisia. Mitätön määrä.

Mut kyllähän miehellä pitää olla massaa luittensa päällä, pitäähän? Kun se treenaaminen on niin hanurista.

Naisen pitää sen sijaan olla max Jennifer Aniston koska muutenhan sen alle litistyy.

Vierailija
11/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratsastanut normaalipainoisena. Silloinkin isoilla hevosilla, kun en mikään lapsenpainoinen ollut. Ei olisi tullut mieleenkään yrittää nyt ylipainoisena ratsastamista. En voi ymmärtää, miten raskas ihminen ei itse tajua, ettei hevonen kestä mitä vaan...

Vierailija
12/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

epäammattimaista toimintaa virkistyspäivän vetäjältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan