Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaksi ihmistä rakastaa toisiaan yhtä paljon?

Vierailija
14.09.2019 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sille mitään mittaria ole. Jokainen rakastaa kuitenkin vähän eri tavalla, joten todennäköisesti kaksi ihmistä rakastaa toisiaan aina eri tavoin ja varmaan eri verrankin sitten. Kovat on paineet suhteelle jos molempien pitäisi rakastaa juuri tietyllälailla juuri saman verran.

Vierailija
2/9 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai sille mitään mittaria ole. Jokainen rakastaa kuitenkin vähän eri tavalla, joten todennäköisesti kaksi ihmistä rakastaa toisiaan aina eri tavoin ja varmaan eri verrankin sitten. Kovat on paineet suhteelle jos molempien pitäisi rakastaa juuri tietyllälailla juuri saman verran.

No joo. Minulla tilanne että toinen osoittanut tunteensa, tuntuu että välittää minusta enemmän kuin minä hänestä. Oma tunne häntä kohtaan on "syvä pitäminen", toisaalta hänen luonteen ailahtelevuus pelottaa vähän (mutta sitten taas, en tiedä olenko itse yhtään parempi) Eikä ole minua kohtaan niitä osoittanut mutta muuten olen miettinyt. Minusta ihminen ansaitsisi kumppanin, jonka tuntee samalla tavoin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka kummatkin olemme hiukan ailahtelevia, silti ailahteleva mies pelottaa. Tarvitsisin vakaan kumppanin mutta jaksaisiko tällainen sitten minun ailahtelevuutta. Ylpeä en siitä ominaisuudesta ole, johtuu kasvuoloistani.

Ap

Vierailija
4/9 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rakkaus on?

Vierailija
5/9 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rakkaus on?

No omassa tapauksessa tuntuu että tunnen sen toisen haavoittuvuuden ja "tunteen", millä hän on mukana.

Ap

Vierailija
6/9 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/9 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamme toisiamme about 8.27/10.