Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kemiallisen kastraation

Vierailija
13.09.2019 |

Olisiko tämä ajateltavissa? Seksin harrastamisesta luovuin täysin viitisen vuotta sitten, eikä ajatus seksistä muiden ihmisten kanssa sykähdytä. Elämäni on kuitenkin hyvin tuskaista jatkuvan kiimaisuuteni vuoksi. Kuulin että harva lääkäri tämmöiseen suostuu ja lääkitykset maksaisi minulla jopa kymmeniä tuhansia euroja. Ihmettelen eikö valtio osallistu kustannuksiin. ~35v

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tuon kymmeniätuhansia euroja maksavan lääkityksen revit? En usko että lääkäri sinulta lääkitystä/hoitoa evää.

Vierailija
2/12 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä luin kun lääkärin mukaan hormonaaliset lääkitykset ovat erittäin hintavia. Lähes kymppitonni vuodessa, ellen väärin muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykelääkkeet hoitivat mulla ainakin tuon homman. Olin ennen hyvinkin seksuaalinen mies. Nyt on alapää tunnoton ja kuin keitettyä makaronia.

Vierailija
4/12 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyykelääkkeet hoitivat mulla ainakin tuon homman. Olin ennen hyvinkin seksuaalinen mies. Nyt on alapää tunnoton ja kuin keitettyä makaronia.

Tuo nyt on täysin sattumanvaraista että keillä ne hoitaa ja keillä ne päinvastoin lisää sitä. Puhuin itse psykiatrin kanssa joka sanoi että mielialalääkkeet voivat lisätä halukkuutta entisestään. Puhumattakaan argumentointisi epätieteellisyydestä. -ap

Vierailija
5/12 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on täysin sattumanvaraista että keillä ne hoitaa ja keillä ne päinvastoin lisää sitä. Puhuin itse psykiatrin kanssa joka sanoi että mielialalääkkeet voivat lisätä halukkuutta entisestään. Puhumattakaan argumentointisi epätieteellisyydestä. -ap

Pyydä androcur resepti. Kiveksesi kiittää ja mielialasi paranee. Tämä siis jos oikeasti sinua seksuaalisuutesi ahdistaa.

Vierailija
6/12 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua näyttää ja kuulostaa vähemmän mieheltä! Haluan vaan päästä eroon jatkuvasti kiimaisuudestani.

Vierailija
7/12 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt mikään hemmetin transu halua olla!!!!

Vierailija
8/12 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
9/12 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta kiveksesi pois. Ei se susta vähempää miestä tee.

Vierailija
10/12 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin, se vaatii paljon (liikaa!) miestä.

Vierailija
11/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia androcurista? Muuttuuko siitä transuksi?

Vierailija
12/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia androcurista? Muuttuuko siitä transuksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi