Miehet, koetteko ihan rehellisesti ja aikuisten oikeasti voivanne olla naisen kanssa ainoastaan kavereita?
Kommentit (47)
Yritetty on, mutta ei onnistu. Naimiseksi se aina menee.
Totta kai. Enkä pelkästään voi vaan olen myös. Ei läheskaan kaikki naiset herätä minkäänlaista seksuaalista, saatika romanttista kiinnostusta, mutta silti he voivat olla oikein mukavia kavereita.
Jos naisen on kanssa on luontevasti tekemissä esimerkiksi opiskelu- tai työkaverina, niin ei siitä ole tarkoituskaan kehittyä sen enempää. Sehän vain lisää töissä viihtymistä, jos työpaikan kahvitauolla voi jutella kolleegoiden kanssa ummet ja lammet ilman mitään piilomotiiveja. Samoin jos naapurissa asuu joku mukava pariskunta, niin voihan sitä olla hyvissä puheväleissä sekä miehen että naisen kanssa silloin kun heitä sattuu näkemään.
Naisten kanssa on vaikea olla kaveri. Monilla on selvä rooli päällä, jotenkin nöyräilevä. Harrastuksista siinäkin jos mielipidettä kysyy että minkälaisesta pidät niin "no se mitä sattuu tulemaan, se mitä muutkin, entäs mitäs itse?". Mistä ruuasta pidät "no ihan tavallinen kotiruoka on hyvää ja sitten joskus ravintolassa. Niin missä ravintoloissa itse käyt mielellään? Joo se on kyllä hyvää se, minäkin pidän siitä".
Ei se tunnu samalta kun ei ole mitään aitoa. Jos Arskalta kysyy mistä juomasta se pitää niin se vastaa että kaljasta tietysti, mutta jos Arjalta kysyy niin "mitäs itse tykkäät, eikö ole hyvää olut? Ai ei, en minäkään siitä pidä".
Harvassa on naiset jotka sanoo mitä tarkoittaa ja voi olla kaveri. Vaimon kanssa voi olla kaveri kun se sanoo mitä tarkoittaa.
Pystyn olemaan pelkästään kaveri, mutta se vaatii multa pitkän tuntemisen, sen että tulee tavallaan selvääkin selvempi varmistus siitä että ollaan kaverilinjoilla vaan.
Kyllä suurin piirtein kaikkien tuoreiden naistuttavien kohdalla tulee mietittyä, että minkähänlaista tämän kanssa olisi harrastaa seksiä. Mutta sitten kun ollaan tunnettu vuosia ja jotenkin "arkipäiväistytty" kaverisuhteeseen niin ei noita mietteitä enää vaan tule mieleen. Ollaan kuin sisko ja veli tuon pisteen jälkeen.
M34
Ei miehellä ole mitään motiivia alkaa sellaiseen suhteeseen.
Ajattelen ja kohtelen naisia sekä miehiä ihmisinä mutta jos nainen on todella kaunis niin ajattelen ja kohtelen häntä naisena.
En siis voi olla kauniiden naisten kanssa pelkkänä kaverina koska minulla alkaa himot hyrräämään.
Rumien naisten kanssa voin olla kaveri koska he ovat minulle ihmisiä.