Pahin mitä ihmiselle voi tapahtua?, kertokaa!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kova krooninen kipu. Hermokipu.
Komppaan. Kolmoishermosärky ja lapsen kuolema.
Joutua sukulaisten tentavaksi, että miksi en ole naimisissa, miksi en tullut venetsialaisiin, tulenko mökkikunnan elonkorjuumyyjäisiin, miksi en tee kuolleen isäni työtä, koska siitä vapautui vapaa työpaikka....
Lapsem syöpä ja kuolema. Kysymykset siitä että kuolenko minä äiti, ja sen jälkeen itku että en minä halua kuolla vaan haluan olla sinun luona äiti.
Loppuvaiheen kivut ja kuolemanpelko. Kuolenko minä kohta äiti, en halua kuolla. Tuskassa kärvistely. Sattuu äiti. Sitten kipulääkitys ja sekavuus, joko minä kuolin äiti, rauhoittavia paniikkiin ja kuolemanpelkoon, pieniä hereillä olon hetkiä, "ihana nähdä sinut siinä äiti".
Tuota pahempaa voisi olla vain oman lapsen pitkään jatkuva kidutus / keskitysleiri / väkivaltaiseen vankilaan joutuminen you name it.
Ihan sama mitä itse koen, mutta lapsilleni en kestäisi enää ikinä.
Se että oma lapsi varastettais seksiorjaksi ja saatais uskomaan, ettei äiti vaan halua pelastaa.
Se ettei pääsisi kuoleman jälkeen Jumalan luo olisi pahinta.
Jos ajatellaan tätä elämää, niin oman lapsen sairastuminen kuolemanvakavasti, oman lapsen itsemurha, läheisen katoaminen, sairastuminen parantumattomaan, kipuja aiheuttavaan ja invalidisoivaan sairauteen. Myös tuo syyttömänä väkivaltaiselle vankileirille joutuminen ilman toivoa vapautumisesta tai edes oman asian oikeudenmukaisesta käsittelystä olisi hirveää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Täällä on joku sairas, joka alapeukuttaa lapsen kuolemat.
No toivottavasti ei tämä henkilö ei silti joudu kokemaan tätä koskaan. Karma.
Syöpää sairastaneen lapsena minusta hirveintä on katsoa kun lapsi kärsii etkä voi tehdä mitään
Lapsen katoaminen olettaisin. Epäily että on joutunut pedofiilien käsiin ja pidetään vankina.
Itse en ole lastani menettänyt, mutta voin aavistaa että jos niin kävisi niin en enää koskaan palaisi ennalleni. Ihan käsittämätön ajatuskin.
Näin on kirjoitti:
Lapsen kuolema ja saada MAria Veitola yövieraaksi
Lapsia voi tehdä aina uusia, eikä sitä oveakaan ole pakko avata...
Kroonista hermosärkyä potevana kokea syöpäsairaan lapsensa katoaminen ja kuolleena löytyminen sekä sitä seuraavat mielenterveydelliset ongelmat
Niin tämä. Satakertaa tämä!!!