Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurista kuuluvat äänet.

Vierailija
13.09.2019 |

Itsellä naapurissa asuu reilu parikymppinen pariskunta ja neito varsin hemaisevan näköinen. Muutaman kerran viikossa kuuluu yöllä varsin voimakasta lemmiskelyn ääntä ja sillon pitää ottaa ilo irti ittekkin ja kuunnella naisen voihkintaa samalla kun tyydyttää itseänsä.

Onko muilla tämmöisiä harrastuksia?

-M37

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällainen harrastuksena. Kirjoitan kuitenkin tähän kun viikonloppuna oli vähän vastaava tilanne. Ajattelin avata oman ketjun, mutta menköön nyt tähän kun sama aihepiiri. 

Olin yksin Tanskassa, sillä olin lähtenyt pienelle viikonloppureissulle. Koska yksin on vähän ankeaa koluta yöelämää, saavuin hotellille jo siinä 23 jälkeen. Korkkasin Tuborgin ja kävin selailemaan nettiä - joo, huikea perjantai-ilta Köpiksessä, tiedän.

Yhtäkkiä havahduin että viereisestä huoneesta kuuluu jotain voihkimista. Lisäksi kuulosti ihan siltä kuin joku "löisi tahtia" takapuolelle. Menin kuuntelemaan seinän viereen tarkemmin ja homma oli selvä - seinän takana pistetään menemään nyt huolella. Hotellin seinät vaikuttivat muutenkin ohuilta, joten pystyin kuulemaan helposti mitä siellä tapahtuu.

Naisen ääntely muuttui hiljalleen kovemmaksi ja oli selvää ettei hän jaksanut välittää siitä kuuleeko joku muu vai ei. Voihkiminen oli niin voimakasta, että oli selvää, että nainen todellakin nauttii siitä mitä saa. Tai sitten hän oli tosi hyvä feikkaamaan. Pano tuntui kestävän ihmeen pitkään, mutta pääsivät lopulta maaliin asti. Tämän jälkeen alkoi kuulua naureskelua ja hyvän tuulista keskustelua tanskaksi. Äänien perustella olivat jotain keski-ikäisiä, eivät kuulostaneet ainakaan miltään parikymppisiltä. 

Koko aktin kuunteleminen oli kiihottanut minua todella paljon, ja oli pakko tyhjentää omat pussit heidän jälkeensä. Todella kiihottava kokemus, oikein yllätyin itsekin kuinka jännittävää sitä oli kuunnella. On mulla aikoinaan mm. kämppiksen panoääniä kuulunut säännöllisesti oman huoneeseen, mutta se ei ollut lähellekään yhtä kiihottavaa. Tässä nyt tapahtuneessa tietysti auttoi paljon se, että kyseinen nainen äänteli aika kovaa, niin oli helppo päästä itsekin osaksi tunnelmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla