Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas uusi "hienovarainen kunnianosoitus prinsessa Dianalle". Vaatemallisto esitelty.

Vierailija
13.09.2019 |

Äitiyslomalta palattu, ja hihat kääritty. Hienoa, että hyväntekeväisyystyötä tehdään, mutta koska olisi varmaankin tarkoitus tukea noita köyhiä ihmisiä, joille se vaatemallisto on tehty, niin olisko kuitenkin ollut fiksumpaa ottaa vaikka afrikkalaiset kierrätysmateriaaleista tehdyt korut malliston kunniaksi päälleen asianomaisen? Tai muuta teemaan sopivaa?

No, eipä tietenkään, kun täytyy taas viittailla Dianaan tässäkin asiassa. Milloin mikäkin koru tai paidannappi on lady Dianan jäämistöä. Tukkaa suitaan käsivarsi pystyssä; katsokaapas, minulla taas korvikset ja rannekoru suoraan Di:lta. Miten tulee sellainen fiilis, että joku haluaa Dianan paikalle? Onko hänet liitettävä ihan joka asiaan mukaan?

Ja aiheesta voitanee keskustella muullakin tavalla, kuin huutelemalla M-hullua?
Ja sori, jos joku aiempi ketju tästä on tehty. En löytänyt, ehkä jo poistettu...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ekologista että käyttää vanhoja koruja sen sijaan että ostaisi uusia?

Vierailija
2/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ekologista että käyttää vanhoja koruja sen sijaan että ostaisi uusia?

Afrikkalaiset kierrätyskorut tehdään vanhasta romusta. Peltipurkkeja sun muuta käytössä, eli siivotaan myös luontoa. Ja pointti on se, että kaikki liittyy Dianaan.

Ja tuosta ekologisuudesta tuskin voi puhua, jos Harryn vaimosta on kyse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afrikkalaiset kierrätyskorut tehdään vanhasta romusta. Peltipurkkeja sun muuta käytössä, eli siivotaan myös luontoa. Ja pointti on se, että kaikki liittyy Dianaan.

Kyseessä ovat Harryn perintökorut. Entäpä jos hän haluaa vaimonsa käyttävän ennemmin niitä kuin afrikkalaisia peltipurkkikoruja? Ainakin välillä.

Minä olen aina iloinen, kun kuninkaalliset kierrättävät vaatteita tai koruja.

Vierailija
4/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, minkä suhteen tässä nyt on oltu ekologisia, on H:n äidin korujen käyttö. Siinäpä se.

Vierailija
5/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia, minkä suhteen tässä nyt on oltu ekologisia, on H:n äidin korujen käyttö. Siinäpä se.

Eikä sekään kelpaa, kun mielensäpahoittajan mielestä olisi pitänyt olla afrikkalaiset peltipurkkikorut.

Vierailija
6/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VEikkaan, että se on Harry, joka haluaa vaimonsa käyttävän rakkaan äitinsä koruja. Näyttää kaikille, miten paljon rakastaa ja kunnioittaa äitiään. 

Vierailija
7/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta miksi noille afrikkalaisille pitää kaikki tehdä valmiina...miksei en tee itse?

Vierailija
8/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ovat Harryn perintökorut. Entäpä jos hän haluaa vaimonsa käyttävän ennemmin niitä kuin afrikkalaisia peltipurkkikoruja? Ainakin välillä.

Ahaa, saivartelu alkoi. Kysymys kuuluu, että Miksi lady Diana on oltava aina matkassa, kuin käsilaukku olkapäällä. Onhan ne korut käytössä jo valmiiksi päivittäin, ja vihkisormuksessakin mamin timantit itse suunniteltuina.

Jos esittelee tällä teemalla vaatemallistoa, niin eikös kuitenkin viedä yksityiskohdat loppuun saakka, eikä mielistellä aina samalla muistolla ja noilla koruilla...Illalla taas salamavalojen räiskeessä muikistellessa voi laittaa koko Diana- repertuaarin takaisin päälleen.

Vierailija
9/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monarkiassa on kysymys perinteistä. Meghan on naimisissa Dianan pojan kanssa, joten tietenkin hän käyttää Dianan koruja. Sitähän kansa haluaa.

Vierailija
10/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana se kalutaan puhtaaksi. Mitähän seuraavaksi? Polvirukous haudalla Di - kamppeissa ja tiarassa? Kyllä on ihmeellistä.

Vierailija
11/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, saivartelu alkoi. Kysymys kuuluu, että Miksi lady Diana on oltava aina matkassa, kuin käsilaukku olkapäällä. Onhan ne korut käytössä jo valmiiksi päivittäin, ja vihkisormuksessakin mamin timantit itse suunniteltuina.

Jos esittelee tällä teemalla vaatemallistoa, niin eikös kuitenkin viedä yksityiskohdat loppuun saakka, eikä mielistellä aina samalla muistolla ja noilla koruilla...Illalla taas salamavalojen räiskeessä muikistellessa voi laittaa koko Diana- repertuaarin takaisin päälleen.

Traditio, traditio. Harryn veli kihlasi vaimonsa Dianan safiirisormuksella, sillä Dianan koruista kaikkein tunnetuimmalla. Mielisteltiinkö siinäkin Dianan muistolla?

Vierailija
12/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sekään kelpaa, kun mielensäpahoittajan mielestä olisi pitänyt olla afrikkalaiset peltipurkkikorut.

Mietit liikaa sopivaa klisettä keksiessäsi (mielensäpahoittaja, huokaus), ja "unohdit lukea" -> "Tai muuta teemaan sopivaa" :)

Vierailija
13/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti kestä näitä toimittajia, kun ne vääntää jokaisesta korusta ja vaatteesta kunnianosoituksen Dianasta!!! Siis eihän nää mimmit (Meghan ja Kate) voi koko ajan kunnioittaa Dianan muistoa, kai ne nyt elää omaa elämäänsä ja joskus vaan sattuu käymään niin, että esim. Katella on jotenkin samantyyppinen asu kuin Dianalla joskus muinoin. Oikeesti toimittajat valoja päälle!!!

Vierailija
14/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö Di on mainittu joka lehtijutussa? Yksinkertaista. Muistetaas nyt että M palkkasi jenkkiläisen PR-firman hoitamaan ryvettynyttä julkisuuskuvaansa. Yhtälö on helppo:

Di suosittu => lisätään maininta Di'stä tai jonkinlainen aasinsilta Di'n tekemisiin aivan kaikkeen M uutisointiin = M suosio nousee jyrkästi. 

Sanomattakin selvää että jutut on maksettuja, PR-firman kirjottamia  ;D

Vierailija
15/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traditio, traditio. Harryn veli kihlasi vaimonsa Dianan safiirisormuksella, sillä Dianan koruista kaikkein tunnetuimmalla. Mielisteltiinkö siinäkin Dianan muistolla?

Tästä ei ole kyse, menet tahallasi asian viereen. Ja taas vedetään Kate suojakilveksi :D Edelleen: Miksi jokaiseen, siis jokaiseen,  esiintymiseen on noita Dianamuistoja siroteltava itseensä?

Meillä kaikilla on varmaankin edesmennyt äiti/ isoäiti/omainen, jolta olemme jotain korua perineet. Tuskin kukaan silti laittaa niitä tarkoituksella ja suunnitellen joka paikkaan.

Vierailija
16/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatesuunnittelijana kävi mielessä malliston funktio. Töiden löytyminen, kun on asialliset työnhakuvaatteet päällä.

Kyllä töitä löytyy, jos sulla on päällä anopin aidot timantit ja anoppi on eräs Diana. Eli Meghanin viesti oli köyhille naisille: Suhteilla pääset töihin, hyvä sisko.

Vierailija
17/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeesti kestä näitä toimittajia, kun ne vääntää jokaisesta korusta ja vaatteesta kunnianosoituksen Dianasta!!! Siis eihän nää mimmit (Meghan ja Kate) voi koko ajan kunnioittaa Dianan muistoa, kai ne nyt elää omaa elämäänsä ja joskus vaan sattuu käymään niin, että esim. Katella on jotenkin samantyyppinen asu kuin Dianalla joskus muinoin. Oikeesti toimittajat valoja päälle!!!

Varmasti osa noista on sattumaakin. Esimerkiksi Katen sinipilkkuinen mekko synnärin edessä ei varmastikaan ollut.

Vierailija
18/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö Di on mainittu joka lehtijutussa? Yksinkertaista. Muistetaas nyt että M palkkasi jenkkiläisen PR-firman hoitamaan ryvettynyttä julkisuuskuvaansa. Yhtälö on helppo:

Di suosittu => lisätään maininta Di'stä tai jonkinlainen aasinsilta Di'n tekemisiin aivan kaikkeen M uutisointiin = M suosio nousee jyrkästi. 

Sanomattakin selvää että jutut on maksettuja, PR-firman kirjottamia  ;D

Jos PR-firma kirjoittaa lehteen jutun, juttutyypin nimi on mainos :D

Vierailija
19/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei ole kyse, menet tahallasi asian viereen. Ja taas vedetään Kate suojakilveksi :D Edelleen: Miksi jokaiseen, siis jokaiseen,  esiintymiseen on noita Dianamuistoja siroteltava itseensä?

Meillä kaikilla on varmaankin edesmennyt äiti/ isoäiti/omainen, jolta olemme jotain korua perineet. Tuskin kukaan silti laittaa niitä tarkoituksella ja suunnitellen joka paikkaan.

Me kaikki emme ole Englannin kuninkaallisia. Kyllä esimerkiksi Elisabet ripottelee tarkoituksella ja joka paikkaan äitinsä ja isoäitinsä koruja, ja kuulemma vielä viestii niillä.

Itse olen ihan tavis, perin äitini kihla- ja vihkisormuksen, ja käyttäisin niitä joka päivä jos osaisin sormusta käyttää.

Vierailija
20/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monarkiassa on kysymys perinteistä. Meghan on naimisissa Dianan pojan kanssa, joten tietenkin hän käyttää Dianan koruja. Sitähän kansa haluaa.

No näinhän se tekeekin, ja hyvin korostetusti. Mutta nyt tuntuu siltä, että pääosassa tässäkin hänen "spektaakkelissaan" on vain ja ainoastaan joku toinen focus kuin vaatemallisto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä