Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas uusi "hienovarainen kunnianosoitus prinsessa Dianalle". Vaatemallisto esitelty.

Vierailija
13.09.2019 |

Äitiyslomalta palattu, ja hihat kääritty. Hienoa, että hyväntekeväisyystyötä tehdään, mutta koska olisi varmaankin tarkoitus tukea noita köyhiä ihmisiä, joille se vaatemallisto on tehty, niin olisko kuitenkin ollut fiksumpaa ottaa vaikka afrikkalaiset kierrätysmateriaaleista tehdyt korut malliston kunniaksi päälleen asianomaisen? Tai muuta teemaan sopivaa?

No, eipä tietenkään, kun täytyy taas viittailla Dianaan tässäkin asiassa. Milloin mikäkin koru tai paidannappi on lady Dianan jäämistöä. Tukkaa suitaan käsivarsi pystyssä; katsokaapas, minulla taas korvikset ja rannekoru suoraan Di:lta. Miten tulee sellainen fiilis, että joku haluaa Dianan paikalle? Onko hänet liitettävä ihan joka asiaan mukaan?

Ja aiheesta voitanee keskustella muullakin tavalla, kuin huutelemalla M-hullua?
Ja sori, jos joku aiempi ketju tästä on tehty. En löytänyt, ehkä jo poistettu...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö Di on mainittu joka lehtijutussa? Yksinkertaista. Muistetaas nyt että M palkkasi jenkkiläisen PR-firman hoitamaan ryvettynyttä julkisuuskuvaansa. Yhtälö on helppo:

Di suosittu => lisätään maininta Di'stä tai jonkinlainen aasinsilta Di'n tekemisiin aivan kaikkeen M uutisointiin = M suosio nousee jyrkästi. 

Sanomattakin selvää että jutut on maksettuja, PR-firman kirjottamia  ;D

Ja paljon hyväntekeväisyyttä. Sekin on kovin jenkkiläistä.

Mutta olipahan Meghan kerrankin puettu englantilaisen merkin vaatteisiin (Jigsaw), oikein alleviivatusti. Siitähän tälläkin palstalla on rutistu. Eli oliko tämä hyväntekeväisyyttä Meghanille vai köyhille naisille?

Vierailija
22/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ekologista että käyttää vanhoja koruja sen sijaan että ostaisi uusia?

Afrikkalaiset kierrätyskorut tehdään vanhasta romusta. Peltipurkkeja sun muuta käytössä, eli siivotaan myös luontoa. Ja pointti on se, että kaikki liittyy Dianaan.

Ja tuosta ekologisuudesta tuskin voi puhua, jos Harryn vaimosta on kyse...

Kyseessä ovat Harryn perintökorut. Entäpä jos hän haluaa vaimonsa käyttävän ennemmin niitä kuin afrikkalaisia peltipurkkikoruja? Ainakin välillä.

Minä olen aina iloinen, kun kuninkaalliset kierrättävät vaatteita tai koruja.

Ahaa, saivartelu alkoi. Kysymys kuuluu, että Miksi lady Diana on oltava aina matkassa, kuin käsilaukku olkapäällä. Onhan ne korut käytössä jo valmiiksi päivittäin, ja vihkisormuksessakin mamin timantit itse suunniteltuina.

Jos esittelee tällä teemalla vaatemallistoa, niin eikös kuitenkin viedä yksityiskohdat loppuun saakka, eikä mielistellä aina samalla muistolla ja noilla koruilla...Illalla taas salamavalojen räiskeessä muikistellessa voi laittaa koko Diana- repertuaarin takaisin päälleen.

Vaatesuunnittelijana kävi mielessä malliston funktio. Töiden löytyminen, kun on asialliset työnhakuvaatteet päällä.

Kyllä töitä löytyy, jos sulla on päällä anopin aidot timantit ja anoppi on eräs Diana. Eli Meghanin viesti oli köyhille naisille: Suhteilla pääset töihin, hyvä sisko.

Ja hommaa rikas mies, sisko. Ei tartte enää olla köyhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monarkiassa on kysymys perinteistä. Meghan on naimisissa Dianan pojan kanssa, joten tietenkin hän käyttää Dianan koruja. Sitähän kansa haluaa.

No näinhän se tekeekin, ja hyvin korostetusti. Mutta nyt tuntuu siltä, että pääosassa tässäkin hänen "spektaakkelissaan" on vain ja ainoastaan joku toinen focus kuin vaatemallisto.

Minä luulen, että kyseessä on vain sinun tunteesi. Ainahan noilla kuninkaallisilla on jotain blingiä päällä, eikä kukaan yleensä kyseenalaista heidän hyväntekeväisyyttään sen vuoksi.

Vierailija
24/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana se kalutaan puhtaaksi. Mitähän seuraavaksi? Polvirukous haudalla Di - kamppeissa ja tiarassa? Kyllä on ihmeellistä.

Ymmärsit pointin. ap

Vierailija
25/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana se kalutaan puhtaaksi. Mitähän seuraavaksi? Polvirukous haudalla Di - kamppeissa ja tiarassa? Kyllä on ihmeellistä.

Black power eats Di.

Vierailija
26/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monarkiassa on kysymys perinteistä. Meghan on naimisissa Dianan pojan kanssa, joten tietenkin hän käyttää Dianan koruja. Sitähän kansa haluaa.

No näinhän se tekeekin, ja hyvin korostetusti. Mutta nyt tuntuu siltä, että pääosassa tässäkin hänen "spektaakkelissaan" on vain ja ainoastaan joku toinen focus kuin vaatemallisto.

Minä luulen, että kyseessä on vain sinun tunteesi. Ainahan noilla kuninkaallisilla on jotain blingiä päällä, eikä kukaan yleensä kyseenalaista heidän hyväntekeväisyyttään sen vuoksi.

Juu, jokainen meistä tuntee. Ja tästä tulee nyt vain sellainen tunne, että Rikkaisiin naimisiin ja kuuluisuuteen hamuava näyttelijä hyökkää rapakon takaa, ja alkaa näytellä roolia, missä rakkaan aviomiehen äiti on otettava astinlaudaksi näine ruusuisine muistoineen, vaikka ei ole itse edes brittiläinen.

Äkkiä se valtava rakkaus syttyi, vaikka ei edes tiennyt aluksi kuka Harry on. Syntyperäinen britti, joka on oikeasti nähnyt ja kokenut monarkiaa, eli oman kansansa asioita ja elänyt hengessä mukana, olisi aivan eri asia. Nyt vain aletaan salaman nopeasti hirveesti rakastaa, vaalia muistoja ja olla niiiin Dianaa.

Vierailija
27/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, jokainen meistä tuntee. Ja tästä tulee nyt vain sellainen tunne, että Rikkaisiin naimisiin ja kuuluisuuteen hamuava näyttelijä hyökkää rapakon takaa, ja alkaa näytellä roolia, missä rakkaan aviomiehen äiti on otettava astinlaudaksi näine ruusuisine muistoineen, vaikka ei ole itse edes brittiläinen.

Äkkiä se valtava rakkaus syttyi, vaikka ei edes tiennyt aluksi kuka Harry on. Syntyperäinen britti, joka on oikeasti nähnyt ja kokenut monarkiaa, eli oman kansansa asioita ja elänyt hengessä mukana, olisi aivan eri asia. Nyt vain aletaan salaman nopeasti hirveesti rakastaa, vaalia muistoja ja olla niiiin Dianaa.

Onko teitä siellä isokin porukka tuntemassa näitä tunteitanne?

Vierailija
28/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teitä siellä isokin porukka tuntemassa näitä tunteitanne?

Voi voi, kaikkeen se on tartuttava, kun lapsellisuuden puuska iskee. Tämä näsäviisastelu pääsi nyt kyllä aika korkealle typeryyden listalla. Jatka samaan malliin. Tai voithan vaikka vaihtelun vuoksi kertoa mielipiteesi aloituksen pointista ja osallistua ihan oikeanlaiseen keskusteluun. :D

Vierailija
29/29 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksikö Di on mainittu joka lehtijutussa? Yksinkertaista. Muistetaas nyt että M palkkasi jenkkiläisen PR-firman hoitamaan ryvettynyttä julkisuuskuvaansa. Yhtälö on helppo:

Di suosittu => lisätään maininta Di'stä tai jonkinlainen aasinsilta Di'n tekemisiin aivan kaikkeen M uutisointiin = M suosio nousee jyrkästi. 

Sanomattakin selvää että jutut on maksettuja, PR-firman kirjottamia  ;D

Ja paljon hyväntekeväisyyttä. Sekin on kovin jenkkiläistä.

Mutta olipahan Meghan kerrankin puettu englantilaisen merkin vaatteisiin (Jigsaw), oikein alleviivatusti. Siitähän tälläkin palstalla on rutistu. Eli oliko tämä hyväntekeväisyyttä Meghanille vai köyhille naisille?

Hyväntekeväisyys kuuluu kuninkaallisten toimintaan olennaisesti. Dianan koruja käyttää myös Catherine. Ne ovat sitä paitsi nyt hänen poikien koruja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi