Miten ihmeessä olette ratkaisseet perheenne ruokailun, jos eri veriryhmän edustajia pöydässä eivätkä voi syödä samoja ruokia?
Tällainen tuli mieleen, että miten perhe jossa eri veriryhmien edustajia, voi syödä samaa ruokaa ilman että tulee turvotusta, huonoa oloa, sairauksia tai lihomista?
Olemme kaksin miehen kanssa, ja meillä sattuu olemaan sama A-veriryhmä, joten sopivat ruuat menevät yksi yhteen ja molemmat voimme hyvin ja pysymme hoikkina emmekä turpoa koskaan.
Entä jos perheen vanhemmat ovat A ja O ja lapset molempia? Toiset ottaa lautasilleen enemmän kasvisruokaa ja toisten lautasilla pelkkää lihaa?
Kommentit (28)
http://northamericanpharmacal.com/living/wp-content/uploads/2015/07/inf…
Vääränlainen ruoka lisää elimistön tulehdusriskiä.
Miten tämä voi olla uutta monille?
Muualla maailmassa tätä noudatettu 10+ vuotta, esimerkiksi Ruotsissa ja Tanskassa suosittuja mutta Suomeen ei oikein ole rantautunut ja siksi täällä enemmän ylipainoista sakkia kuin em. maissa?
Toiset sitten osaa tehdä elämänsä vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä jo niin diippiä shittiä että en ollut ennen kuullutkaan.
Äläs nyt. Ihan 5/5. Haen popparit ja kolaa.
Minä olen B-veriryhmäinen, ja noudatan tätä vuodesta 2011
https://cdn6.bigcommerce.com/s-0cordqo/product_images/uploaded_images/w…
Laihduin heti 5 kiloa ekan kuukauden aikana kun aloitin, eikä vatsaa turvota eikä housujen vyötäröä kiristä enää ruuan jälkeen. Lisäksi yskin limaa ruuan jälkeen aika usein (tulehdukset?), ja enää tuota ei tapahdu joten jotain peräähän tuossa on oltava!
uskoohan porukka enkelihoitoihinkin, ja kristallien parantavaan voimaan.
varsinkin naiset haksahtavat näihin höyrypäävillityksiin.
Älä lue liikaa kaikkea p*skaa ja usko niihin. Ootko huomannut, että tiettyihin ruokiin on luontainen vastenmielisyys; tod.näk. nämä ruuat eivät sovi sinulle.
Erosin miehestä ja jätin lapset sille. Olen sentään O- ja he on kuppaisia B+ kaikki. En kai minä tarpeellisena ja parempana ihmisenä ala riskeeraamaan elämääni joidenkin tusina B+ luokan ihmisten kanssa.
https://www.4yourtype.com/product_images/uploaded_images/influenza-btd-…
Ei ole todellista? Nyt huomaa että monet asiat todellakin tulevat Suomeen jopa vuosikymmeniä muiden maiden jälkeen! :-o
Lääkärit ja ravintotieteilijät ovat tutkineet näitä vuosikymmenet, eli vatsalaukuissa kohonnyt tulehtumisriski jos sinne tunkee vääränlaista ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Älä lue liikaa kaikkea p*skaa ja usko niihin. Ootko huomannut, että tiettyihin ruokiin on luontainen vastenmielisyys; tod.näk. nämä ruuat eivät sovi sinulle.
Minä olen B ja olen aina pitänyt kanaa ja tomaatteja vastenmielisenä, ja tuon mukaan ne eivät sopisikaan minulle!
Vierailija kirjoitti:
Sehän on looginen juttu: Kristallit eli kivet kerää energiaa, ja kun niiden keräämä energialataus siirtyy kehoon niin se aiheuttaa magneettista värähtelyä ja saa verenkiertoa paremmin liikkeelle.
http://northamericanpharmacal.com/living/wp-content/uploads/2015/07/inf…
En usko tuohon yhtään sen enempää kuin spåralogiaan, mutta A-veriryhmän dieetti sopisi minulle kyllä melko hyvin:
HYÖDYLLISET
- soijatuotteet - syön päivittäin
- ananas - en tykkää, käytän hyvin harvoin
- oliiviöljy - lotraan sitä salaatteihin ja käytän myös paistamiseen
- sipuli - lähes päivittäin ruoassa
- parsakaali -rakastan <3
VÄLTETTÄVÄT
- punainen liha - en ole syönyt lihaa yli 20 vuoteen
- maito - en käytä
- voipavut - papuja syön kyllä paljon, mutta en voipapuja
- valkoiset perunat - tarkoittanee tavallisia perunoita? syön paljon, etenkin uusia perunoita
- appelsiinit - en tykkää
Vyötärölihavat mammat käyvät miinuspeukuttamassa, kateellisina kun toiset laihtuneet tämän myötä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on looginen juttu: Kristallit eli kivet kerää energiaa, ja kun niiden keräämä energialataus siirtyy kehoon niin se aiheuttaa magneettista värähtelyä ja saa verenkiertoa paremmin liikkeelle.
Kysymys: millä popparin saa pois sieraimesta ja kolatahrat housuilta?
Minulla on O+, miehillä ja lapsilla A+ eli minun vereni kelpaa heille, heidän ei minulle. Minä syön aina ensimmäisenä, miehet ja lapset vasta jälkeeni. Tietenkin!
Täytyy sanoa että onhan tuo nyt paljon fiksumman ja tasapainoisemman oloinen "dieetti" kuin jotkut Atkinsit tai karppaamiset.
Veriryhmähän on periytyvää, joten tuo on kyllä tutkimisen arvoinen asia. Mutten uskoisi joitain netistä löytyneitä väitteitä.
Japanissa veriryhmän uskotaan selittävän monia asioita:
Nyt oli kyllä jo niin diippiä shittiä että en ollut ennen kuullutkaan.