Oletteko maistaneet niitä Subwayn uusia wrapeja?
Kommentit (12)
Olen ja hyvää on, parempaa kun perussubi!
Olen ja samaa mieltä kuin edellinen, oli parempaa kuin perussubi. Täytteitäkin tuntui olevan jotenkin enemmän, eli aika tuhti oli.
Olen varmaan kaksi kertaa eläissäni käynyt Subwayssa, salaatit molemmilla kerroilla. Toisessa oli taso jo laskenut niin paljon, että taisi olla käynnit siinä.
ranskassa kesällä söin, oli tosi hyvä
Onko näissä warpeissa täytteet mietitty valmiiksi vai joutuuko asiakas taas tekemään työt henkilökunnan puolesta?
Juuri eilen söin eka kertaa, täysin yli hinnoilteltu, kahvin kanssa n. 11 ekee. Suomeksi sanottuna ei mistään kotoisin.
Haha tein eilen saman aloituksen 😄 ja kävin ostamassa. Ja ei ollut kummoinen. Ihan ok
Työkaveri kehui että on parempia kuin patongit, itse en ole vielä maistanut. Varmaan joskus käyn mielenkiinnosta testaamassa vaikka en kyllä normaalisti käy Subissa usein.
On hyviä jos vaan osaa se työntekijä kääriä hyvin. :D JA on tullut valikoimaan paljon uusia juttuja joilla saa leivästäkin paremman makusen.
Kananrintasubi cheddarjuustolla, valkosipuli- ja makeasipulikastikkeella (niissäkin vaihtunut resepti), lisukkeeksi fetaa, parmesaanijuustoa ja paahdettua sipulia, pikkasen merisuolaa. Oli tosi kivaa vaihtelua niihin iänikuisiin samoihin.
Sweetchilikastiketta saa kans ja chilihiutaleita leipään.
Salami ja pepperoni tuorejuustolla, Aurajuustolla sekä Pepper Jack -juustolla. Mukaan kasvikset, suolakurkku ja maissi. Kastikkeiksi mieto Southwest, hunajasinappi ja valkosipulikastike.
En oo kokeillut. Tuntuu jotenkin hölmöltä maksaa saman verran ohuesta lätystä, kuin maksaisin paksusta leivästä.