Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko leveät hartiat, pullea maha ja voimakas karvankasvu hyviä asioita miehellä?

Vierailija
12.09.2019 |

kertokaass

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea maha? jäk.

Vierailija
2/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea maha ei, muut turn on.

Vierailija
4/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea maha ei ole. Karvan kasvu on myös ei halutuilla ihmisillä yleensä nopeampaa kuin joillain toisilla halutuilla.

Esim. Mr.Capone-E rap puheen teosta monet eivät tykkää ja hän ajaa ahkerasti karvojaan naamaltaan kun taas Machine gun kellyllä ei kasva parta laisinkaan.

Sanoisin että voimakas karvan kasvu ei ole hyvä juttu. Ehkä tästäkin De Facto näkemyksestä minulle kasvaa taas lisää karvoja. "Kiitos tykkäyksistä!"

Vierailija
5/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea maha, hmmm... jos on sellainen söpö nallekarhu, niin ok. Mutta iso läski ei oikein nappaa. Eli riippuu mahan pulleudesta ja pituudesta. Lyhyt paksukainen ei käy.

Vierailija
6/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä leveistä hartioista tai voimakkaasta karvankasvusta, mutta ymmärrän kyllä, etteivät miehet niille loppupeleissä voi mitään. Yritän siis suhtautua mahdollisimman neutraalisti, kun hyvinä en niitä varsinaisesti voi pitää.

Oma mahanikin on pullea ja pidän siitä aika paljon, joten eiköhän se miehelläkin ole yhtä ok!

Vierailija
7/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisita tykkää leveistä hartioista, aika moni karvaisuudestakin, mutta pulleasta mahasta harva.

Vierailija
8/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehellä on nuo kaikki 😊 ja ihana on, en vaihtas! Oli jo kun rakastuin ❤️

Vierailija
9/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisita tykkää leveistä hartioista, aika moni karvaisuudestakin, mutta pulleasta mahasta harva.

Se on kivan tuntuine<3

Vierailija
10/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullea maha ei ole. Karvan kasvu on myös ei halutuilla ihmisillä yleensä nopeampaa kuin joillain toisilla halutuilla.

Esim. Mr.Capone-E rap puheen teosta monet eivät tykkää ja hän ajaa ahkerasti karvojaan naamaltaan kun taas Machine gun kellyllä ei kasva parta laisinkaan.

Sanoisin että voimakas karvan kasvu ei ole hyvä juttu. Ehkä tästäkin De Facto näkemyksestä minulle kasvaa taas lisää karvoja. "Kiitos tykkäyksistä!"

Tässä puhuttiin rintakarvoista, käsikarvoista, perskarvoista ja jalkakarvoista. Ne tekee miehen eikä joku riusuparta. Mikään ei ole niin koomista kuin iso parta miehellä ja ei kasva rintakarvat ja jalat on sileät kuin naisella.

Vierailija
11/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä minkälaisena ominaisuutena naiset pitävät "hopakettuisuutta"?

Vierailija
12/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tollanen mies.

m37w

Vierailija
13/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisuus on ällöttävää. Maha ja hartiat ok.

Vierailija
14/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihanaa levittää haaroja sellaiselle.

N24

Vierailija
15/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika on sairas ja luonnosta irtaantunut jos karvainen mies ei enää naisia kiihoita.

Vierailija
16/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostais hyvälle. Kelpais kyllä...

Vierailija
17/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika on sairas ja luonnosta irtaantunut jos karvainen mies ei enää naisia kiihoita.

Kato vähän minkälaisten sheivattujen mikkihiirien kanssa nykynaiset pyörii.

Vierailija
18/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullea maha, hmmm... jos on sellainen söpö nallekarhu, niin ok. Mutta iso läski ei oikein nappaa. Eli riippuu mahan pulleudesta ja pituudesta. Lyhyt paksukainen ei käy.

Unohdin mainita, ett lyhyt ja hoikka kyllä käy. Itse olen 159 cm, kunhan ei ole minua lyhyempi. Tai no, mikä sen tietää, jos on muuten ihana.

Vierailija
19/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä minulle on mukava luonne ja isohko vehje joka pysyy kovana pitkään.

M30

Vierailija
20/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato vähän minkälaisten sheivattujen mikkihiirien kanssa nykynaiset pyörii.

Kyllä mä olen katsonutkin, mutta jos ne tykkää niin eihän sille mitään mahda. Onneksi minun naiseni tykkää karvoistani ja muhkeasta parrasta. Minäkin nautin hänen rehottavasta villipuskastaan. Aah!

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä