Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan ok, että töissä joutuu kävelemään 11-12km työpäivän aikana??

Vierailija
12.09.2019 |

Siivoustyö kyseessä ja 8 tunnin vuoron aikana askelia tulee n. 15 000-17 000. Lisäksi tietenkin kaikki muu itse siivous mitä siinä pitää tehdä.
Olen vuoron jälkeen aivan poikki ja jalkoihin sattuu. Perjantaisin olen jo niin kipeä että tekisi mieli itkeä kun jalkoja särkee niin paljon ja ranteet ja selkäkin on kovilla. Työvuorot ovat siis todella kiireisiä ja hommaa on aivan valtavasti yhdelle ihmiselle.
Ihmettelen vaan miten tällaista voi kukaan jaksaa, revitään irti kaikki mitä ihmisestä lähtee ja enemmänkin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu. Ja sen unohtaa: 6 viiokon loma aiheutti lievää katkokävelyä :D On sillä kävelyllä positiivisiakin vaikutuksia: luuntiheysmittauksen mukaan reisiluun kaulat ovat varsin vahvat ikään, rotuun ja sukupuoleen nähden. Hanki hyvät työkengät iskunvaimennuksella. Alkuun hirudoidilla, tukisukilla ja särkylääkkeillä.

Sairaalan laikkari, 14000 askelta/vuoro

Vierailija
22/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa. Työpäivän aikana saa liikuttua. Toista on istua koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voi nykyään olla niin ylipainoisia jos ne liikkuu tuollaisia määriä koko ajan?

Vierailija
24/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää usein alle tuhanteen askeleeseen/päivä. Istumatyö. Välillä henkisesti hyvin kuormittavaa. Keskituloinen.

Kai se on vaan siitä kiinni, mitä opiskelee ja minkä ammatin valitsee. Voithan kokeilla toista siivousfirmaa. Jos sama jatkuu, olet väärällä alalla. Ei muuta kuin kouluttautumaan uusiksi.

Vierailija
25/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla kun olin töissä tuli 10 000 helposti. Yleensä 20 000-30 000. Painavat turvakengät jalassa, onneksi nykyään niistäkin on saatu keveämpiä.

Vierailija
26/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo matka ja liikkuminen itsessään mikään paha ole. Oisko sulla huono kunto (paranee ajan kanssa), huonot kengät tai jaloissa jotain vikaa? Fyssarilla selviää jos jaloissa on erityistarpeita.

Vierailija
27/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keittiössä töissä ja normipäivänä tulee käveltyä liki kymmenen kilometriä, joten ei mitään hätää siskoseni...

Vierailija
28/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Siivoojista otetaan kyllä kaikki irti. Se on yleensä juoksemista eikä kävelemistä. 10 Max 15 minuuttia per hotellihuone. Ja jos ei ehdi, niin menee omalle ajalle.

Ei mennyt omalle ajalle ainakaan siinä firmassa missä minä olin töissä. Jos huoneeseen meni 25 min niin siitä maksettiin 25 min. Jos tuollaista törkeyttä tehdään niin ei todellakaan kannata jatkaa mokomassa puljussa.

Vierailija
29/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jo erittäin hyvä syy jättää duuni tekemättä. Kivempi olla kotona sohvalla.

Vierailija
30/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja, töissä yo-sairaalassa. Pahimpina päivinä askeleita tulee 14 000 ja siihen päälle (koko ajan yhä isompien) potilaiden nostot, käännöt ja muut toimenpiteet.

Ajattelen asian niin, että ei tarvitse enää illalla lähteä lenkille :D

Vierailija
31/33 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa hommaa

Vierailija
32/33 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Voit esim vaihtaa firmaa tai alaa, tai irtisanoutua. Tai neuvotteleeko esimies lainkaan. Sinä päätät asioistasi ja suojelet terveyttäsi. Jos se olisi meistä muista kiinni, olisi robotteja jo olemassa monelle alalle. Aika harvan kroppa kestää kaikenlaista. 

Vierailija
33/33 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa mulla askelia tuli 10 000 - 25 000 välillä. Nykyään työ on enemmän paikallaan oloa. KAIPAAN tuota edellisen paikan liikkuvuutta. Olo oli kaikinpuolin parempi ja päivät miellekkäämpiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän