Boutique loulou
Onko kenelläkään (tuoreita) kokemuksia ko. firmasta? Googlettamalla löytyi vain hieman vanhempia keskusteluja.
Oma tilanteeni on se, että olen tilannut tuolta tuotteen 31.8. Tuotteen sivulla toimitusajaksi luvataan 4-7 päivää. Tilaus ei ole vieläkään edes lähtenyt matkaan. Asiakaspalveluun olen laittanut viestiä maanantaina, mitään vastausta ei ole tullut. Olen jo maksanut tuotteen, mietin että lähettävätkö he sitä ollenkaan!!
Muita kokemuksia?
Kommentit (36)
Outoa, 2 vuotta sitten kun tilasin niin tuli tilaus nopeasti ilman ongelmia.
Välttäkää tätä butiikkia!!Tein tilauksen ja hölmönä myös maksoin verkkopankissa 15.11. ei näy eikä kuulu tilausta!!Sähköpostiin eivät vastaa mitään ja pitkään pommitettua puhelimeen vastaa asiakaspalvelija.."-nämä tilaamanne tuotteet ovat erikoismallistoa ja toimitusaika pidempi..." lupasivat toimitusta tälle viikolle (vko49)..EI NÄY ei KUULU!! Älkää hyvät ihmiset ostako täältä mitään ja levittäkää sanaa..Huijareita!!Itse vielä elätän toivoa,että saan tilaukseni..mutta taitaa mennä kuluttajansuoja-asiaksi!
Neljästi tilattu, kahdella kertaa meni kk tuotteen saapumiseen, parilla 2 kk.
Mitään väliaikatietoa ei saanut, sähköpostiin ei vastattu mitään.
Myöskään reklamaatioon tuotteesta en koskaan saanut vastausta.
En tilaa enää.
Sama homma täällä. Eivät vastaa viesteihin reklamaatioon liittyen.
Ehkäpä firmalla menee jo niin huonosti, etteivät enää välitä.
Vain negatiivisia kommentteja, mitä?! En ole vuoteen tilannut, mutta sitä ennen monta kertaa ja aina sujunut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Neljästi tilattu, kahdella kertaa meni kk tuotteen saapumiseen, parilla 2 kk.
Mitään väliaikatietoa ei saanut, sähköpostiin ei vastattu mitään.
Myöskään reklamaatioon tuotteesta en koskaan saanut vastausta.
En tilaa enää.
Aika pitkämielinen kyllä oot. Ite oisin jo lopettanut asiakkuuteni jo ekan tilauksen jälkeen.
Voi itku, menin tilaamaan. Yritin seurata tilausta omilla tunnuksillani mutta niilläpä ei pääsekään enää sisään sivuille.
VAROITUS
Älä tilaa Boutique Louloulta. Sähköpostiin ei vastata, puhelimessa tulee selityksiä, että tavaran Amerikkalaisella toimittajalla on kyseiseisen mallin toimituksessa ollut ongelmia ja luvataan, että siihen ja siihen mennessä PITÄISI olla perillä. Tilasin Louloun kautta kengät 15.10.2019 ja 17.12.2019 kun kengät eivät vieläkään olleet tulleet niin peruin puhelimitse tilauksen ja tein kirjallisen reklamaation. Toivottavasti saan rahani takaisin.
Päivitystä tilanteeseen:
Sain tilaukseni ja aikaa meni yli kuukausi tilauksesta! Eikä siinä vielä kaikki,lähettivät väärän tuotteen!!Todella kiukuttaa ja ärsyttää,mutta koska sopi päälle en rupea palautukseen.En kestäisi odotella rahoja takaisin monta kuukautta. -->Johtopäätös: EN TILAA ENÄÄ KOSKAAN täältä mitään!Ja kuluttaja-asiamiehelle tehty kantelu tästä firmasta.
Edit: Palauttivat sentää rahat!
Niille jotka ovat kerenneet maksaa tilauksen ja tilausta ei määräaikaan mennessä näy, toimi seuraavasti:
1) Soita LouLoun asikaspalveluun ja peru tilaus
2) Tee kirjallinen reklamaatio missä lukee, että olet puhelimitse sopinut tilauksen peruutuksesta ja rahojen palauttimisesta ja että jos rahat eivät ole sovittuna päivänä maksettu takaisin tilille otat yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
3) Laita Paytrailin asiakaspalveluun myös sähköpostia jos olet sen kautta hoitanut maksun
4) Jos rahoja ei ole palautettu sovitusti ota yhteyttä kuluttaja-asiameheen ja tee rikosilmoitus
Olen aiemmin tilannut kyseisestä nettikaupasta ongelmitta, mutta viimeisin tilaus oli kuitenkin pettymys. Sain odotella tilaamiani kenkiä 1,5kk ja toista tilaamaani tuotetta en saanut lähetyksessä ollenkaan, josta onnekseni sain vielä rahani takaisin laitettuani sähköpostia asiasta. En enää aio tilata Boutique Lou Lousta.
Näköjään lopettanut.
Olen vuosia ostanut sieltä alusvaatteita. Lisäksi kenkiä, mekkoja ja korsetti. Nyt huomasin sivujen kautta, että on lopettanut.
Kerran palautin kengät. Vastasivat heti ja rahat tuli heti tilille.
Kerran kyselin paketin perään. Odotin viikon siitä, kun lähetyskoodin sain. Sähköpostiin ei vastattu, mutta paketti tuli seuraavana päivänä.
Kerran sain rahat takaisin alushousuista, koska oli loppunut. He palauttivat itse rahat oma-aloitteisesti.
Mitähän on tapahtunut? En ole vuoteen tilannut sieltä.
Harmi, että on lopettanut. Ihanien alusvaatteiden lisäksi sieltä sai hienoja Demonian ja Pleaserin kenkiä, joita ei täällä Suomessa myydä juuri missään (ainakaan niin laajalla valikoimalla).
Todella harmillista että on lopettanut. Oli toki haasteita toimitusten kanssa (lähinnä aika / viiveet), mutta ainakin meille aina tulivat perille asti.
Onko vastaavaa toimijaa verkossa tiedossa? Ja nyt en tarkoita Antishop yms. vaan juurikin tuollaisen valikoiman (saappaat, yöasut yms.).
Itse tilasin firmasta useita vuosia ongelmitta, kävin jopa hakemassa tuotteita paikan päältä Espoosta. Harmi, että lopettivat. Viime vuosina ovat verkkokauppojen asiakkaat käyneet niin röyhkeiksi, että palauttavat käytettyjäkin tuotteita. Lisäksi tilataan useita eri tuotteita, joista korkeintaan yksi ostetaan ja loput palautetaan. Saatte uskoa, että tuollainen toiminta on todella tappiollista pienille verkkokaupoille!! Kaikki te, jotka haukutte yrittäjiä huijareiksi, voisitte katsoa peiliin, onko oma toimintanne ollut rehellistä. Tilatkaa nyt sieltä Kiinasta sitten.
Tilaisin 21.11.2019. Eivät toimittaneet, eivätkä vastanneet viesteihin ennekuin laitoin palautetta Facebookiin. Sitten muka olisikin tuote löytynyt mutta eri koossa. Huijari firma. En suosittele