Harmi että jumalaa ei oikeasti ole olemassa. Ottaisin kuolemattomuuden heti.
Vihaan tätä rapistuvaa 50 vuotiaan kehoani ja pelkään kuolemaa
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Onko joulupukkikkin?
Tottakai se tuo lahjat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joulupukkikkin?
Tottakai se tuo lahjat!
En saanu ..äti oli työtön yksinhuoltaja:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joulupukkikkin?
Tottakai se tuo lahjat!
En saanu ..äti oli työtön yksinhuoltaja:(
Ei se liity siihen mitenkään.. SINÄ olet ollut TUHMA lapsi.
Kyse ei ole siitä etteikö tosi jumalaa olisi olemassa vaan sinun heikosta uskostasi
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä etteikö tosi jumalaa olisi olemassa vaan sinun heikosta uskostasi
Jos uskon tarpeeksi ovatko Vamppyyrit todellisia?
Haluan rypeä synnissä, sekstailla ja imeä verta
Katso luontoa ja ymmärrätkö itse miten hienosti olet luotu ja miten kaikki toimii suunnattomalla järjestelmällisyydellä. E.oluutio on täyttä humpuukia. J.mala on luonut maailman ja pitää sitä voimassa. E.oluutiota syötetään, koska ihminen ei halua uskoa j.malaan ja kääntyä hänen puoleensa.
Jos leijona syö ruumiini ..niin nostaako jumala paskakasan savannilta taivaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, voihan vampyyritkin olla todellisia vaikka sellaista en ole vielä tietääkseni tavannut.
RUUMIIN YLÖSNOUSEMUS kirjoitti:
Jos leijona syö ruumiini ..niin nostaako jumala paskakasan savannilta taivaaseen?
Katso luontoa ja ymmärrätkö itse miten hienosti olet luotu ja miten kaikki toimii suunnattomalla järjestelmällisyydellä. E.oluutio on täyttä humpuukia. J.mala on luonut maailman ja pitää sitä voimassa. E.oluutiota syötetään, koska ihminen ei halua uskoa j.malaan ja kääntyä hänen puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Entä se paska savannilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, voihan vampyyritkin olla todellisia vaikka sellaista en ole vielä tietääkseni tavannut.
Mutta Jumalan olet? Kerro lisää...
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat suunnattomalla järjestelmällisyydellä täydellistä kaaosta niin olen samaa mieltä. Jopa planeetat kiertävät aurinkoa vain näennäisen järjestelmällisesti ja ennen pitkään planeettoja sinkoaa pois radoiltaan ja saa ne ehkä jopa törmäilemään toisiinsa.
Jos uskot..niin kyllä NOUSET PASKANA TAIVAASEEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat suunnattomalla järjestelmällisyydellä täydellistä kaaosta niin olen samaa mieltä. Jopa planeetat kiertävät aurinkoa vain näennäisen järjestelmällisesti ja ennen pitkään planeettoja sinkoaa pois radoiltaan ja saa ne ehkä jopa törmäilemään toisiinsa.
Tarkoitan luontoa..etkö osaa lukea!!!!
Katso parittelevia leijonia savannilla!
Ikuinen elämä on sama kuin hlvetti.
Seuraa Ex tempore sanan sanomaa palstalla niin voit tulla toisiin koetuksiin.
Jumala on ihmisen sisällä, jumala on ihminen, ihminen ei ole jumala.
Tämän päivän Ex tempore esiintulo ei ollut harkittua tai trollausta, vaan mielikuvituksen tulosta.
Ihanko totta ottaisit kuolemattomuuden. Sinä yksin pysyisit ikinuorena, muut vanhenisivat ja kuolisivat pois... kuinka hlvetillistä. Elämää ei jaksaisi jos ei olisi toivoa kuolemasta
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin köhän lapsi on tuhma? niinkö?
Tosin kuin Vamppyyreitä ,Jumala on olemassa!!!!!!