Kirkasvalokuulokkeet - kokemuksia?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
100% huijaus
Perustuu kokemukseen? Millaiseen?
Voiko valo vaikuttaa aivoihin muutenkin kuin silmien ja näköhermojen kautta? Kuulostaa omituiselta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kuulokkeet? Tuleeko niistä ääntäkin?
Hanki Maglite tai joku vastaava voimakastehoinen taskulamppu ja valota sillä korviisi hetkinä kun olet ajatellut niitä "kuulokkeita" käyttää. Tulee halvemmaksi kokeilu, ja kun toteat että korvien valaiseminen on huuhaata, sinulla on kuitenkin vielä käyttökelpoinen taskulamppu käyttökelvottomien korvalamppujen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Hanki Maglite tai joku vastaava voimakastehoinen taskulamppu ja valota sillä korviisi hetkinä kun olet ajatellut niitä "kuulokkeita" käyttää. Tulee halvemmaksi kokeilu, ja kun toteat että korvien valaiseminen on huuhaata, sinulla on kuitenkin vielä käyttökelpoinen taskulamppu käyttökelvottomien korvalamppujen sijaan.
Maglite on vielä kalliimpi.
Täyttä huuhaata, älä vaan tuhlaa rahojasi moiseen.
Miksi av:lla on niin vaikeaa saada vastausta kysymykseen? Pyysin kokemuksia. Kokemus perustellaan, eikä niitä löydy.
Mitä se teitä haittaa, mihin minä pistän rahani?
Ap
Korvavalo vielä menettelee, mutta perävalo on huonompi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Entäs seisontavalo?
Vierailija kirjoitti:
Mutta luuvalo on vielä huonompi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi av:lla on niin vaikeaa saada vastausta kysymykseen? Pyysin kokemuksia. Kokemus perustellaan, eikä niitä löydy.
Ap
Eihän se haittaa, mutta tässä tapauksessa kokemuksiin kannattaa suhtautua suurella epäilyksellä, koska toi tuote ei toimi. Eli ostaja todennäköisesti vaan itse uskoo niiden auttavan. Joskus kannattaa selvittää onko asia totta vai ei, ja sitten miettiä haluaako siihen laittaa rahojaan. Mutta ei ole omat rahani kyseessä.
On jo todettu täydeksi huuhaaksi. Valoärsykkeet vaikuttavat ihmiseen silmien, ei korvien kautta.
Toki saat laittaa rahasi mihin haluat, ja ilmeisesti etsitkin nyt jotain plasebokokemuksia kuulokkeiden positiivisesta vaikutuksesta, jotta saisit syyn ostaa tuotteen. Toki jos kuulokkeet jotain auttavat niin hyvä juttu tietenkin, mutta vaikutus tosiaan perustuu plaseboon, ei valoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Järjestäytyneen rikollisuuden ja huuhaa-huijarien tukeminen on moraalitonta. Kyllä tuollaisen toiminnan rahoittaminen haittaa koko yhteiskuntaa.
En tiedä miksi sinä haluat korvavalot, mutta näkövammaisille se on ainoa vaihtoehto saada kirkasvalohoitoa. Ja tutkitusti se toimii, mutta älä sorru mihinkään Kiinasta tilattaviin tuotteisiin. Sokea isäni käyttää.
Minua taas kiinnostaisi ihan sellainen kirkasvalolamppu. Se oli ainakin viimeksi kun katsoin, melko hintava. Onkohan hintansa väärti? Ja onko niitäkin hyviä ja huonoja? Onko niistä kokemuksia?
Mitä muuten tulee placeboon, niin lääkeiden tehosta keskimäärin 60 % on silkkaa placeboa ja esim. mielialalääkkeiden kohdalla jopa 90 %. Että ihan hyvä hoitomuoto minusta.
100% huijaus